Ik wacht al sinds 3 juni 2014 op mijn bestelling van Saturn. Toen ik het product op de site bestelde stond er dat het product gewoon op voorraad was. Het product zou dus de volgende dag geleverd worden. Ik heb al meerdere mailtjes van Saturn ontvangen dat ik het dan op die dag ontvang en dan weer op die dag. . Ondertussen zijn deze dagen ook alweer voorbij en heb ik nog niets ontvangen. Ook een telefoontje naar de klantenservice heeft geen effect gehad. . Kortom, maak geen gebruik van de webshop van Saturn.
7.0
0
Irene van Dijk
|
Ik heb afgelopen week een wasmachine gekocht op de website van Saturn. Ik had voor die winkel gekozen omdat ze de volgende dag nog zouden leveren, en ik de wasmachine z. s. m. gebruiksklaar wilde hebben. Daarom koos ik ook voor de full service bezorging, waarbij de nieuwe machine wordt aangesloten en de oude wordt retour genomen. De volgende dag kwamen 2 jongens van PostNL de wasmachine bezorgen. Zij waren niet gespecialiseerd in witgoed, en konden de machine niet aansluiten op de trekschakelaar. Bovendien konden zij de oude machine niet loskoppelen, dus bleef die staan. Ze zeiden ook dat ik de oude wasmachine vantevoren zelf 20 minuten op de kant had moeten zetten om het water eruit te laten lopen. De nieuwe wasmachine hebben zij in de gang gezet. Dat vond ik geen full service. Dus heb ik de klantenservice gebeld, maar die zei dat de echte full service, waarbij de wasmachine ook wordt aangesloten op de schakelaar, alleen in de winkel aan te schaffen is, en niet via de webwinkel. Zij maakte hierbij dus een onderscheid tussen de fysieke winkel en de webwinkel, en zei dat dat twee heel afzonderlijke dingen zijn. Ik vroeg of zij dan niet via de winkel toch iemand kon sturen om de machine aan te sluiten, omdat ik dat zelf niet kan. Maar dat was niet mogelijk. Ik had volgens de klantenservice zelf de oude machine moeten loskoppelen en ontdoen van water, en moest de nieuwe ook zelf aansluiten op de trekschakelaar. Uiteindelijk ben ik naar de Saturn winkel in Amsterdam gefietst en werd daar op de witgoedafdeling uitstekend geholpen: ze hebben 2 dagen later twee professionals langsgestuurd die netjes de oude machine afvoerden en de nieuwe perfect aansloten. Waarom dit niet via de telefonische klantenservice geregeld kon worden is mij een raadsel!
Uiteindelijk is het dus goed gekomen, maar het voordeel van "volgende dag geleverd" was compleet teniet gedaan door de slechte service, en ik kon de machine pas 3 dagen na bestelling daarwerkelijk gebruiken. Ik beveel dus aan om via internet GEEN witgoed te bestellen bij saturn. nl.
4.8
0
Klant van Saturn.nl
|
Snelle levering, ruime keuze en afhalen in de locale winkels is mogelijk.
8.2
0
Klant van Saturn.nl
|
Makkelijk gevonden wat ik zocht, goede prijs, snelle levering. Helemaal top.
7.0
0
Klant van Saturn.nl
|
Veel keuze en goede prijzen. Bestelprocedure is simpel en snelle levering
15 Reviews Plaats review
Francella
|Ik wacht al sinds 3 juni 2014 op mijn bestelling van Saturn. Toen ik het product op de site bestelde stond er dat het product gewoon op voorraad was. Het product zou dus de volgende dag geleverd worden. Ik heb al meerdere mailtjes van Saturn ontvangen dat ik het dan op die dag ontvang en dan weer op die dag. . Ondertussen zijn deze dagen ook alweer voorbij en heb ik nog niets ontvangen. Ook een telefoontje naar de klantenservice heeft geen effect gehad. . Kortom, maak geen gebruik van de webshop van Saturn.
Irene van Dijk
|Ik heb afgelopen week een wasmachine gekocht op de website van Saturn. Ik had voor die winkel gekozen omdat ze de volgende dag nog zouden leveren, en ik de wasmachine z. s. m. gebruiksklaar wilde hebben. Daarom koos ik ook voor de full service bezorging, waarbij de nieuwe machine wordt aangesloten en de oude wordt retour genomen. De volgende dag kwamen 2 jongens van PostNL de wasmachine bezorgen. Zij waren niet gespecialiseerd in witgoed, en konden de machine niet aansluiten op de trekschakelaar. Bovendien konden zij de oude machine niet loskoppelen, dus bleef die staan. Ze zeiden ook dat ik de oude wasmachine vantevoren zelf 20 minuten op de kant had moeten zetten om het water eruit te laten lopen. De nieuwe wasmachine hebben zij in de gang gezet. Dat vond ik geen full service. Dus heb ik de klantenservice gebeld, maar die zei dat de echte full service, waarbij de wasmachine ook wordt aangesloten op de schakelaar, alleen in de winkel aan te schaffen is, en niet via de webwinkel. Zij maakte hierbij dus een onderscheid tussen de fysieke winkel en de webwinkel, en zei dat dat twee heel afzonderlijke dingen zijn. Ik vroeg of zij dan niet via de winkel toch iemand kon sturen om de machine aan te sluiten, omdat ik dat zelf niet kan. Maar dat was niet mogelijk. Ik had volgens de klantenservice zelf de oude machine moeten loskoppelen en ontdoen van water, en moest de nieuwe ook zelf aansluiten op de trekschakelaar. Uiteindelijk ben ik naar de Saturn winkel in Amsterdam gefietst en werd daar op de witgoedafdeling uitstekend geholpen: ze hebben 2 dagen later twee professionals langsgestuurd die netjes de oude machine afvoerden en de nieuwe perfect aansloten. Waarom dit niet via de telefonische klantenservice geregeld kon worden is mij een raadsel!
Uiteindelijk is het dus goed gekomen, maar het voordeel van "volgende dag geleverd" was compleet teniet gedaan door de slechte service, en ik kon de machine pas 3 dagen na bestelling daarwerkelijk gebruiken. Ik beveel dus aan om via internet GEEN witgoed te bestellen bij saturn. nl.
Klant van Saturn.nl
|Snelle levering, ruime keuze en afhalen in de locale winkels is mogelijk.
Klant van Saturn.nl
|Makkelijk gevonden wat ik zocht, goede prijs, snelle levering. Helemaal top.
Klant van Saturn.nl
|Veel keuze en goede prijzen. Bestelprocedure is simpel en snelle levering