Er leuk personeel en goede service. Jammer dat hi momenteel zo duur is
7.5
0
Klant van Hi winkel
|
Vriendelijk personeel, voelt vertrouwd.
8.0
0
Gesponsord
TheLabelQueen
|
Ik ben hier op dinsdag 3 mei j.l rond 16:00 geweest met een vriendin die een Hi abbonement heeft en wat problemen had met haar toestel (die ze bij het abonnement kreeg). Zelf wilde ik, zodra zij geholpen was, een abonnement aansluiten bij Hi met de iPhone 4. Maar de service is vreselijk. Het personeel was veel te onbeschoft en niet hulpvaardig. De eerste medewerker die zij om hulp vroeg, tutoyeerde haar direct, gebruikte straat taal, was een bakje ananas aan het eten en vond het een retorische vraag. Niet bepaald klantvriendelijk om je klant daarmee af te doen als 'dom'. We besloten een andere medewerker om hulp te vragen. Deze jongen, Lorenzo, kon ook geen oplossing bieden. Ondanks zijn nettere voorkomen, tutoyeerde hij ons en toen ik hem vroeg naar klachten afhandeling, omdat we vlak daarvoor vervelend waren behandeld door de ander, wilde hij daarvan de voornaam niet geven.
'Dat moet je maar aan hem vragen' zei hij. Terwijl de ander druk bezig was. We hebben het er maar bij gelaten. Op Facebook hebben zij ook een pagina 'Hi Almere Hi' waar al net zo klakkeloos berichten op worden geplaatst. Niet telecom gerelateerd, maar bijvoorbeeld over klanten met okselhaar.
Is dit de Hi society??
4.7
0
Klant van Hi winkel
|
Mooie telefoons, goede aanbiedingen en vriendelijk personeel.
7 Reviews Plaats review
Klant van Hi winkel
|AL jaren tevreden over Hi!!
Klant van Hi winkel
|Er leuk personeel en goede service. Jammer dat hi momenteel zo duur is
Klant van Hi winkel
|Vriendelijk personeel, voelt vertrouwd.
TheLabelQueen
|Ik ben hier op dinsdag 3 mei j.l rond 16:00 geweest met een vriendin die een Hi abbonement heeft en wat problemen had met haar toestel (die ze bij het abonnement kreeg). Zelf wilde ik, zodra zij geholpen was, een abonnement aansluiten bij Hi met de iPhone 4. Maar de service is vreselijk. Het personeel was veel te onbeschoft en niet hulpvaardig. De eerste medewerker die zij om hulp vroeg, tutoyeerde haar direct, gebruikte straat taal, was een bakje ananas aan het eten en vond het een retorische vraag. Niet bepaald klantvriendelijk om je klant daarmee af te doen als 'dom'. We besloten een andere medewerker om hulp te vragen. Deze jongen, Lorenzo, kon ook geen oplossing bieden. Ondanks zijn nettere voorkomen, tutoyeerde hij ons en toen ik hem vroeg naar klachten afhandeling, omdat we vlak daarvoor vervelend waren behandeld door de ander, wilde hij daarvan de voornaam niet geven.
'Dat moet je maar aan hem vragen' zei hij. Terwijl de ander druk bezig was. We hebben het er maar bij gelaten. Op Facebook hebben zij ook een pagina 'Hi Almere Hi' waar al net zo klakkeloos berichten op worden geplaatst. Niet telecom gerelateerd, maar bijvoorbeeld over klanten met okselhaar.
Is dit de Hi society??
Klant van Hi winkel
|Mooie telefoons, goede aanbiedingen en vriendelijk personeel.