Misleidend In het verleden hele slechte beleggings en levensverzekeringspolissen aangeboden. Kortom bekent als de woekerpolissen.
5.5
0
1
Trendbox Panel
|
Woekerpolishouders nogmaals extra benadeeld!! Ik had een woekerpolis. Zou uiteindelijk worden omgezet in een vaste spaarrekening. In Febr 2012 is een adviseur langsgeweest. Zaken geregeld. In april is door ASR de rekening geopend, ik heb daarna 11 weken moeten wachten totdat MIJN geld werd overgeboekt. Telefoontjes, mails, er werd niet op gereageerd. Na een klacht bj de consumentenbond ineens actie. Schande gewoon, je zou zeggen, woekerpolis klanten zijn al erg benadeeld. Als bedrijf zou je het dan SNEL willen oplossen. Bij ASR niet. Wachten, wachten, wachten. Het intersseert ze werkelijk niets!!!! Helaas moet ik deze rekening tot mijn 65e houden. Zou liever gisteren dan vandaag van deze maatschappij af willen!!
2.0
0
1
Trendbox Panel
|
Slecht, sluit niks bij ASR af! Ik heb een woekerpolis gekregen bij afsluiting van mijn hypotheek. Het heeft ruim een half jaar geduurd voordat ik de afkoopsom ontving, de aangetekende brieven kwamen nooit aan. De faxen kwamen nooit aan. Vervolgens een dik half uur in de wacht bij de klantenservice. ASR is een enorm logge organisatie waarbij klantvriendelijkheid en snelheid niet hoog in het vaandel staan
1.5
0
1
Trendbox Panel
|
Geen klant van willen zijn Verzoek om afkoop kapitaalrekening. Intermediair heeft totaal geen gegevens doorgegeven naar ASR, ASR geeft ook niet voldoende antwoord en uitleg. Kunnen onze vragen niet beantwoorden
2.0
0
1
Trendbox Panel
|
Slechste verzekerings maatschappij als ASR bestaat niet. Bij afghandeling van ABC spaarplan was klantenservice niet bereikbaar en niet deskundig genoeg om een spaar/beleggingsplan waar alle premie al voor betaald was te beeindigen.Klanten service beloofde diverse malen het eindbedrag op een bepaalde datum te betalen .dit zijn ze niet nagekomen .werd erg misleid.Nooit meer ASR.
19 Reviews Plaats review
Trendbox Panel
|Misleidend
In het verleden hele slechte beleggings en levensverzekeringspolissen aangeboden. Kortom bekent als de woekerpolissen.
Trendbox Panel
|Woekerpolishouders nogmaals extra benadeeld!!
Ik had een woekerpolis. Zou uiteindelijk worden omgezet in een vaste spaarrekening. In Febr 2012 is een adviseur langsgeweest. Zaken geregeld. In april is door ASR de rekening geopend, ik heb daarna 11 weken moeten wachten totdat MIJN geld werd overgeboekt. Telefoontjes, mails, er werd niet op gereageerd. Na een klacht bj de consumentenbond ineens actie. Schande gewoon, je zou zeggen, woekerpolis klanten zijn al erg benadeeld. Als bedrijf zou je het dan SNEL willen oplossen. Bij ASR niet. Wachten, wachten, wachten. Het intersseert ze werkelijk niets!!!! Helaas moet ik deze rekening tot mijn 65e houden. Zou liever gisteren dan vandaag van deze maatschappij af willen!!
Trendbox Panel
|Slecht, sluit niks bij ASR af!
Ik heb een woekerpolis gekregen bij afsluiting van mijn hypotheek. Het heeft ruim een half jaar geduurd voordat ik de afkoopsom ontving, de aangetekende brieven kwamen nooit aan. De faxen kwamen nooit aan. Vervolgens een dik half uur in de wacht bij de klantenservice. ASR is een enorm logge organisatie waarbij klantvriendelijkheid en snelheid niet hoog in het vaandel staan
Trendbox Panel
|Geen klant van willen zijn
Verzoek om afkoop kapitaalrekening. Intermediair heeft totaal geen gegevens doorgegeven naar ASR, ASR geeft ook niet voldoende antwoord en uitleg. Kunnen onze vragen niet beantwoorden
Trendbox Panel
|Slechste verzekerings maatschappij als ASR bestaat niet.
Bij afghandeling van ABC spaarplan was klantenservice niet bereikbaar en niet deskundig genoeg om een spaar/beleggingsplan waar alle premie al voor betaald was te beeindigen.Klanten service beloofde diverse malen het eindbedrag op een bepaalde datum te betalen .dit zijn ze niet nagekomen .werd erg misleid.Nooit meer ASR.