Ik wilde een jaarkalender maken bij Albelli. Ik maak al jaren fotoalbums bij hen en ben daar redelijk tevreden over (kan beter, maar prijs maakt het goed). De kalender kan alleen online gemaakt worden. Tijdens het uploaden van foto's zag ik direct al dat de foto's paars, dof en onscherp werden. Mail gestuurd; geen antwoord. Nog een mail 4 werkdagen later; geen antwoord. Weer 4 werkdagen later (ze zeggen altijd binnen 3 werkdagen te antwoorden) een chat gestart; het blijkt dat in de kalender er een 'fotobewerkend' filter overheen gegooid wordt en je foto dan inderdaad dof en onscherp kan worden. Advies; je foto niet bewerken! Belachelijk. Ik bewerk mijn foto's met zorgvuldigheid en met een gecalibreerd scherm. Dat kan ik dus beter dan zo'n filter. Bovendien werd een niet bewerkte foto (ter test geupload) ook paars en dof.
Ik zal helaas de kalender elders moeten maken.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Peter
|
Op 21 januari 2019 heb ik bij Albelli een fotoboek besteld en betaald. Na enkele dagen werd mij via hun site medegedeeld dat de levering een paar dagen later zou plaatsvinden. Okee, dat kan gebeuren. Echter weer enkele dagen later werd mij medegedeeld dat er door productieproblemen sprake zou zijn van een vertraging van levering van meer dan 2 weken. Hierdoor kon ik dit album niet meer als verjaardagscadeau aan een goede vriend aanbieden. Ik heb hierover contact gehad via de chat met Albelli. Er werd me beloofd dat ik eind van deze week het fotoboek zou ontvangen. Tot op heden niets ontvangen.Maar nu komt het; vandaag lees ik op hun site dat de levering door productieproblemen pas in april gaat plaatsvinden. Dat kan niet waar zijn, 2 1/2 maand later!!!
Contact opnemen met Albelli via de chat of een andere wijze is momenteel niet mogelijk. Zo ga je niet om met klanten. Ik ben dan ook behoorlijk pissig over hun handelswijze!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
lisa
|
Slechte service en levering loopt achter
25-1 kreeg ik de volgende mail:
Onlangs heb je een fotoboek met de extra optie platliggend premium besteld. Het spijt ons je te moeten informeren dat wij op dit moment een vertraging van twee weken ervaren op de bestellingen van fotoboeken met platliggende pagina’s.
Wij doen er natuurlijk alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Ter compensatie voor de vertraging van je fotoboek, willen we je graag een kortingscode aanbieden die je 30% korting op alle fotoproducten + gratis verzending op je volgende bestelling geeft.
Wat mij betreft is een compensatie op het bestelde item wenselijker als op een volgend product. Op deze manier ga je weer iets nieuws kopen, verdienen hun er weer op en hebben ze een win win situatie. onzin wat mij betreft.
Ruim 60 euro betaald voor fotos op papier, maar de levering laat voorlopig op zich wachten. \
Gechat met medewerker, maar andere compensatie is niet mogelijk
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Dayenne
|
Op 18 december 2018 had ik een fotoboekje besteld bij Albelli, en een week later op 1e kerstdag kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling vertraagd was.
De vertraging zou 1-2 werkdagen duren, maar na een week had ik mijn fotoboekje nog niet binnen.
En ik kreeg maar niks te horen via de mail.
De klantenservice stond mij ook niet goed te woord op de sociale media.
In een berichtje op Instagram zeiden ze dat ik mijn ordernummer in een privébericht moest versturen, en dan zouden zij het uitzoeken.
Maar toen ik dat deed, werd er niet op dat privéberichtje gereageerd.
Uiteindelijk kreeg ik mijn fotoboekje pas op 4 januari binnen.
Ik heb de dag erna een setje van 20 foto's laten afdrukken, en die zijn wel snel bezorgd.
De kwaliteit van het fotoboekje en de 20 foto's zijn heel goed, die geef ik een 9,5.
Maar de klantenservice is echt ruk, die geef ik een 5,5
Er wordt niet (of nauwelijks) gereageerd als je klachten/vragen hebt.
Op dat punt zouden ze wel het één en ander mogen verbeteren.
Het rapportcijfer in het algemeen voor het bedrijf is een 7,5
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Annemijn
|
16 december een bestelling geplaatst voor een fotoalbum, de bestelling zou 21 december geleverd worden. Pas op 23 december kreeg ik een bericht dat mijn bestelling was vertraagd, maar dat zij nog steeds verwachtte dat mijn bestelling op tijd voor de kerst binnen zou zijn. Nu, 28 december krijg ik pas een reactie op mijn twee eerdere berichten. Mijn bestelling zou vandaag pas uit de productie zal komen en dus pas op maandag 31/12 word thuis verwacht. 1,5 week later dan in de eerste instantie werd gezegd! Geen goed woord over voor Albelli, eens en nooit weer. Ze denken je tegemoed te komen met een korting van 10 euro op je volgende bestelling, maar na zo'n slechte 1e ervaring zal dit er zeker niet van komen. Als ze de klant nou echt tegemoed willen komen, geven ze de korting op het product waar de fout is gemaakt. Ik raad niemand Albelli aan.
