Ik heb een prima ervaring met dit garagebedrijf. De betreffende medewerker nam alle tijd voor mij en wist zich prima in mijn situatie te verplaatsten en kwam met goede ideeën om aan mijn wensen te voldoen. Geen vraag van mijn kant bleek teveel en werd met alle vriendelijkheid beantwoord
8.0
De klantgerichtheid
De communicatie
De uitstraling
De service
De prijs
Klant van Nefkens Apeldoorn
|
Goed.
7.0
De communicatie
De uitstraling
De prijs
De service
De klantgerichtheid
Klant van Nefkens Apeldoorn
|
De verkoopadviseur verwacht dat de koper zijn auto, die 12 jaar oud is en bijna 100000 km. heeft gereden, inruilt en dat deze auto nog moeiteloos en soepel schakelt. Schijnbaar is de verkoper ook niet op de hoogte van alle Peugeot-modellen, want op mijn vraag of het reservewiel onder de kofferruimte is antwoordde hij bevestigend, terwijl dit model geen reservewiel heeft en hij wist ook niet of de bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar is, maar hij zei wel, dat ik nog wel van hem hoorde, wanneer de versnelling gemaakt moest worden omdat hij defect is en dat hij anders niet zo'n hoge inruil had gegeven en de reparatiekosten samen zouden delen. Ik kwam pas achter het feit dat er geen reservewiel was nadat de koop was gesloten en de auto ophaalde. Dit verwachtte ik niet van de Peugeot-dealer.
5.0
De prijs
De uitstraling
De service
De klantgerichtheid
De communicatie
Klant van Nefkens Apeldoorn
|
Mijn zoon had vantevoren ook een auto gekocht bij een ander bedrijf.
40 Reviews Plaats review
Klant van Nefkens Apeldoorn
|Professioneel, kundig en persoonlijk
Klant van Nefkens Apeldoorn
|Ik heb een prima ervaring met dit garagebedrijf. De betreffende medewerker nam alle tijd voor mij en wist zich prima in mijn situatie te verplaatsten en kwam met goede ideeën om aan mijn wensen te voldoen. Geen vraag van mijn kant bleek teveel en werd met alle vriendelijkheid beantwoord
Klant van Nefkens Apeldoorn
|Goed.
Klant van Nefkens Apeldoorn
|De verkoopadviseur verwacht dat de koper zijn auto, die 12 jaar oud is en bijna 100000 km. heeft gereden, inruilt en dat deze auto nog moeiteloos en soepel schakelt. Schijnbaar is de verkoper ook niet op de hoogte van alle Peugeot-modellen, want op mijn vraag of het reservewiel onder de kofferruimte is antwoordde hij bevestigend, terwijl dit model geen reservewiel heeft en hij wist ook niet of de bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar is, maar hij zei wel, dat ik nog wel van hem hoorde, wanneer de versnelling gemaakt moest worden omdat hij defect is en dat hij anders niet zo'n hoge inruil had gegeven en de reparatiekosten samen zouden delen. Ik kwam pas achter het feit dat er geen reservewiel was nadat de koop was gesloten en de auto ophaalde. Dit verwachtte ik niet van de Peugeot-dealer.
Klant van Nefkens Apeldoorn
|Mijn zoon had vantevoren ook een auto gekocht bij een ander bedrijf.
Nou dag en nacht verschil.
Super tevreden over alles, zeer goed !!!