Al eens vaker een bus gehuurd en dat verliep goed.
Ik wilde laatst opnieuw een bus huren en dat verliep niet goed.
Nadat ik de reservering gemaakt had kreeg ik een mail waarin stond dat ik de bus op zondag kon ophalen. Die zondag arriveerde ik en was er niemand aanwezig. Proberen het bedrijf te bellen maar niemand was bereikbaar. Uiteindelijk geen bus kunnen krijgen die dag.
Ik heb hierover een opmerking gemaakt bij de baas, met de vraag of ik het geld terug kon krijgen aangezien ik verkeerd geïnformeerd ben, maar hij geeft aan dat ik mijn geld niet terug krijg en dat ik fout zit, ik had blijkbaar gewoon moeten weten dat ze op zondag dicht zijn.
Ik ga er vanuit dat als ik een mail ontvang waarin staat, ik citeer: Ophalen op: (een zondag), dat ik hem ook die zondag kan ophalen.
Ik hoop dat ze dit zullen aanpassen, ik zal vast niet de eerste zijn die hierdoor verward is.
Conclusie: als alles goed gaat is het een prima bedrijf, maar de informatievoorziening en de service mag toch echt aan gewerkt worden
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Wouter Hageman B.V.
|
Vriendelijk en zeer correct.
8.0
De klantgerichtheid
De service
De prijs
De communicatie
De uitstraling
Klant van Autobedrijf Wouter Hageman B.V.
|
No nonsens bedrijf , klantvriendelijk servicegericht betrouwbaar.
10
Klant van Autobedrijf Wouter Hageman B.V.
|
Ze zijn correct en behulpzaam
8.0
De service
De communicatie
De klantgerichtheid
De prijs
De uitstraling
Klant van Autobedrijf Wouter Hageman B.V.
|
Ik ben sinds 2000 klant bij garage Hageman en rijd nu in mijn 4e Ford en dit tot volle tevredenheid. Dat geldt voor de wagens, maar zeer zeker ook voor de bijzonder klantvriendelijke directie en het personeel. Is er iets (wat bijna nooit gebeurt) dan kun je altijd langs komen en staat men voor je klaar. Kortom garage Hageman heeft service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.
266 Reviews Plaats review
Jeroen
|Al eens vaker een bus gehuurd en dat verliep goed.
Ik wilde laatst opnieuw een bus huren en dat verliep niet goed.
Nadat ik de reservering gemaakt had kreeg ik een mail waarin stond dat ik de bus op zondag kon ophalen. Die zondag arriveerde ik en was er niemand aanwezig. Proberen het bedrijf te bellen maar niemand was bereikbaar. Uiteindelijk geen bus kunnen krijgen die dag.
Ik heb hierover een opmerking gemaakt bij de baas, met de vraag of ik het geld terug kon krijgen aangezien ik verkeerd geïnformeerd ben, maar hij geeft aan dat ik mijn geld niet terug krijg en dat ik fout zit, ik had blijkbaar gewoon moeten weten dat ze op zondag dicht zijn.
Ik ga er vanuit dat als ik een mail ontvang waarin staat, ik citeer: Ophalen op: (een zondag), dat ik hem ook die zondag kan ophalen.
Ik hoop dat ze dit zullen aanpassen, ik zal vast niet de eerste zijn die hierdoor verward is.
Conclusie: als alles goed gaat is het een prima bedrijf, maar de informatievoorziening en de service mag toch echt aan gewerkt worden
Klant van Autobedrijf Wouter Hageman B.V.
|Vriendelijk en zeer correct.
Klant van Autobedrijf Wouter Hageman B.V.
|No nonsens bedrijf , klantvriendelijk servicegericht betrouwbaar.
Klant van Autobedrijf Wouter Hageman B.V.
|Ze zijn correct en behulpzaam
Klant van Autobedrijf Wouter Hageman B.V.
|Ik ben sinds 2000 klant bij garage Hageman en rijd nu in mijn 4e Ford en dit tot volle tevredenheid. Dat geldt voor de wagens, maar zeer zeker ook voor de bijzonder klantvriendelijke directie en het personeel. Is er iets (wat bijna nooit gebeurt) dan kun je altijd langs komen en staat men voor je klaar. Kortom garage Hageman heeft service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.