Na 30-tal pogingen om via telefoon of e-mail onze boeking te annuleren, kwamen we van een "kale reis" thuis. Toen er na vier maanden dan toch een bevestiging kwam van onze annulatie, kregen we doodleuk te horen (zelfs met extra verzekering) dat we nog het resterende bedrag verschuldigd waren. Wat een arrogantie!!! van deze klantonvriendelijke onderneming die enkel op geldgewin uit is. Om zo zonder enige schroom klanten in het zak zetten is best wel ongezien. Spijtig dat de Lockdown deze arrogante ondernemers niet kan doen stoppen om nieuwe klanten in het zak zetten... Schandelijk...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Oomen
|
Hetzelfde verhaal als zovelen helaas. Midweek België geboekte bij Belvilla , maar door code oranje dient men niet noodzakelijke reizen niet te ondernemen. Belvilla houdt zijn poot stijf. Volgens hen mag je met 2 personen gewoon naar België reizen en is dat wat het Ministerie van Buitenlandse Zaken van zowel Nederland als België zegt slechts 'een advies'.
Geen Belvilla meer voor mij.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Julija
|
NOOIT MEER!
Boeking en bestelling gaan soepel maar, als jij vragen hebt, komt jij niet door. En er zijn nog veel meer problemen.
Zij geven, bij voorbeeld, fout covid reis advies en laten dus de huurder en verhuurder de risico lopen.
Of zij annuleren een boeking zonder dat jij of de verhuurder daarmee eens zijn ... en jij moet steeds nog die annuleringskosten betalen.
Of, zoals in ons geval, jij krijgt alle drie probleem opties in een boeking!
Heb steeds nog niets van hun gehoord ... en heb mijn geld ook nog niet terug.
NIET DOEN!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Hensgens
|
In Mei dit jaar zouden wij een paar dagen naar de Ardennen gaan. Mooi huis via Belvilla geboekt, helaas door Covid-19 kon de reis niet doorgaan. HEEEEEEEL VEEL moeite gehad om in contact te komen met Belvilla, mailen, appen, chatten, meerdere uren in de wacht gestaan, geen antwoord, loze beloftes enz enz.
Uiteindelijk kreeg ik iemand te pakken en kregen we een Corona voucher toegekend. Eind goed al goed, niet dus. Nieuwe vakantie geboekt voor 16 oktober, echter België weer op oranje oftewel alleen noodzakelijk reizen.
Vandaag maar geïnformeerd bij Belvilla ,wat te doen als het advies op oranje blijft staan, krijg ik dan weer een voucher of wat is mogelijk?
Dit was het antwoord van Belvilla:
Beste Wouter, als je de reis wilt annuleren zijn er annuleringskosten. Code oranje is een advies en niet een verplichting. De boeking kan dus gewoon doorgaan!
Waardeloos, dat ik 10 dagen in quarantaine moet met het hele gezin, dit is een beperking en dus een situatie van overmacht.
Ik wil mijn geld terug, geen voucher, geen andere datum, niets, nooit meer Belvilla!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Sammie
|
Eens, maar NOOIT meer, geldwolven zijn ze bij BELVILLA
Tja, waar moet ik beginnen. Wij steunen bedrijven graag in corona-tijd, zij hebben het moeilijk genoeg, zou je denken. Nou, Belvilla gooit graag haar eigen ruiten in, die hebben die hele crisis daar niet voor nodig. Wij hadden geboekt voor België. Aangezien na een aantal weken Zuid-Holland voor België op ROOD ging, mogen wij, zeker STRAFRECHTELIJK gezien, België niet in. Maar volgens BELVILLA is er niks aan de hand, we kunnen gewoon naar ons adres en dus mogen we niet annuleren. Nee hoor, zeggen ze, je kunt je adres gewoon bereiken, dus wij voldoen aan de voorwaarden. Dat je dan vervolgens TWEE WEKEN in quarantaine moet in België, dat vergeten ze bij BELVILLA voor het gemak even. Zolang ze bij BEVILLA maar het geld kunnen binnenharken, maakt het hen niet uit of mensen tevreden zijn.
Nou, dachten we, dan verzetten we toch gewoon? Maar daar heeft BELVILLA óók wat op verzonnen: het mag wel, maar dat kost je 179 euro. Niet dat zij zelf daar veel werk aan hebben, hoor, nee, want dat mag je allemaal zelf regelen via mijnBelvilla. Oja, en let goed op de kosten, want wanneer je op reserveren drukt, dan komen er achteraf ineens nog wat extra kosten bij.
Wanneer je mailt met uitleg, krijg je een gestandaardiseerd mailtje terug, met, jaja, nog aanbiedingen voor Oostenrijk waar je WEL gratis mag annuleren ivm corona. Dus je krijgt nog even een trap na.
Bellen dan...ze gooien je gewoon van de lijn.
GA ZO DOOR, BELVILLA, MET JE EIGEN BEDRIJF OM ZEEP HELPEN.
Hoe anders is onze ervaring bij MOLECATEN park. Daar mag je gratis annuleren, verzetten en weet je wat? ZE REGELEN HET NOG VOOR JE OOK!
Voor ons, en al onze vrienden en familie (want ja, zo'n verhaaltje gaat snel) NOOIT MEER BELVILLA!
BEDANKT, Belvilla, voor een treurige en verdrietige dochter, die haar verjaardagsuitje in duigen ziet vallen. Jullie hebben je geld, hoor! HEEL GOED GEDAAN!
