Snelle afhandeling van verzekeringen afsluiten en bereikbaarheid is goed
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nico
|
Zeer snelle respons van ASR, invullen en vrijwel direct daarna de polis en froene kaart binnen. In een woord geweldig!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ray
|
Na aankoop auto is op de zelfde dag de autoverzekering snel en goed opgepakt door ASR.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rene
|
Beetje vreemd dat indien de auto meer als 100.000, euro heeft gekost de
verzekering................"Niet thuis" geeft, m.a.w. zoek maar een ander
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Frank
|
Klantgerichtheid, service en infoverstrekking ver beneden pijl. Je hebt botte pech als je onverklaarbare foutmelding krijgt en probeert daar via chat hulp bij te verkrijgen. Joshua begrijpt nooit je vraag, waardoor zijn antwoorden als een AI antwoord klinken. Ik hoop dat anderen het beter vergaat of dat Joshua, of zijn leidinggevende, inmiddels heeft begrepen dat de chatbox van ASR niet zijn ideale baan is. Ik wacht de klachtafhandeling nog even af en zeg mogelijk al mij langlopende verzekeringen op.
653 Reviews Plaats review
B.D.R.
|Snelle afhandeling van verzekeringen afsluiten en bereikbaarheid is goed
Nico
|Zeer snelle respons van ASR, invullen en vrijwel direct daarna de polis en froene kaart binnen. In een woord geweldig!
Ray
|Na aankoop auto is op de zelfde dag de autoverzekering snel en goed opgepakt door ASR.
Rene
|Beetje vreemd dat indien de auto meer als 100.000, euro heeft gekost de
verzekering................"Niet thuis" geeft, m.a.w. zoek maar een ander
Frank
|Klantgerichtheid, service en infoverstrekking ver beneden pijl. Je hebt botte pech als je onverklaarbare foutmelding krijgt en probeert daar via chat hulp bij te verkrijgen. Joshua begrijpt nooit je vraag, waardoor zijn antwoorden als een AI antwoord klinken. Ik hoop dat anderen het beter vergaat of dat Joshua, of zijn leidinggevende, inmiddels heeft begrepen dat de chatbox van ASR niet zijn ideale baan is. Ik wacht de klachtafhandeling nog even af en zeg mogelijk al mij langlopende verzekeringen op.