Absoluut niet mee in zee gaan!!!
Op advies van hun passende wc-bril besteld. Tijdens montage bleek deze toch niet te passen.
Ben nu al 2 weken bezig om een retourformulier toegestuurd te krijgen en een 6-tal mails verder
Tevens sta je gemiddeld een half uur in de wacht voor je iemand aan de lijn krijgt die je vervolgens weer met een kluitje in het riet stuurt. Ga nu mijn advocaat maar een brief laten sturen, want ik heb hier geen energie meer voor. Ben gewend van andere leveranciers op het web binnen 5 minuten een retourbrief c.q. label te ontvangen en hier na weken nog niet. Bedrijf geeft niet thuis en verschuilt zich achter wacht muziek als je belt en achter bureaucratie en afpoeier tactieken als je mailt
Ik wens mijn advocaat veel succes. Ik ben er helemaal klaar mee!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
gijs
|
- Alles dat je bestelt komt uit verschillende magazijnen of van verschillende leveranciers. Naleveringen worden slecht nagekomen. Bereid je voor op meerdere dagen thuis zitten / wachten als je verschillende items hebt besteld.
- Badkamer'SETS' suggeren dat items bij elkaar horen en geleverd worden. Als er dan 'op voorraad' bij staat dan mag je er als klant vanuit gaan dat dit geleverd kan worden. Dit is niet zo bij Badkamerwinkel.nl; sets bestaan uit meerdere items en deze worden los geleverd en delen kunnen niet voorradig zijn. Dan zit je ineens weken te wachten op tegels of een toiletpot en dat is echt heel beroerd.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
rien
|
Afgelopen week een wc bril aangekocht via hun webwinkel. Ze hebben een hulpprogramma waarmee je de juiste wc bril kunt kiezen. Niet dus!!!!!!!! Ik kreeg een wcbril advies (129€) en heb deze besteld. Bij aankomst bleek dat de bevestigingsmaterialen die bij de bril horen te klein zijn voor onze pot. Op hun verzoek foto's gestuurd. Nu geven ze aan dat het mijn schuld en niet goed ben omgegaan met hun programma. Ze willen hem niet terugnemen. (ik wil/hoef geen geld terug maar een passende bril) Veel mooie praatjes op hun website over "ruilen geen probleem"enz.
Voor mij is dit een principekwestie en zal doorgaan tot men bereidt is verantwoordelijkheid te nemen voor hun handel en handelswijze. IK adviseer eenieder geen zaken met hen te doen. Naar de winkel gaan zal anders zijn maar als je met hulpprogramma's klanten verkeerde goederen toestuurt en dan je verantwoordelijkheid niet neemt is het voor mij gewoon belazeren (sorry, maar zo beleef ik het) Ik heb via hun route een klacht ingediend en wacht even af hoe er verder mee om gegaan gaat worden. IK hou u op de hoogte indien er gereageerd gaat worden en wat de resultaten zijn.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Henk Ringeling
|
Verbeterpunten of tips
Nvt
Uw ervaring
Goede ervaring
10
Info over verloop order
Snelheid levering
Reactiesnelheid
Bestelgemak
Klantvriendelijkheid
After sales
Informatie op de website
Daniël de Jong
|
Uw ervaring
Spullen snel afgeleverd, in delen zodat ik snel aan de slag kon
2964 Reviews Plaats review
Johan
|Absoluut niet mee in zee gaan!!!
Op advies van hun passende wc-bril besteld. Tijdens montage bleek deze toch niet te passen.
Ben nu al 2 weken bezig om een retourformulier toegestuurd te krijgen en een 6-tal mails verder
Tevens sta je gemiddeld een half uur in de wacht voor je iemand aan de lijn krijgt die je vervolgens weer met een kluitje in het riet stuurt. Ga nu mijn advocaat maar een brief laten sturen, want ik heb hier geen energie meer voor. Ben gewend van andere leveranciers op het web binnen 5 minuten een retourbrief c.q. label te ontvangen en hier na weken nog niet. Bedrijf geeft niet thuis en verschuilt zich achter wacht muziek als je belt en achter bureaucratie en afpoeier tactieken als je mailt
Ik wens mijn advocaat veel succes. Ik ben er helemaal klaar mee!
gijs
|- Alles dat je bestelt komt uit verschillende magazijnen of van verschillende leveranciers. Naleveringen worden slecht nagekomen. Bereid je voor op meerdere dagen thuis zitten / wachten als je verschillende items hebt besteld.
- Badkamer'SETS' suggeren dat items bij elkaar horen en geleverd worden. Als er dan 'op voorraad' bij staat dan mag je er als klant vanuit gaan dat dit geleverd kan worden. Dit is niet zo bij Badkamerwinkel.nl; sets bestaan uit meerdere items en deze worden los geleverd en delen kunnen niet voorradig zijn. Dan zit je ineens weken te wachten op tegels of een toiletpot en dat is echt heel beroerd.
rien
|Afgelopen week een wc bril aangekocht via hun webwinkel. Ze hebben een hulpprogramma waarmee je de juiste wc bril kunt kiezen. Niet dus!!!!!!!! Ik kreeg een wcbril advies (129€) en heb deze besteld. Bij aankomst bleek dat de bevestigingsmaterialen die bij de bril horen te klein zijn voor onze pot. Op hun verzoek foto's gestuurd. Nu geven ze aan dat het mijn schuld en niet goed ben omgegaan met hun programma. Ze willen hem niet terugnemen. (ik wil/hoef geen geld terug maar een passende bril) Veel mooie praatjes op hun website over "ruilen geen probleem"enz.
Voor mij is dit een principekwestie en zal doorgaan tot men bereidt is verantwoordelijkheid te nemen voor hun handel en handelswijze. IK adviseer eenieder geen zaken met hen te doen. Naar de winkel gaan zal anders zijn maar als je met hulpprogramma's klanten verkeerde goederen toestuurt en dan je verantwoordelijkheid niet neemt is het voor mij gewoon belazeren (sorry, maar zo beleef ik het) Ik heb via hun route een klacht ingediend en wacht even af hoe er verder mee om gegaan gaat worden. IK hou u op de hoogte indien er gereageerd gaat worden en wat de resultaten zijn.
Henk Ringeling
|Verbeterpunten of tips
Nvt
Uw ervaring
Goede ervaring
Daniël de Jong
|Uw ervaring
Spullen snel afgeleverd, in delen zodat ik snel aan de slag kon