7 minuten wachten aan de telefoon, en nog wordt er niet opgenomen waardeloos.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Lilian Wiekenkamp
|
Mijn klacht over Apotheek de Notekraker Almere.
Beste medewerker,
Ik heb een klacht over apotheek de Notekraker. Eigenlijk is het een opeenstapeling van uiterst vervelende ervaringen maar die van de laatste week zijn voor mij absoluut doorslaggvend om direct afscheid te nemen.
Ten eerste heb ik al meer dan vaak aangegeven dat ik en mijn man overdag niet in de gelegenheid zijn om zelf de recepten op te halen bij de apotheek. Als wij gaan werken is de apotheek nog dicht en als wij weer thuis komen is hij ook alweer dicht. Keer op keer moet ik vertellen dat bezorging in de middag geen enkele zin heeft omdat wij pas na 17.30 thuis zijn. Ik wilde zelfs betalen voor het bezorgen op een tijdstip na half 6 maar niets is mogelijk en communicatie is rampzalig slecht. Ook vandaag en gisteren zijn er weer medicijnen aangeboden om 15.00 in de middag......totaal nutteloos en weer had ik het aangegeven.
Mijn endocrinoloog in het flevozoekenhuis heeft mij een vervanger voor Thyrax voorgeschreven omdat ik een lagere dosering nodig heb. Dit recept is rechtstreeks door haar naar de apotheek gefaxt op maandag 15 februari. Vervolgens wordt ik dinsdag tijdens mijn werk gebeld door de apotheek. Ik heb de call gemist en direct na het beluisteren van de voicemail bel ik terug. Ik krijg direct te horen dat ik de voorgeschreven medicijnen niet krijg .......omdat ik nog voorraad Thyrax zou hebben. Totaal verbouwereerd probeer ik uit leggen waarom ik de andere medicatie voorgeschreven heb gekregen. Vervolgens wordt mij gezegd "even" geduld te hebben en na ruim 8 minuten krijg ik te horen dat er klanten aan de balie waren en dat het daarom zo lang duurde!!!! Ik ben dus geen klant??? Met heel veel moeite krijg ik voor elkaar dat de medicijnen alsnog woensdag door de brievenbus bezorgd worden. Hoera het kan ook goed gaan.......HAD GEKUND.......woensdag word ik weer gebeld door de medewerkster die aangeeft dat het niet doorgaat omdat het medicijn niet is binnengekomen. Ik zou wel een ander medicijn kunnen krijgen,........wat ik niet wil natuurlijk. Mijn arts heeft het met zorg en gebouwd op mijn situatie voorgeschreven......Vervolgens word ik vandaag weer gebeld door dezelfde medewerkster........helaas het was weer niet binnengekomen. Toen werd ik echt woest. Hoe gaan jullie met mensen om!??? Maanden is al bekend dat de vervanger van Thyrax er moest komen. Het was niet bepaald een verrassing. Ik moet deze medicijnen precies 6 weken gebruiken en de daarop volgende bloedcontrole en afspraak in het ziekenhuis staan al gepland. Daar wordt totaal aan voorbij gegaan. De medewerkster snapte totaal niet waarom ik me druk moest maken.
Dit is niet mijn eerste klacht over deze apotheek waar ik al ruim 25 jaar klant ben. Vorige keer is het redelijk netjes opgelost maar dit keer bied ik daar geen ruimte meer voor.
Ik wil alles wat ik besteld heb z.sm. bezorgd zien. Interesseert me niet als ik daar voor moet betalen. Ik wil een verklaring naar mijn endocrinoloog. Ik zal zelf mijn zorgverzekeraar informeren en over mijn klacht inlichten ( ook over het bezorgtraject wat steeds nutteloos geweest is)
Ik neem ook per direct afscheid van deze apotheek en ga over tot het bestellen via de apotheek service van Medi-Mere die een veel betere en betrouwbaarder service biedt. Ik zal ook een ieder die ik ken verwijzen naar de apotheekservice van Medi- Mere en hen afraden om de Notekraker te vertrouwen met hun recepten dat lijkt me duidelijk. Deze klacht gaat ook naar de NZA De Nederlandse Zorg Autoriteit.
Ik heb al ruim 25 jaar elke 3 maanden medicijnen nodig voor mijn diabetes en schildklier. Met mij ook mijn gezin maar vanaf nu niet meer bij de Notekraker.
Ik wens absoluut geen enkele vorm van communicatie meer met een van de medewerkers van de apotheek. Het enige wat ik wil is dat ik mijn medicatie met spoed bezorgd krijg en een overdracht van al mijn gegevens vanuit de computer.
Het is een lang relaas maar zo heeft u het juiste beeld van apotheek de Notekraker en de reden waarom ik zo ongelooflijk boos en teleurgesteld ben.
