Na een kabelbreuk meer dan een maand geen internet. Na ruim een maand wachten (en talloze telefoontjes met zowel Odido als VWT) eindelijk een afspraak (vandaag). Ik bel nog om 15u om te vragen of de afspraak nog doorgaat, omdat ik nog niets heb gehoord. Er wordt mij telefonisch verzekerd dat er nog iemand langskomt vandaag. Het is inmiddels 19u en ik kan de klantenservice al niet meer bereiken. De hele dag voor niets thuisgebleven en totaal geen communicatie!
Kijk goed naar wie de netbeheerder is van jouw glasvezelaansluiting. Als dat Volker Wessels Telecom is dan zou ik snel een deur verder kijken! De professionaliteit is ver te zoeken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dennis
|
Na het aanleggen van de glasvezelkabel mijn Prive straatje zo verschrikkelijk slecht terug gelegd, alles Schots en scheef, gebroken tegels, geen zand meer tussen de tegels (het “te veel” aan zand werd de struiken ingegooid) wat een volk….. vast heel goedkoop want Nederlands spraken ze niet. Na 4 weken en vele malen bellen nog steeds geen afspraak om het te herstellen. Als er straks iemand struikeld over de tegels gaat er een flinke aanklacht richting volker Wessel!!
Haal dat Koninklijke maar van de naam af!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marcel
|
Je bent echt niet blij als dit tokkie volk een kabel voor Delta komt installeren. Alles zit na afloop onder de modder, hand afdrukken waar ze niks te zoeken hebben, deur bekrast want daar moet een kruipluik tegenaan staan, witte muren onder de vlekken.
Brief op tijdstip waarop ze zouden komen stond vol fouten. Einddatum voor een terugkoppeling om akkoord te gaan met de afspraak lag ver na de afspraak.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sander
|
Wat een slecht bedrijf, Begin 2022 opdracht gegeven voor glasvezel wat er in Q4 2022 zou zijn. Nu Q4 2023 , op de website staat dat er glasvezel komt voor 2024 maar er gebeurt nergens wat. Gebeld met Volker Wessel en daar is nog niet eens een datum bekend. Ik heb mijn abonnement stop gezet en ben het wachten beu. Ga wel naar een andere partij die wel kan plannen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joop
|
Wat een stelletje...
6x hebben wij aangegeven dat wij niet willen dat men komt graven op ons terrein.
Uiteindelijk is men op zaterdag stiekem langs gekomen en gewacht tot wij, bejaarden van 70 jaar, weg waren.
Ze hebben ons paadje, op ons grondgebied open gemaakt en werden aangesprokem door buren waarom ze dat deden als wij er niet waren. Ze logen dat ze toestemming van ons hadden.
Stoer hoor.
Het pad geheel ondervhet zand en schots en scheef.
Op onze aangifte bij de politie kwam een slimmerd aanbieden het nog eens te doen.
Koninklijk? Dat is van lang geleden.
12 Reviews Plaats review
Ivo
|Na een kabelbreuk meer dan een maand geen internet. Na ruim een maand wachten (en talloze telefoontjes met zowel Odido als VWT) eindelijk een afspraak (vandaag). Ik bel nog om 15u om te vragen of de afspraak nog doorgaat, omdat ik nog niets heb gehoord. Er wordt mij telefonisch verzekerd dat er nog iemand langskomt vandaag. Het is inmiddels 19u en ik kan de klantenservice al niet meer bereiken. De hele dag voor niets thuisgebleven en totaal geen communicatie!
Kijk goed naar wie de netbeheerder is van jouw glasvezelaansluiting. Als dat Volker Wessels Telecom is dan zou ik snel een deur verder kijken! De professionaliteit is ver te zoeken.
Dennis
|Na het aanleggen van de glasvezelkabel mijn Prive straatje zo verschrikkelijk slecht terug gelegd, alles Schots en scheef, gebroken tegels, geen zand meer tussen de tegels (het “te veel” aan zand werd de struiken ingegooid) wat een volk….. vast heel goedkoop want Nederlands spraken ze niet. Na 4 weken en vele malen bellen nog steeds geen afspraak om het te herstellen. Als er straks iemand struikeld over de tegels gaat er een flinke aanklacht richting volker Wessel!!
Haal dat Koninklijke maar van de naam af!
Marcel
|Je bent echt niet blij als dit tokkie volk een kabel voor Delta komt installeren. Alles zit na afloop onder de modder, hand afdrukken waar ze niks te zoeken hebben, deur bekrast want daar moet een kruipluik tegenaan staan, witte muren onder de vlekken.
Brief op tijdstip waarop ze zouden komen stond vol fouten. Einddatum voor een terugkoppeling om akkoord te gaan met de afspraak lag ver na de afspraak.
Sander
|Wat een slecht bedrijf, Begin 2022 opdracht gegeven voor glasvezel wat er in Q4 2022 zou zijn. Nu Q4 2023 , op de website staat dat er glasvezel komt voor 2024 maar er gebeurt nergens wat. Gebeld met Volker Wessel en daar is nog niet eens een datum bekend. Ik heb mijn abonnement stop gezet en ben het wachten beu. Ga wel naar een andere partij die wel kan plannen.
Joop
|Wat een stelletje...
6x hebben wij aangegeven dat wij niet willen dat men komt graven op ons terrein.
Uiteindelijk is men op zaterdag stiekem langs gekomen en gewacht tot wij, bejaarden van 70 jaar, weg waren.
Ze hebben ons paadje, op ons grondgebied open gemaakt en werden aangesprokem door buren waarom ze dat deden als wij er niet waren. Ze logen dat ze toestemming van ons hadden.
Stoer hoor.
Het pad geheel ondervhet zand en schots en scheef.
Op onze aangifte bij de politie kwam een slimmerd aanbieden het nog eens te doen.
Koninklijk? Dat is van lang geleden.