Ik werd hier erg vriendelijk te woord gestaan. Er werd rustig de tijd genomen om een en ander te bespreken tijdens een bakje koffie. De kinderen konden zich in een voor hun ingericht hoekje vermaken.
Na stevig onderhandelen, wat tevens ook op een erg gemoedelijke wijze ging, hebben we besloten onze auto hier te gaan kopen en de huidige auto in te ruilen (opel astra station).
De auto werd keurig afgeleverd en we vertrokken naar huis. Daar aangekomen de pech dat de auto het niet meer deed. ANWB erbij bleek een bobine stuk. Toen heb ik contact opgenomen met Betag, zij boden hun excuses aan voor dit vervelende onval (al konden ze dit niet van te voren inschatten, de auto reed goed). Ik mocht op hun kosten de auto Bij mijn huisadres laten maken (in Stiens). Via de mail de rekening gestuurd en keurig ee vergoeding gekregen.
Vlak voor het einde van de garantie periode deed de synchromesh moeilijk met naar de twee schakelen. Ik kon de auto zonder enkele moeite langsbrengen en kreeg een leenauto mee voor vier dagen (totale kosten €22 voor de leenauto) en de auto werd keurig gemaakt.
Sindsdien rijdt hij weer super.
Deze service vind ik erg goed, heb dit niet eerder meegemaakt. Mijn volgende autospeurtocht ga ik zeker starten bij dit bedrijf.
9.0
De nazorg
De klantgerichtheid van de medewerker
De uitstraling
De prijsstelling
De kwaliteit van de informatie
Klant van Betag BV
|
Perfect. Ben helder en duidelijk geholpen. Niet opdringerig of iest dergelijks netjes en zakelijk.
68 Reviews Plaats review
Klant van Betag BV
|Ik werd hier erg vriendelijk te woord gestaan. Er werd rustig de tijd genomen om een en ander te bespreken tijdens een bakje koffie. De kinderen konden zich in een voor hun ingericht hoekje vermaken.
Na stevig onderhandelen, wat tevens ook op een erg gemoedelijke wijze ging, hebben we besloten onze auto hier te gaan kopen en de huidige auto in te ruilen (opel astra station).
De auto werd keurig afgeleverd en we vertrokken naar huis. Daar aangekomen de pech dat de auto het niet meer deed. ANWB erbij bleek een bobine stuk. Toen heb ik contact opgenomen met Betag, zij boden hun excuses aan voor dit vervelende onval (al konden ze dit niet van te voren inschatten, de auto reed goed). Ik mocht op hun kosten de auto Bij mijn huisadres laten maken (in Stiens). Via de mail de rekening gestuurd en keurig ee vergoeding gekregen.
Vlak voor het einde van de garantie periode deed de synchromesh moeilijk met naar de twee schakelen. Ik kon de auto zonder enkele moeite langsbrengen en kreeg een leenauto mee voor vier dagen (totale kosten €22 voor de leenauto) en de auto werd keurig gemaakt.
Sindsdien rijdt hij weer super.
Deze service vind ik erg goed, heb dit niet eerder meegemaakt. Mijn volgende autospeurtocht ga ik zeker starten bij dit bedrijf.
Klant van Betag BV
|Perfect. Ben helder en duidelijk geholpen. Niet opdringerig of iest dergelijks netjes en zakelijk.