Klik hier om je antwoord te annuleren.
26 september 2023
Jullie kan ik heel moeilijk bereiken. Jullie service is heel schlecht. Dit jaar ga ik van jullie weg en hoop nooit meer naar jullie te komen.
22 september 2023
I liked the website overall. It is user-friendly, in English! and I managed to apply for my health insurance plan within few minutes.
21 september 2023
Ik ben tevreden
20 september 2023
Ik kan er nog geen concreet een oordeel over vellen omdat mijn verzekering nog moet beginnen. Maar op het eerste oog prima!
18 september 2023
Good
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan deze verzekaar?
Kun je een oordeel geven over de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
1183 Reviews Plaats review
Cengiz
|Jullie kan ik heel moeilijk bereiken. Jullie service is heel schlecht. Dit jaar ga ik van jullie weg en hoop nooit meer naar jullie te komen.
Alinne
|I liked the website overall. It is user-friendly, in English! and I managed to apply for my health insurance plan within few minutes.
Felipa
|Ik ben tevreden
Joyce Schippers
|Ik kan er nog geen concreet een oordeel over vellen omdat mijn verzekering nog moet beginnen. Maar op het eerste oog prima!
Adam
|Good