Superslechte service en zeer misleidend bedrijf. Vermeldt op de site dat alle abonnementen automatisch stoppen, sturen vervolgens een factuur voor een jaarabonnement. Nooit kopen of cadeau geven.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Schilders
|
Slinkse manier van abonnementen aansmeren. Pas op als je bladcadeau krijgt en verzilverd. Je abonnement wordt stilzwijgend verlengd.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Geert
|
Bladcadeau gegeven waardoor ik diegene met een abonnement opzadelde.
Misleidende marketing.
Laatste keer dat ik deze meuk als cadeau geef.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lisette Rozenberg
|
Ze verkopen je een abonnement die vanzelf stopt na een aantal edities. Dit is alleen niet waar, want zodra die paar edities zijn afgelopen word het stilzwijgend verlengt en zit je aan een heel duur abonnement vast! Gelukkig is formule1 zo vriendelijk om het te annuleren en hoef ik slechts 1 editie extra te betalen ipv een heel jaar! Blijkt dus ook dat Bladcadeau dit al meteen doorvoeren bij aankoop van het bladcadeau. Dus dat je 5 edities + een automatisch jaar abonnement meteen al koopt. Dit vertellen ze je alleen niet bij de aankoop. Misleidend! Helemaal als je het als cadeau doet, het is tenslotte een bladcadeau.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anneke
|
Na aankoop en betaling van een online voucher, ontving ik geen voucher.
Een dag gewacht, maar nog steeds niets ontvangen.
Na de tweede dag gebeld. Een half uur in de wacht, daarna werd ik vriendelijk te woord gestaan en er werd mij toegezegd dat ik meteen de voucher per email zou ontvangen.
Na een uur nog steeds niets ontvangen. Wederom gebeld, half uur gewacht, er werd mij toen toegezegd dat ik de voucher voor 18 uur zou ontvangen.
17.50 uur: nog steeds geen voucher. Via de chat kreeg ik te horen dat deze pas de volgende dag verstuurd zou worden...
Klacht ingediend.
De volgende dag, 16 uur. Nog steeds geen voucher. Nogmaals een klacht ingediend. Toen kreeg ik ineens een mail met daarin de tekst: "hierbij versturen wij u nogmaals de voucher". In dezelfde mail stond dat deze om 13 uur verstuurd was, maar dit was niet zo. Anders had ik die wel ontvangen neem ik aan.
Geen excuses bijgevoegd, wat ik toch op prijs had gesteld.
44 Reviews Plaats review
Leon
|Superslechte service en zeer misleidend bedrijf. Vermeldt op de site dat alle abonnementen automatisch stoppen, sturen vervolgens een factuur voor een jaarabonnement. Nooit kopen of cadeau geven.
Schilders
|Slinkse manier van abonnementen aansmeren. Pas op als je bladcadeau krijgt en verzilverd. Je abonnement wordt stilzwijgend verlengd.
Geert
|Bladcadeau gegeven waardoor ik diegene met een abonnement opzadelde.
Misleidende marketing.
Laatste keer dat ik deze meuk als cadeau geef.
Lisette Rozenberg
|Ze verkopen je een abonnement die vanzelf stopt na een aantal edities. Dit is alleen niet waar, want zodra die paar edities zijn afgelopen word het stilzwijgend verlengt en zit je aan een heel duur abonnement vast! Gelukkig is formule1 zo vriendelijk om het te annuleren en hoef ik slechts 1 editie extra te betalen ipv een heel jaar! Blijkt dus ook dat Bladcadeau dit al meteen doorvoeren bij aankoop van het bladcadeau. Dus dat je 5 edities + een automatisch jaar abonnement meteen al koopt. Dit vertellen ze je alleen niet bij de aankoop. Misleidend! Helemaal als je het als cadeau doet, het is tenslotte een bladcadeau.
Anneke
|Na aankoop en betaling van een online voucher, ontving ik geen voucher.
Een dag gewacht, maar nog steeds niets ontvangen.
Na de tweede dag gebeld. Een half uur in de wacht, daarna werd ik vriendelijk te woord gestaan en er werd mij toegezegd dat ik meteen de voucher per email zou ontvangen.
Na een uur nog steeds niets ontvangen. Wederom gebeld, half uur gewacht, er werd mij toen toegezegd dat ik de voucher voor 18 uur zou ontvangen.
17.50 uur: nog steeds geen voucher. Via de chat kreeg ik te horen dat deze pas de volgende dag verstuurd zou worden...
Klacht ingediend.
De volgende dag, 16 uur. Nog steeds geen voucher. Nogmaals een klacht ingediend. Toen kreeg ik ineens een mail met daarin de tekst: "hierbij versturen wij u nogmaals de voucher". In dezelfde mail stond dat deze om 13 uur verstuurd was, maar dit was niet zo. Anders had ik die wel ontvangen neem ik aan.
Geen excuses bijgevoegd, wat ik toch op prijs had gesteld.
Voor mij geen bladcadeau meer!!