126 Reviews Plaats review
Jansen
|Na 30-tal pogingen om via telefoon of e-mail onze boeking te annuleren, kwamen we van een "kale reis" thuis. Toen er na vier maanden dan toch een bevestiging kwam van onze annulatie, kregen we doodleuk te horen (zelfs met extra verzekering) dat we nog het resterende bedrag verschuldigd waren. Wat een arrogantie!!! van deze klantonvriendelijke onderneming die enkel op geldgewin uit is. Om zo zonder enige schroom klanten in het zak zetten is best wel ongezien. Spijtig dat de Lockdown deze arrogante ondernemers niet kan doen stoppen om nieuwe klanten in het zak zetten... Schandelijk...
Oomen
|Hetzelfde verhaal als zovelen helaas. Midweek België geboekte bij Belvilla , maar door code oranje dient men niet noodzakelijke reizen niet te ondernemen. Belvilla houdt zijn poot stijf. Volgens hen mag je met 2 personen gewoon naar België reizen en is dat wat het Ministerie van Buitenlandse Zaken van zowel Nederland als België zegt slechts 'een advies'.
Geen Belvilla meer voor mij.
Julija
|NOOIT MEER!
Boeking en bestelling gaan soepel maar, als jij vragen hebt, komt jij niet door. En er zijn nog veel meer problemen.
Zij geven, bij voorbeeld, fout covid reis advies en laten dus de huurder en verhuurder de risico lopen.
Of zij annuleren een boeking zonder dat jij of de verhuurder daarmee eens zijn ... en jij moet steeds nog die annuleringskosten betalen.
Of, zoals in ons geval, jij krijgt alle drie probleem opties in een boeking!
Heb steeds nog niets van hun gehoord ... en heb mijn geld ook nog niet terug.
NIET DOEN!
Hensgens
|In Mei dit jaar zouden wij een paar dagen naar de Ardennen gaan. Mooi huis via Belvilla geboekt, helaas door Covid-19 kon de reis niet doorgaan. HEEEEEEEL VEEL moeite gehad om in contact te komen met Belvilla, mailen, appen, chatten, meerdere uren in de wacht gestaan, geen antwoord, loze beloftes enz enz.
Uiteindelijk kreeg ik iemand te pakken en kregen we een Corona voucher toegekend. Eind goed al goed, niet dus. Nieuwe vakantie geboekt voor 16 oktober, echter België weer op oranje oftewel alleen noodzakelijk reizen.
Vandaag maar geïnformeerd bij Belvilla ,wat te doen als het advies op oranje blijft staan, krijg ik dan weer een voucher of wat is mogelijk?
Dit was het antwoord van Belvilla:
Beste Wouter, als je de reis wilt annuleren zijn er annuleringskosten. Code oranje is een advies en niet een verplichting. De boeking kan dus gewoon doorgaan!
Waardeloos, dat ik 10 dagen in quarantaine moet met het hele gezin, dit is een beperking en dus een situatie van overmacht.
Ik wil mijn geld terug, geen voucher, geen andere datum, niets, nooit meer Belvilla!!!
Sammie
|Eens, maar NOOIT meer, geldwolven zijn ze bij BELVILLA
Tja, waar moet ik beginnen. Wij steunen bedrijven graag in corona-tijd, zij hebben het moeilijk genoeg, zou je denken. Nou, Belvilla gooit graag haar eigen ruiten in, die hebben die hele crisis daar niet voor nodig. Wij hadden geboekt voor België. Aangezien na een aantal weken Zuid-Holland voor België op ROOD ging, mogen wij, zeker STRAFRECHTELIJK gezien, België niet in. Maar volgens BELVILLA is er niks aan de hand, we kunnen gewoon naar ons adres en dus mogen we niet annuleren. Nee hoor, zeggen ze, je kunt je adres gewoon bereiken, dus wij voldoen aan de voorwaarden. Dat je dan vervolgens TWEE WEKEN in quarantaine moet in België, dat vergeten ze bij BELVILLA voor het gemak even. Zolang ze bij BEVILLA maar het geld kunnen binnenharken, maakt het hen niet uit of mensen tevreden zijn.
Nou, dachten we, dan verzetten we toch gewoon? Maar daar heeft BELVILLA óók wat op verzonnen: het mag wel, maar dat kost je 179 euro. Niet dat zij zelf daar veel werk aan hebben, hoor, nee, want dat mag je allemaal zelf regelen via mijnBelvilla. Oja, en let goed op de kosten, want wanneer je op reserveren drukt, dan komen er achteraf ineens nog wat extra kosten bij.
Wanneer je mailt met uitleg, krijg je een gestandaardiseerd mailtje terug, met, jaja, nog aanbiedingen voor Oostenrijk waar je WEL gratis mag annuleren ivm corona. Dus je krijgt nog even een trap na.
Bellen dan...ze gooien je gewoon van de lijn.
GA ZO DOOR, BELVILLA, MET JE EIGEN BEDRIJF OM ZEEP HELPEN.
Hoe anders is onze ervaring bij MOLECATEN park. Daar mag je gratis annuleren, verzetten en weet je wat? ZE REGELEN HET NOG VOOR JE OOK!
Voor ons, en al onze vrienden en familie (want ja, zo'n verhaaltje gaat snel) NOOIT MEER BELVILLA!
BEDANKT, Belvilla, voor een treurige en verdrietige dochter, die haar verjaardagsuitje in duigen ziet vallen. Jullie hebben je geld, hoor! HEEL GOED GEDAAN!