Prijsovereenstemming over auto. Zou gelijk komen maar er was een sensor die nog gemaakt moest worden. Dit zou enkele dagen duren en dan zou men bellen dat ik de auto kon komen halen. Toen kwam het telefoontje en dacht ik dat de auto klaar was maar ik kreeg te horen dat de auto was verkocht. Dit noem ik echt onbeschoft. Afspraak is bij mij afspraak.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Francine
|
Auto bij Eickhof gekocht. Echter na 6 maanden is er technisch wat aan de hand. De auto werd gemaakt, tussentijds kreeg ik een leen auto.(mazda 2 , super mooi). Eickhof Service is uitstekend.
Ik ben een tevreden mens. Als ik weer een auto aanschaf. Dan ga ik bij Eickhof langs. Ik zal het iedereen aanraden.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Al jaren Eickhof klant
|
Tijdens de afgelopen 20 jaar hebben wij als trouwe Eickhof klant daar meerdere malen een auto gekocht (groot, klein, nieuw, occassion) en in onderhoud gehad. De hoofdreden hiervoor was altijd de uitstekende service van het bedrijf en haar medewerkers. We hebben zelfs mensen aangeraden om voor een auto naar Eickhof te gaan wegens deze uitstekende service.
Wat nu echter serieus begint op te vallen is dat met de uitbreidingen van het bedrijf in de laatste paar jaar jaren, die uitstekende service verloren is gegaan. Vroeger stond Eickhof erom bekend dat service bij hun zeer hoog in het vaandel staat. Met de groei van het bedrijf zijn er echter een aantal medewerkers bijgekomen die dit blijkbaar niet hebben. Op de één of andere manier schijnt Eickhof het zich te kunnen veroorloven dat hun service nivo, en de daaraan verbonden goede naam, verloren gaat. Voor mij is het dan ook niet meer als vanzelfsprekend dat ik voor een auto en / of onderhoud naar Eickhof ga.
Ik wil de beide eigenaren van het bedrijf dan ook aanraden om dat waar ze vroeger om bekend stonden weer serieus te nemen, namelijk hun voorheen hoge graad van service. Service is namelijk ook voor ons de reden om terug te blijven komen.
6.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Francine
|
Na een goed telefoon gesprek met meneer. Heb ik een goed gevoel gekregen.
Ik ben vanuit het midden van het land, direct naar Firma Eickhof gereden.
Ik heb gelijk een klein occasion auto gekocht bij Firma Eickhof.
Meneer gaf me het gevoel alsof ik een nieuw en de duurste auto gekocht had.
De wijze waarop ik geholpen werd, was in één woord geweldig.
Firma Eickhof heeft me gelukkig gemaakt.
Mijn vertrouwen in de persoon en bedrijf is niet geschaad.
Ik zal Firma Eickhof bij iedereen aanraden om er naar toe te gaan.
Zij krijgen van mij "een warme douche"
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Kemper
|
Slechte zaak helaas.
Kocht 2 weken geleden voor 17000 euro een Mazda 6 sportbreak. Regenachtige dag, binnen nogal vergeeld licht. Was in eerste instantie blij met de aanschaf omdat ook een vriend van ons in Apeldoorn ons wees op de klantvriendelijkheid en dat de zaak goed te vertrouwen valt.
Helaas blijkt ons nu dat er eerder schade is geweest aan deze auto en slecht verholpen, slecht spuitwerk. Melding van gemaakt, op verzoek foto's toegezonden, met het verzoek hier een oplossing voor te vinden, maar verkoper Laurens van Arendonk vindt dat wij daar zelf beter naar hadden moeten kijken en benoemt dit als een gevalletje "geborgen gebreken". Los van zijn foute spelling is het consumentenrecht blijkbaar niet bekend.
Dus wie in vertrouwen een auto zoekt doet er beter aan deze Mazda Eikhof te mijden. We zijn teleurgesteld in de overeenkomst en de verkoper.
Ik behoef niet te melden dat genoemde vriend niet meer naar deze zaak verwijzen. Volgende stap, Mazda NL en EU.
