Een product gekocht bij Azerty.
Samen met een vriend van mij onderdelen van een computer samengevoegd en vergeleken met andere websites. Specifiek gelet op GEEN tweedehands onderdelen maar nieuw.
Alles op het verlanglijstje gezet. Ook hier met 2 personen gecontroleerd dat het om de juiste producten ging.
Toch krijg ik helaas een tweedekans product geleverd. Bij controle op het verlanglijstje is dit product snel van de website verwijderd en ook nergens meer terug te vinden op hun website.
Ook op de factuur is nergens te vinden dat het om een tweede kans product gaat.
Contact gehad met Azerty en die houden vol dat het wel om een tweedekans product gaat maar weigeren in te gaan op het feit dat dit product nergens meer op de site of verlanglijstje te vinden is. Het is kortom dus niet meer controleerbaar. Ze vragen aan mij wat ik een goede oplossing zou vinden, vervolgens kaart ik het bij hun aan wat zij een goede oplossing vinden maar ze reageren nergens meer op.
- Slechte service
- Slechte levering
- Slechte shop.
Voor mij nooit meer Azerty!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Matthe
|
Ik heb een videokaart die helemaal schuin hangt na 1,5 jaar terwijl daar 3 jaar garantie op staat. vrijdag een mail gestuurd maandag op geantwoord. daarna zijn er meerdere mails over en weer gegaan maar wilde Azerty na een tijdje niet meer reageren op mijn mailtjes. nadat had ik gebeld werd mij verteld dat ik geen garantie kreeg en ik het maar moest doen met een videokaart die helemaal schuin hing. bestel hier nooit meer wat! echt mensen als je garantie wil op je producten bestel hier niks!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
david
|
Had ik deze site (opinies) maar eerder gezien dan had ik begrepen dat ik niet met Azerty in zee had moeten gaan. Mijn computer werkte niet met 2
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Menno
|
Gigabyte GA-H270-Gaming 3 aangeschaft.
Deze bleek stuk te zijn bij aankomst (DOA). Teruggestuurd met RMA. Kreeg te horen dat ze 't gerepareerd hadden en met bijbetaling terug zouden sturen. Zonder bijbetaling, hielden ze de kaart. Service en reactie was dieptriest, voel me opgelicht.
Ik lees dat ik niet de enige ben! Onbetrouwbare winkel dus, pas op!
Dag €125, tijd, moeite en frustratie.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
VedaPrime
|
Ik heb hier voor ca. 1900 euro aan componenten gekocht, verdeeld over twee bestellingen.
Bestelling:
1. Componenten waren volgens de webshop op voorraad. Na één week niks gehoord en ontvangen te hebben werd er door mij contact gezocht. Bleek de CPU niet op voorraad te zijn. Ook werd mij gevraagd om bij te betalen, aangezien de dagprijs hoger was dan voorheen! Uiteraard heb ik dat geweigerd en eiste dat de koopovereenkomst werd nageleefd. Een halve week later alle componenten mogen ontvangen.
2. Componenten binnen aangegeven levertijd ontvangen. Bleek de GPU gebruikt te zijn. Geen originele verzegeling op de antistatische zak. Stof plus haren in het koelblok en één stofkapje ontbrak. Hierover contact opgenomen, ook i.v.m. de garantie van de kaart. Blijkt geen probleem bij mogelijke RMA. Niks ter compensatie aangeboden gekregen m.b.t. ontbrekend onderdeel.
Zoals nog een reviewer hieronder beschrijft, "Sterk vermoeden dat Azerty (sommige) tweedekansproducten als nieuw verkoopt."
Voor mij nooit meer Azerty en "Klantenservice"... i.p.v. deze ervaring recht proberen te strijken met een reactie, gewoon de eerste keer betere service leveren!
32 Reviews Plaats review
Robin
|Een product gekocht bij Azerty.
Samen met een vriend van mij onderdelen van een computer samengevoegd en vergeleken met andere websites. Specifiek gelet op GEEN tweedehands onderdelen maar nieuw.
Alles op het verlanglijstje gezet. Ook hier met 2 personen gecontroleerd dat het om de juiste producten ging.
Toch krijg ik helaas een tweedekans product geleverd. Bij controle op het verlanglijstje is dit product snel van de website verwijderd en ook nergens meer terug te vinden op hun website.
Ook op de factuur is nergens te vinden dat het om een tweede kans product gaat.
Contact gehad met Azerty en die houden vol dat het wel om een tweedekans product gaat maar weigeren in te gaan op het feit dat dit product nergens meer op de site of verlanglijstje te vinden is. Het is kortom dus niet meer controleerbaar. Ze vragen aan mij wat ik een goede oplossing zou vinden, vervolgens kaart ik het bij hun aan wat zij een goede oplossing vinden maar ze reageren nergens meer op.
- Slechte service
- Slechte levering
- Slechte shop.
Voor mij nooit meer Azerty!
Matthe
|Ik heb een videokaart die helemaal schuin hangt na 1,5 jaar terwijl daar 3 jaar garantie op staat. vrijdag een mail gestuurd maandag op geantwoord. daarna zijn er meerdere mails over en weer gegaan maar wilde Azerty na een tijdje niet meer reageren op mijn mailtjes. nadat had ik gebeld werd mij verteld dat ik geen garantie kreeg en ik het maar moest doen met een videokaart die helemaal schuin hing. bestel hier nooit meer wat! echt mensen als je garantie wil op je producten bestel hier niks!
david
|Had ik deze site (opinies) maar eerder gezien dan had ik begrepen dat ik niet met Azerty in zee had moeten gaan. Mijn computer werkte niet met 2
Menno
|Gigabyte GA-H270-Gaming 3 aangeschaft.
Deze bleek stuk te zijn bij aankomst (DOA). Teruggestuurd met RMA. Kreeg te horen dat ze 't gerepareerd hadden en met bijbetaling terug zouden sturen. Zonder bijbetaling, hielden ze de kaart. Service en reactie was dieptriest, voel me opgelicht.
Ik lees dat ik niet de enige ben! Onbetrouwbare winkel dus, pas op!
Dag €125, tijd, moeite en frustratie.
VedaPrime
|Ik heb hier voor ca. 1900 euro aan componenten gekocht, verdeeld over twee bestellingen.
Bestelling:
1. Componenten waren volgens de webshop op voorraad. Na één week niks gehoord en ontvangen te hebben werd er door mij contact gezocht. Bleek de CPU niet op voorraad te zijn. Ook werd mij gevraagd om bij te betalen, aangezien de dagprijs hoger was dan voorheen! Uiteraard heb ik dat geweigerd en eiste dat de koopovereenkomst werd nageleefd. Een halve week later alle componenten mogen ontvangen.
2. Componenten binnen aangegeven levertijd ontvangen. Bleek de GPU gebruikt te zijn. Geen originele verzegeling op de antistatische zak. Stof plus haren in het koelblok en één stofkapje ontbrak. Hierover contact opgenomen, ook i.v.m. de garantie van de kaart. Blijkt geen probleem bij mogelijke RMA. Niks ter compensatie aangeboden gekregen m.b.t. ontbrekend onderdeel.
Zoals nog een reviewer hieronder beschrijft, "Sterk vermoeden dat Azerty (sommige) tweedekansproducten als nieuw verkoopt."
Voor mij nooit meer Azerty en "Klantenservice"... i.p.v. deze ervaring recht proberen te strijken met een reactie, gewoon de eerste keer betere service leveren!