De eerste indruk was een prachtig gebouw, netjes, schoon en goed overzichtelijk ingedeeld, zodat alle auto's goed te zien waren en goed te bekijken waren. Ik heb eerst buiten rond gekeken, en ondanks het koude weer kwam er gelijk iemand van het personeel naar buiten om te vragen of hij kon helpen. Niet overdreven opdringerig maar vriendelijk en afstandelijk. Ik had via internet al een auto op het oog, en die hebben we bekeken, en hebben daarna de onderhandelingen verder voortgezet onder het genot van een bakje koffie. Ook het overige personeel was vriendelijk en behulpzaam, al met al een goed leuk bedrijf met uitstekend en enthousiast personeel. Een aanrader.
9.0
De kwaliteit van de informatie
De prijsstelling
De nazorg
De klantgerichtheid van de medewerker
De uitstraling
Klant van Betag BV
|
Betag is een mooi bedrijf met een zeer ruime keus aan keurige occasions en prima verkopers die zeer prettig overkomen.
Wij zijn zeer tevreden
9.0
De kwaliteit van de informatie
De klantgerichtheid van de medewerker
De prijsstelling
De uitstraling
De nazorg
Klant van Betag BV
|
Prima ervaring; korte lijnen, duidelijke afspraken, kennis van zaken, uitstekende prijs/kwaliteit.
Kortom:een aanrader!
10
De klantgerichtheid van de medewerker
De prijsstelling
De kwaliteit van de informatie
De nazorg
De uitstraling
Klant van Betag BV
|
Ik ben voor het eerst met Betag in contact gekomen,en alles eerst per telefoon en mail geregeld. Toen een afspraak gemaakt en naar toe gereden en met sucses afgehandeld.
Daar kan menig daeler bedrijf niet tegenop.
Hoed af voor dit bedrijf.
10
De uitstraling
De nazorg
De kwaliteit van de informatie
De prijsstelling
De klantgerichtheid van de medewerker
Klant van Betag BV
|
Keurig nette showroom en gastvrij ontvangst ! Na 200 km gereden te hebben uiteindelijk mijn droomauto gevonden tegen een nette prijs en goede inruil.
Zeer correcte behandeling en alle afspraken en garanties worden ook echt nagekomen ! Betag Beilen is echt een aanrader en ik zal ook zeker mijn volgende auto weer bij deze garage aanschaffen.
68 Reviews Plaats review
Klant van Betag BV
|De eerste indruk was een prachtig gebouw, netjes, schoon en goed overzichtelijk ingedeeld, zodat alle auto's goed te zien waren en goed te bekijken waren. Ik heb eerst buiten rond gekeken, en ondanks het koude weer kwam er gelijk iemand van het personeel naar buiten om te vragen of hij kon helpen. Niet overdreven opdringerig maar vriendelijk en afstandelijk. Ik had via internet al een auto op het oog, en die hebben we bekeken, en hebben daarna de onderhandelingen verder voortgezet onder het genot van een bakje koffie. Ook het overige personeel was vriendelijk en behulpzaam, al met al een goed leuk bedrijf met uitstekend en enthousiast personeel. Een aanrader.
Klant van Betag BV
|Betag is een mooi bedrijf met een zeer ruime keus aan keurige occasions en prima verkopers die zeer prettig overkomen.
Wij zijn zeer tevreden
Klant van Betag BV
|Prima ervaring; korte lijnen, duidelijke afspraken, kennis van zaken, uitstekende prijs/kwaliteit.
Kortom:een aanrader!
Klant van Betag BV
|Ik ben voor het eerst met Betag in contact gekomen,en alles eerst per telefoon en mail geregeld. Toen een afspraak gemaakt en naar toe gereden en met sucses afgehandeld.
Daar kan menig daeler bedrijf niet tegenop.
Hoed af voor dit bedrijf.
Klant van Betag BV
|Keurig nette showroom en gastvrij ontvangst ! Na 200 km gereden te hebben uiteindelijk mijn droomauto gevonden tegen een nette prijs en goede inruil.
Zeer correcte behandeling en alle afspraken en garanties worden ook echt nagekomen ! Betag Beilen is echt een aanrader en ik zal ook zeker mijn volgende auto weer bij deze garage aanschaffen.