78 Reviews Plaats review
René
|Prijsovereenstemming over auto. Zou gelijk komen maar er was een sensor die nog gemaakt moest worden. Dit zou enkele dagen duren en dan zou men bellen dat ik de auto kon komen halen. Toen kwam het telefoontje en dacht ik dat de auto klaar was maar ik kreeg te horen dat de auto was verkocht. Dit noem ik echt onbeschoft. Afspraak is bij mij afspraak.
Francine
|Auto bij Eickhof gekocht. Echter na 6 maanden is er technisch wat aan de hand. De auto werd gemaakt, tussentijds kreeg ik een leen auto.(mazda 2 , super mooi). Eickhof Service is uitstekend.
Ik ben een tevreden mens. Als ik weer een auto aanschaf. Dan ga ik bij Eickhof langs. Ik zal het iedereen aanraden.
Al jaren Eickhof klant
|Tijdens de afgelopen 20 jaar hebben wij als trouwe Eickhof klant daar meerdere malen een auto gekocht (groot, klein, nieuw, occassion) en in onderhoud gehad. De hoofdreden hiervoor was altijd de uitstekende service van het bedrijf en haar medewerkers. We hebben zelfs mensen aangeraden om voor een auto naar Eickhof te gaan wegens deze uitstekende service.
Wat nu echter serieus begint op te vallen is dat met de uitbreidingen van het bedrijf in de laatste paar jaar jaren, die uitstekende service verloren is gegaan. Vroeger stond Eickhof erom bekend dat service bij hun zeer hoog in het vaandel staat. Met de groei van het bedrijf zijn er echter een aantal medewerkers bijgekomen die dit blijkbaar niet hebben. Op de één of andere manier schijnt Eickhof het zich te kunnen veroorloven dat hun service nivo, en de daaraan verbonden goede naam, verloren gaat. Voor mij is het dan ook niet meer als vanzelfsprekend dat ik voor een auto en / of onderhoud naar Eickhof ga.
Ik wil de beide eigenaren van het bedrijf dan ook aanraden om dat waar ze vroeger om bekend stonden weer serieus te nemen, namelijk hun voorheen hoge graad van service. Service is namelijk ook voor ons de reden om terug te blijven komen.
Francine
|Na een goed telefoon gesprek met meneer. Heb ik een goed gevoel gekregen.
Ik ben vanuit het midden van het land, direct naar Firma Eickhof gereden.
Ik heb gelijk een klein occasion auto gekocht bij Firma Eickhof.
Meneer gaf me het gevoel alsof ik een nieuw en de duurste auto gekocht had.
De wijze waarop ik geholpen werd, was in één woord geweldig.
Firma Eickhof heeft me gelukkig gemaakt.
Mijn vertrouwen in de persoon en bedrijf is niet geschaad.
Ik zal Firma Eickhof bij iedereen aanraden om er naar toe te gaan.
Zij krijgen van mij "een warme douche"
Kemper
|Slechte zaak helaas.
Kocht 2 weken geleden voor 17000 euro een Mazda 6 sportbreak. Regenachtige dag, binnen nogal vergeeld licht. Was in eerste instantie blij met de aanschaf omdat ook een vriend van ons in Apeldoorn ons wees op de klantvriendelijkheid en dat de zaak goed te vertrouwen valt.
Helaas blijkt ons nu dat er eerder schade is geweest aan deze auto en slecht verholpen, slecht spuitwerk. Melding van gemaakt, op verzoek foto's toegezonden, met het verzoek hier een oplossing voor te vinden, maar verkoper Laurens van Arendonk vindt dat wij daar zelf beter naar hadden moeten kijken en benoemt dit als een gevalletje "geborgen gebreken". Los van zijn foute spelling is het consumentenrecht blijkbaar niet bekend.
Dus wie in vertrouwen een auto zoekt doet er beter aan deze Mazda Eikhof te mijden. We zijn teleurgesteld in de overeenkomst en de verkoper.
Ik behoef niet te melden dat genoemde vriend niet meer naar deze zaak verwijzen. Volgende stap, Mazda NL en EU.