Slechtste bedrijf die ik ooit heb gezien.
Na 5 jaar bericht ontvangen dat ik wat moet betalen binnen 2 weken?!!!!!
Alles heb ik netjes betaald.
Jullie duperen mensen!!!! Ik heb duizenden euro's betaald aan jullie voor niets.
Ik gebruikte het niet eens en einde van de kreeg ik 400 euro elke keer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
jan
|
gaat nog steeds goed met alles geen storingen
7.0
Internetprovider: De informatieverstrekking
Internetprovider: Het nakomen van beloftes
Internetprovider: Prijs/kwaliteit verhouding
Internetprovider: De service van de medewerkers
Happy Customer
|
Prettige nieuwkomer op NL markt, goed voor concurrentie Via via contact gelegd met een van hun business consultants, aardige en kundige kerel die bij mij thuis aan de keukentafel de diverse kostenposten geduldig kwam doorrekenen. Met energie kon ik dik €500 besparen en met alle telecom diensten van mijn gezin zelfs ruim €600. Overstappen van Ziggo, Vodafone en Simyo ging vlekkeloos en in ruim anderhalf jaar tijd nooit een probleem gehad. Wel een paar referenties van vrienden en familieleden aan mijn business consultant gegeven en van de 5 tips zijn er 4 klant geworden, dus nu krijg ik elke maand ook nog eens 20% korting. Ik ga niet meer terug naar die grote dure partijen waar je een nummer bent en altijd de hoofdprijs mag betalen. Ik blijf zolang Euphony dit soort prijzen berekent en dit soort prima service geeft nog erg lang klant en kan het iedereen aanbevelen
2.0
0
1
Klant van euphony
|
Euphony een eufonie aan wartaal. Na een slechte start bij Euphony probeerde men van alles om dit weer te herstellen. ik moet zeggen dat beeld en internet snelheid best wel meevalt, de telefoon laat het soms afweten. Maar ik ben minder tevreden over de facturen. De afspraak was een 60 euro, dit icl btw zonder bel kosten. Nu zit dat tegen de 90 euro met 5 euro aan bel kosten. Zelf rekenen ze het zo voor je uit dat het correct is. Echter ik wil weten hoe men er toe gekomen is om mij voor veel minder te laten tekenen terwijl ik nu net zoveel betaal als bij Ziggo?? Ben al bij de consulent geweest, die snapt het ook niet en geeft aan dat ik minder zou moeten betalen. En ben op het hoofdkantoor geweest, daar gaf de directeur zijn mening in vijf minuten en dat was de goede mening, hoewel ik nog steeds met vragen zit. Maar ik mag geen commentaar meer geven hoe dan ook!
5.5
0
1
Trendbox Panel
|
Euphony doet wat er beloofd wordt Na een slechte start hebben ze alles uit de kast getrokken om dat in orde te maken. Ze geven een goede service, nadeel de helpdesk groeit minder snel mee, maar ook daar wordt aan gewerkt. Goed beeld geen storing en duidelijke afspraken.
6 Reviews Plaats review
T SAMIMI
|Slechtste bedrijf die ik ooit heb gezien.
Na 5 jaar bericht ontvangen dat ik wat moet betalen binnen 2 weken?!!!!!
Alles heb ik netjes betaald.
Jullie duperen mensen!!!! Ik heb duizenden euro's betaald aan jullie voor niets.
Ik gebruikte het niet eens en einde van de kreeg ik 400 euro elke keer.
jan
|gaat nog steeds goed met alles geen storingen
Happy Customer
|Prettige nieuwkomer op NL markt, goed voor concurrentie
Via via contact gelegd met een van hun business consultants, aardige en kundige kerel die bij mij thuis aan de keukentafel de diverse kostenposten geduldig kwam doorrekenen. Met energie kon ik dik €500 besparen en met alle telecom diensten van mijn gezin zelfs ruim €600. Overstappen van Ziggo, Vodafone en Simyo ging vlekkeloos en in ruim anderhalf jaar tijd nooit een probleem gehad. Wel een paar referenties van vrienden en familieleden aan mijn business consultant gegeven en van de 5 tips zijn er 4 klant geworden, dus nu krijg ik elke maand ook nog eens 20% korting. Ik ga niet meer terug naar die grote dure partijen waar je een nummer bent en altijd de hoofdprijs mag betalen. Ik blijf zolang Euphony dit soort prijzen berekent en dit soort prima service geeft nog erg lang klant en kan het iedereen aanbevelen
Happy Customer
|Klant van euphony
|Euphony een eufonie aan wartaal.
Na een slechte start bij Euphony probeerde men van alles om dit weer te herstellen. ik moet zeggen dat beeld en internet snelheid best wel meevalt, de telefoon laat het soms afweten. Maar ik ben minder tevreden over de facturen. De afspraak was een 60 euro, dit icl btw zonder bel kosten. Nu zit dat tegen de 90 euro met 5 euro aan bel kosten. Zelf rekenen ze het zo voor je uit dat het correct is. Echter ik wil weten hoe men er toe gekomen is om mij voor veel minder te laten tekenen terwijl ik nu net zoveel betaal als bij Ziggo?? Ben al bij de consulent geweest, die snapt het ook niet en geeft aan dat ik minder zou moeten betalen. En ben op het hoofdkantoor geweest, daar gaf de directeur zijn mening in vijf minuten en dat was de goede mening, hoewel ik nog steeds met vragen zit. Maar ik mag geen commentaar meer geven hoe dan ook!
Trendbox Panel
|Euphony doet wat er beloofd wordt
Na een slechte start hebben ze alles uit de kast getrokken om dat in orde te maken. Ze geven een goede service, nadeel de helpdesk groeit minder snel mee, maar ook daar wordt aan gewerkt. Goed beeld geen storing en duidelijke afspraken.