NOOIT ZAKELIJK ABONNEMENT AFSLUITEN BIJ VODAFONE!!!!
Wij zijn als bedrijf al MEER DAN 1 JAAR bezig om onze eigen inlog gegevens te krijgen van Vodafone! De bedragen worden afgeschreven en wij hebben nog steeds geen toegang tot onze facturen! We worden gestuurd van de ene afdeling naar de andere, van telefoon nummer, naar email, ect... Het is enorm frustrerend en we hebben zoveel tijd verloren als 2 directeurs van ons bedrijf, dat als wij onze tijd in rekening zouden brengen dan hadden we voor dit jaar gratis abonnement kunnen afsluiten! Ze maken een ongelofelijke zooi van onze administratie!!! Gezien wij al 1 jaar bezig zijn en er geen oplossing geboden kan worden. Na diverse bezoeken aan de Vodafone winkel en talloze beloftes hebben wij tot op heden nog steeds geen facturen of toegang tot onze account! Het is schandalig hoe zij hun klanten behandelen!!!! Ze zijn ongelofelijk moeilijk met iets dat zo simpel opgelost kan worden! Ze zijn zeker geen zakelijke partner die meedenkt, ze staan zeker niet voor goede service en ze zijn zeker GEEN AANRADER voor een goede zakelijke relatie! En als wij nu die diensten van hun willen stoppen, krijgen we alleen een behoorlijk bedrag die wij moeten betalen dus als je niet tevreden bent, kan je niet eens weg van hun. Als wij als zelfstandige onderaannemers meer tijd hebben gehad, zouden we dit met dit deze zaak juridische stappen ondernemen! En nog een keer, dit alles, deze hele moeilijke en frustrerende situatie voor ons, deze hele slechte review voor wat? Voor ONZE EIGEN INLOG GEGEVENS en ONZE EIGEN FACTUREN! Onze mond aan mond reclame word zeker uitgebreid naar elke onderaannemer die wij kennen totdat wij onze inlog gegevens krijgen! Schandalig bedrijf!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Vodafone
|
Ik ben erg tevreden over Vodafone omdat de verkoopster erg vriendelijk,geduldig en behulpzaam was.
8.3
0
Klant van Vodafone
|
Omdat de service zo goed was en ik dat heel belangrijk vind , en de deskundigheid , klantvriendelijkheid van de medewerkster vond ik ook top . Ga zo door .
8.9
0
Gesponsord
carin basemans
|
Omdat ik snel en goed ben geholpen. Het personeel heeft verstand van zaken
9.2
0
Klant van Vodafone
|
Snel, vriendelijk en vakkundig . In een mum buiten met nieuw toestel
15 Reviews Plaats review
Milica
|NOOIT ZAKELIJK ABONNEMENT AFSLUITEN BIJ VODAFONE!!!!
Wij zijn als bedrijf al MEER DAN 1 JAAR bezig om onze eigen inlog gegevens te krijgen van Vodafone! De bedragen worden afgeschreven en wij hebben nog steeds geen toegang tot onze facturen! We worden gestuurd van de ene afdeling naar de andere, van telefoon nummer, naar email, ect... Het is enorm frustrerend en we hebben zoveel tijd verloren als 2 directeurs van ons bedrijf, dat als wij onze tijd in rekening zouden brengen dan hadden we voor dit jaar gratis abonnement kunnen afsluiten! Ze maken een ongelofelijke zooi van onze administratie!!! Gezien wij al 1 jaar bezig zijn en er geen oplossing geboden kan worden. Na diverse bezoeken aan de Vodafone winkel en talloze beloftes hebben wij tot op heden nog steeds geen facturen of toegang tot onze account! Het is schandalig hoe zij hun klanten behandelen!!!! Ze zijn ongelofelijk moeilijk met iets dat zo simpel opgelost kan worden! Ze zijn zeker geen zakelijke partner die meedenkt, ze staan zeker niet voor goede service en ze zijn zeker GEEN AANRADER voor een goede zakelijke relatie! En als wij nu die diensten van hun willen stoppen, krijgen we alleen een behoorlijk bedrag die wij moeten betalen dus als je niet tevreden bent, kan je niet eens weg van hun. Als wij als zelfstandige onderaannemers meer tijd hebben gehad, zouden we dit met dit deze zaak juridische stappen ondernemen! En nog een keer, dit alles, deze hele moeilijke en frustrerende situatie voor ons, deze hele slechte review voor wat? Voor ONZE EIGEN INLOG GEGEVENS en ONZE EIGEN FACTUREN! Onze mond aan mond reclame word zeker uitgebreid naar elke onderaannemer die wij kennen totdat wij onze inlog gegevens krijgen! Schandalig bedrijf!
Klant van Vodafone
|Ik ben erg tevreden over Vodafone omdat de verkoopster erg vriendelijk,geduldig en behulpzaam was.
Klant van Vodafone
|Omdat de service zo goed was en ik dat heel belangrijk vind , en de deskundigheid , klantvriendelijkheid van de medewerkster vond ik ook top . Ga zo door .
carin basemans
|Omdat ik snel en goed ben geholpen. Het personeel heeft verstand van zaken
Klant van Vodafone
|Snel, vriendelijk en vakkundig . In een mum buiten met nieuw toestel