2 Reviews Plaats review
Marjon
|7 minuten wachten aan de telefoon, en nog wordt er niet opgenomen waardeloos.
Lilian Wiekenkamp
|Mijn klacht over Apotheek de Notekraker Almere.
Beste medewerker,
Ik heb een klacht over apotheek de Notekraker. Eigenlijk is het een opeenstapeling van uiterst vervelende ervaringen maar die van de laatste week zijn voor mij absoluut doorslaggvend om direct afscheid te nemen.
Ten eerste heb ik al meer dan vaak aangegeven dat ik en mijn man overdag niet in de gelegenheid zijn om zelf de recepten op te halen bij de apotheek. Als wij gaan werken is de apotheek nog dicht en als wij weer thuis komen is hij ook alweer dicht. Keer op keer moet ik vertellen dat bezorging in de middag geen enkele zin heeft omdat wij pas na 17.30 thuis zijn. Ik wilde zelfs betalen voor het bezorgen op een tijdstip na half 6 maar niets is mogelijk en communicatie is rampzalig slecht. Ook vandaag en gisteren zijn er weer medicijnen aangeboden om 15.00 in de middag......totaal nutteloos en weer had ik het aangegeven.
Mijn endocrinoloog in het flevozoekenhuis heeft mij een vervanger voor Thyrax voorgeschreven omdat ik een lagere dosering nodig heb. Dit recept is rechtstreeks door haar naar de apotheek gefaxt op maandag 15 februari. Vervolgens wordt ik dinsdag tijdens mijn werk gebeld door de apotheek. Ik heb de call gemist en direct na het beluisteren van de voicemail bel ik terug. Ik krijg direct te horen dat ik de voorgeschreven medicijnen niet krijg .......omdat ik nog voorraad Thyrax zou hebben. Totaal verbouwereerd probeer ik uit leggen waarom ik de andere medicatie voorgeschreven heb gekregen. Vervolgens wordt mij gezegd "even" geduld te hebben en na ruim 8 minuten krijg ik te horen dat er klanten aan de balie waren en dat het daarom zo lang duurde!!!! Ik ben dus geen klant??? Met heel veel moeite krijg ik voor elkaar dat de medicijnen alsnog woensdag door de brievenbus bezorgd worden. Hoera het kan ook goed gaan.......HAD GEKUND.......woensdag word ik weer gebeld door de medewerkster die aangeeft dat het niet doorgaat omdat het medicijn niet is binnengekomen. Ik zou wel een ander medicijn kunnen krijgen,........wat ik niet wil natuurlijk. Mijn arts heeft het met zorg en gebouwd op mijn situatie voorgeschreven......Vervolgens word ik vandaag weer gebeld door dezelfde medewerkster........helaas het was weer niet binnengekomen. Toen werd ik echt woest. Hoe gaan jullie met mensen om!??? Maanden is al bekend dat de vervanger van Thyrax er moest komen. Het was niet bepaald een verrassing. Ik moet deze medicijnen precies 6 weken gebruiken en de daarop volgende bloedcontrole en afspraak in het ziekenhuis staan al gepland. Daar wordt totaal aan voorbij gegaan. De medewerkster snapte totaal niet waarom ik me druk moest maken.
Dit is niet mijn eerste klacht over deze apotheek waar ik al ruim 25 jaar klant ben. Vorige keer is het redelijk netjes opgelost maar dit keer bied ik daar geen ruimte meer voor.
Ik wil alles wat ik besteld heb z.sm. bezorgd zien. Interesseert me niet als ik daar voor moet betalen. Ik wil een verklaring naar mijn endocrinoloog. Ik zal zelf mijn zorgverzekeraar informeren en over mijn klacht inlichten ( ook over het bezorgtraject wat steeds nutteloos geweest is)
Ik neem ook per direct afscheid van deze apotheek en ga over tot het bestellen via de apotheek service van Medi-Mere die een veel betere en betrouwbaarder service biedt. Ik zal ook een ieder die ik ken verwijzen naar de apotheekservice van Medi- Mere en hen afraden om de Notekraker te vertrouwen met hun recepten dat lijkt me duidelijk. Deze klacht gaat ook naar de NZA De Nederlandse Zorg Autoriteit.
Ik heb al ruim 25 jaar elke 3 maanden medicijnen nodig voor mijn diabetes en schildklier. Met mij ook mijn gezin maar vanaf nu niet meer bij de Notekraker.
Ik wens absoluut geen enkele vorm van communicatie meer met een van de medewerkers van de apotheek. Het enige wat ik wil is dat ik mijn medicatie met spoed bezorgd krijg en een overdracht van al mijn gegevens vanuit de computer.
Het is een lang relaas maar zo heeft u het juiste beeld van apotheek de Notekraker en de reden waarom ik zo ongelooflijk boos en teleurgesteld ben.
Lilian Wiekenkamp