Echte Amsterdamse winkel in het centrum. Het is vaak druk, maar ze helpen je wel bij vragen. Handig als je inkt op is en je een inktpatroon nodig hebt. Ik haal hier dus regelmatig de cartridge voor mijn printer.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jojo
|
Bizar slechte klantenservice. De dame achter de receptie weigerde een aantekenbewijsje te leveren voor een voorgefrankeerde aangetekende brief. En vervolgens word je doodleuk genegeeerd. Zeer onbeschoft gedrag. Voor PostNL zaken kun je veel beter maar naar het postkantoor op de Singel gaan. Ook al is dat wellicht verder.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Tobias
|
Ik kom hier al een tijdje vanwege het gemak van de locatie van dit postNL punt. Helaas is de service absoluut belabberd. Je wordt niet geholpen, de baliemedewerkers zijn een soort robots maar eigenlijk minder, want ze doen hun werk ook nog eens niet. Na gister een pakket te hebben verstuurd naar Engeland, met twee duidelijke adressen erop, het retouradres en het bezorgadres. Vandaag heb ik mijn pakket opnieuw in ontvangst kunnen nemen omdat ze dus het retouradres hebben ingevoerd. Kom ik terug bij de Primera, proberen ze te verdedigen dat ze niet gaan lezen of er "retouradres" op het pakket staat. Fout en aansprakelijkheid ligt naar mijn mening duidelijk bij de primera. Kosten koper: 20 euro. Mijn oprechte advies aan iedereen: boycot deze zaak!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Wim Boef
|
Dit is nu een echte goede winkel en servicepunt de medewerkers zijn echt klantvriendelijk met een fleugje Amsterdamse humor ze zijn snel en behulpzaam en als er tijd voor is een praatje echt top zo moesten er meer zijn respect
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ap
|
Fijne winkel om tezijn. Jammer dt er altijd mensen zijn die niet snappen dt het druk is deze periode en dat de mensen die daar zo hard werken het te druk hebben voor een gezellig praatje. En dat dan zo op internet zetten erg laag van mij kriigen ze een dikke pluim want het zijn toppers
29 Reviews Plaats review
Julia
|Echte Amsterdamse winkel in het centrum. Het is vaak druk, maar ze helpen je wel bij vragen. Handig als je inkt op is en je een inktpatroon nodig hebt. Ik haal hier dus regelmatig de cartridge voor mijn printer.
Jojo
|Bizar slechte klantenservice. De dame achter de receptie weigerde een aantekenbewijsje te leveren voor een voorgefrankeerde aangetekende brief. En vervolgens word je doodleuk genegeeerd. Zeer onbeschoft gedrag. Voor PostNL zaken kun je veel beter maar naar het postkantoor op de Singel gaan. Ook al is dat wellicht verder.
Tobias
|Ik kom hier al een tijdje vanwege het gemak van de locatie van dit postNL punt. Helaas is de service absoluut belabberd. Je wordt niet geholpen, de baliemedewerkers zijn een soort robots maar eigenlijk minder, want ze doen hun werk ook nog eens niet. Na gister een pakket te hebben verstuurd naar Engeland, met twee duidelijke adressen erop, het retouradres en het bezorgadres. Vandaag heb ik mijn pakket opnieuw in ontvangst kunnen nemen omdat ze dus het retouradres hebben ingevoerd. Kom ik terug bij de Primera, proberen ze te verdedigen dat ze niet gaan lezen of er "retouradres" op het pakket staat. Fout en aansprakelijkheid ligt naar mijn mening duidelijk bij de primera. Kosten koper: 20 euro. Mijn oprechte advies aan iedereen: boycot deze zaak!
Wim Boef
|Dit is nu een echte goede winkel en servicepunt de medewerkers zijn echt klantvriendelijk met een fleugje Amsterdamse humor ze zijn snel en behulpzaam en als er tijd voor is een praatje echt top zo moesten er meer zijn respect
Ap
|Fijne winkel om tezijn. Jammer dt er altijd mensen zijn die niet snappen dt het druk is deze periode en dat de mensen die daar zo hard werken het te druk hebben voor een gezellig praatje. En dat dan zo op internet zetten erg laag van mij kriigen ze een dikke pluim want het zijn toppers