een zeer net bedrijf en betrouwbaar,het bedrijf kun je door een ringetje halen zo schoon en netjes,de verkopers weten waar ze over praten en je krijgt een goed advies en een juiste prijs!!
10
De service
De prijs
De klantgerichtheid
De communicatie
De uitstraling
Klant van Betag BV
|
zeer nette behandeling. goede prijs kwaliteit verhouding.
9.0
De nazorg
De uitstraling
De kwaliteit van de informatie
De prijsstelling
De klantgerichtheid van de medewerker
Klant van Betag BV
|
prima zaak, mooie infra en fraaie auto's
8.0
De nazorg
De klantgerichtheid van de medewerker
De uitstraling
De prijsstelling
De kwaliteit van de informatie
Klant van Betag BV
|
Mijn ervaring is dat er veel keuze is in gebruikte auto,s van verschillende auto merken. we hebben de ontmoeting als prettig ervaren
8.0
De kwaliteit van de informatie
De klantgerichtheid van de medewerker
De prijsstelling
De nazorg
De uitstraling
Klant van Betag BV
|
Auto vertoond gebreken (trillende koppeling pedaal) zeer irritant.
Aangegeven 6 dagen na verkoop aan BETAG en is een gebrek dat voor de verkkop aanwezig was maar niet gelijk opgemerkt (mogelijk motor op teperatuur oorzaak)
Willen er niets aan doen omdat het volgens betag geen gebrek schijnt te zijn.
Een auto van 2007 met 79000 op de teller is toch niet normaal.
Werkelijk een kat in de zak gekocht.
68 Reviews Plaats review
Klant van Betag BV
|een zeer net bedrijf en betrouwbaar,het bedrijf kun je door een ringetje halen zo schoon en netjes,de verkopers weten waar ze over praten en je krijgt een goed advies en een juiste prijs!!
Klant van Betag BV
|zeer nette behandeling. goede prijs kwaliteit verhouding.
Klant van Betag BV
|prima zaak, mooie infra en fraaie auto's
Klant van Betag BV
|Mijn ervaring is dat er veel keuze is in gebruikte auto,s van verschillende auto merken. we hebben de ontmoeting als prettig ervaren
Klant van Betag BV
|Auto vertoond gebreken (trillende koppeling pedaal) zeer irritant.
Aangegeven 6 dagen na verkoop aan BETAG en is een gebrek dat voor de verkkop aanwezig was maar niet gelijk opgemerkt (mogelijk motor op teperatuur oorzaak)
Willen er niets aan doen omdat het volgens betag geen gebrek schijnt te zijn.
Een auto van 2007 met 79000 op de teller is toch niet normaal.
Werkelijk een kat in de zak gekocht.