Mijn verhaal is voldoende. De service is erg goed en prettig. Toch heb ik nu een probleem. Ik kocht een Ford Ka in december 2012, die reeds was geregistreerd 29 juni 2012 !! Bij aflevering bleek dat er een krasje was op de achterruit . Afgesproken dat dit verholpen zou worden. Poetsen hielp niet. Een nieuwe ruit vond ik kapitaalvernietiging. Afgesproken werd dat ik de eerste onderhoudsbeurt niet hoefde te betalen. Een goede deal,maar wel werd er gezegd, dat de eerste beurt in juni 2013 moest plaats vinden, omdat de auto in juni 2012 was geregistreerd. Bij de aankoop was daar geen sprake van. Daar komt nog bij dat ik maar 6000 km per jaar rijd. Ik moet nog naar de garage om hierover te praten en ikhoop dat het verzet gaat worden naar december 2013. Wel vervelend !!!!
1 Review Plaats review
Trendbox Panel
|Mijn verhaal is voldoende.
De service is erg goed en prettig. Toch heb ik nu een probleem. Ik kocht een Ford Ka in december 2012, die reeds was geregistreerd 29 juni 2012 !! Bij aflevering bleek dat er een krasje was op de achterruit . Afgesproken dat dit verholpen zou worden. Poetsen hielp niet. Een nieuwe ruit vond ik kapitaalvernietiging. Afgesproken werd dat ik de eerste onderhoudsbeurt niet hoefde te betalen. Een goede deal,maar wel werd er gezegd, dat de eerste beurt in juni 2013 moest plaats vinden, omdat de auto in juni 2012 was geregistreerd. Bij de aankoop was daar geen sprake van. Daar komt nog bij dat ik maar 6000 km per jaar rijd. Ik moet nog naar de garage om hierover te praten en ikhoop dat het verzet gaat worden naar december 2013. Wel vervelend !!!!