16862 Reviews Plaats review
kim
|Ik wilde een jaarkalender maken bij Albelli. Ik maak al jaren fotoalbums bij hen en ben daar redelijk tevreden over (kan beter, maar prijs maakt het goed). De kalender kan alleen online gemaakt worden. Tijdens het uploaden van foto's zag ik direct al dat de foto's paars, dof en onscherp werden. Mail gestuurd; geen antwoord. Nog een mail 4 werkdagen later; geen antwoord. Weer 4 werkdagen later (ze zeggen altijd binnen 3 werkdagen te antwoorden) een chat gestart; het blijkt dat in de kalender er een 'fotobewerkend' filter overheen gegooid wordt en je foto dan inderdaad dof en onscherp kan worden. Advies; je foto niet bewerken! Belachelijk. Ik bewerk mijn foto's met zorgvuldigheid en met een gecalibreerd scherm. Dat kan ik dus beter dan zo'n filter. Bovendien werd een niet bewerkte foto (ter test geupload) ook paars en dof.
Ik zal helaas de kalender elders moeten maken.
Peter
|Op 21 januari 2019 heb ik bij Albelli een fotoboek besteld en betaald. Na enkele dagen werd mij via hun site medegedeeld dat de levering een paar dagen later zou plaatsvinden. Okee, dat kan gebeuren. Echter weer enkele dagen later werd mij medegedeeld dat er door productieproblemen sprake zou zijn van een vertraging van levering van meer dan 2 weken. Hierdoor kon ik dit album niet meer als verjaardagscadeau aan een goede vriend aanbieden. Ik heb hierover contact gehad via de chat met Albelli. Er werd me beloofd dat ik eind van deze week het fotoboek zou ontvangen. Tot op heden niets ontvangen.Maar nu komt het; vandaag lees ik op hun site dat de levering door productieproblemen pas in april gaat plaatsvinden. Dat kan niet waar zijn, 2 1/2 maand later!!!
Contact opnemen met Albelli via de chat of een andere wijze is momenteel niet mogelijk. Zo ga je niet om met klanten. Ik ben dan ook behoorlijk pissig over hun handelswijze!!!!
lisa
|Slechte service en levering loopt achter
25-1 kreeg ik de volgende mail:
Onlangs heb je een fotoboek met de extra optie platliggend premium besteld. Het spijt ons je te moeten informeren dat wij op dit moment een vertraging van twee weken ervaren op de bestellingen van fotoboeken met platliggende pagina’s.
Wij doen er natuurlijk alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Ter compensatie voor de vertraging van je fotoboek, willen we je graag een kortingscode aanbieden die je 30% korting op alle fotoproducten + gratis verzending op je volgende bestelling geeft.
Wat mij betreft is een compensatie op het bestelde item wenselijker als op een volgend product. Op deze manier ga je weer iets nieuws kopen, verdienen hun er weer op en hebben ze een win win situatie. onzin wat mij betreft.
Ruim 60 euro betaald voor fotos op papier, maar de levering laat voorlopig op zich wachten. \
Gechat met medewerker, maar andere compensatie is niet mogelijk
Dayenne
|Op 18 december 2018 had ik een fotoboekje besteld bij Albelli, en een week later op 1e kerstdag kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling vertraagd was.
De vertraging zou 1-2 werkdagen duren, maar na een week had ik mijn fotoboekje nog niet binnen.
En ik kreeg maar niks te horen via de mail.
De klantenservice stond mij ook niet goed te woord op de sociale media.
In een berichtje op Instagram zeiden ze dat ik mijn ordernummer in een privébericht moest versturen, en dan zouden zij het uitzoeken.
Maar toen ik dat deed, werd er niet op dat privéberichtje gereageerd.
Uiteindelijk kreeg ik mijn fotoboekje pas op 4 januari binnen.
Ik heb de dag erna een setje van 20 foto's laten afdrukken, en die zijn wel snel bezorgd.
De kwaliteit van het fotoboekje en de 20 foto's zijn heel goed, die geef ik een 9,5.
Maar de klantenservice is echt ruk, die geef ik een 5,5
Er wordt niet (of nauwelijks) gereageerd als je klachten/vragen hebt.
Op dat punt zouden ze wel het één en ander mogen verbeteren.
Het rapportcijfer in het algemeen voor het bedrijf is een 7,5
Annemijn
|16 december een bestelling geplaatst voor een fotoalbum, de bestelling zou 21 december geleverd worden. Pas op 23 december kreeg ik een bericht dat mijn bestelling was vertraagd, maar dat zij nog steeds verwachtte dat mijn bestelling op tijd voor de kerst binnen zou zijn. Nu, 28 december krijg ik pas een reactie op mijn twee eerdere berichten. Mijn bestelling zou vandaag pas uit de productie zal komen en dus pas op maandag 31/12 word thuis verwacht. 1,5 week later dan in de eerste instantie werd gezegd! Geen goed woord over voor Albelli, eens en nooit weer. Ze denken je tegemoed te komen met een korting van 10 euro op je volgende bestelling, maar na zo'n slechte 1e ervaring zal dit er zeker niet van komen. Als ze de klant nou echt tegemoed willen komen, geven ze de korting op het product waar de fout is gemaakt. Ik raad niemand Albelli aan.