upc zeer slechte service klanteservice is ronduit brutaal je word van het kastje naar de muur gestuurd.bij te late betaling rekenen ze gelijk 20,00 euro op de volgende factuur dat is vaak meer als 20 procent van het factuur bedrag en dat is meer als het tarief van een incassobureu of deurwaader een schande in deze voor iedereen moeilijke tijd
2.5
0
1
ehv123
|
moet upc terug betalen geven ze niet thuis nog steeds geen reactie op telefoon of mail wacht al meer dan 27maanden op mijn geld
3.0
0
1
carmen-dekkers
|
UPC UPC nederland is vooral op de klantenservice te verbeteren. Als er een klacht is over betalingen en/of teruggave is het erg vervelend om bij elke nieuwe medewerker je verhaal elke keer opnieuw te vertellen, hier zal best een goed systeem voor zijn!
3.5
0
1
Gesponsord
joshua-L
|
maandelijkse factuur wij hebben meerdere malen aangegeven niet in te kunnen loggen om via de mail ons maandelijkse factuur te kunnen bekijken.
telofonisch contact gehad met upc en het probleem uitgelegd maar volgens hun zouden wij gewoon in kunnen loggen.
meerdere keren terug gebeld en aangegeven dat wij ons rekening willen nakijken en dat we weten waar we voor betalen !!!!
toen gevraagd om de rekening voortaan dan maar weer op te sturen , zoals voorheen, maar daar wordt maar geen gehoor aangegeven
4 Reviews Plaats review
annieverheij
|upc
zeer slechte service klanteservice is ronduit brutaal je word van het kastje naar de muur gestuurd.bij te late betaling rekenen ze gelijk 20,00 euro op de volgende factuur dat is vaak meer als 20 procent van het factuur bedrag en dat is meer als het tarief van een incassobureu of deurwaader een schande in deze voor iedereen moeilijke tijd
ehv123
|moet upc terug betalen geven ze niet thuis
nog steeds geen reactie op telefoon of mail wacht al meer dan 27maanden op mijn geld
carmen-dekkers
|UPC
UPC nederland is vooral op de klantenservice te verbeteren. Als er een klacht is over betalingen en/of teruggave is het erg vervelend om bij elke nieuwe medewerker je verhaal elke keer opnieuw te vertellen, hier zal best een goed systeem voor zijn!
joshua-L
|maandelijkse factuur
wij hebben meerdere malen aangegeven niet in te kunnen loggen om via de mail ons maandelijkse factuur te kunnen bekijken.
telofonisch contact gehad met upc en het probleem uitgelegd maar volgens hun zouden wij gewoon in kunnen loggen.
meerdere keren terug gebeld en aangegeven dat wij ons rekening willen nakijken en dat we weten waar we voor betalen !!!!
toen gevraagd om de rekening voortaan dan maar weer op te sturen , zoals voorheen, maar daar wordt maar geen gehoor aangegeven