Het is dat je geen 0 kan geven...
per ongeluk een bestelling geplaatst, direct een email gestuurd (bellen kan niet) en geven niet thuis. Wijzen in alle opzichten naar het tijdschrift (leverancier) en kopieren alleen berichten. oplichters eerste klas
NIET doen dus!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sandra
|
Jammer dat bladen.nl wel bereikbaar is en gehoor geeft als je abonnement wilt afsluiten en cadeau wilt geven, maar niet als bla niet wordt bezorgd.
Daarnaast vele te duur, 35 euro, normaal 25 euro.
Maart afgesloten, na bellen en mail pas eind mei 1e (week) blad bezorgd.
Daarna ging het mis, blad vaak niet bezorgd, maar helaas bladen.nl niet thuis.
Ook kloppen de gegevens op de site niet (uitgeverij niet juist).
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
jan
|
Vervolg op vorige review. Contact opgenomen met de uitgever van 'De Boerderij',
zij hebben contact gezocht met 123tijdschrift.nl, ik heb daarna zelf ook tel. contact gehad.
Bij 123tijdschrift.nl stond 'order verwerkt', bij 'De Boerderij' was dit niet ontvangen.
123tijdschrift.nl heeft daarop mail met verzoek tot alsnog invoering abo naar 'De Boerderij' verzonden. 'De Boerderij' stuurt mij in ieder geval het beloofd weekblad. Eind goed al goed zullen we maar zeggen.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
jan
|
Vorig jaar 15 november 2016 proefabonnement op weekblad 'De Boerderij' besteld, abonnementsgeld ad 25 euro werd direct via Ideal afgeschreven. Tot op heden (4 januari 2017) niets ontvangen, ook niet na reclamaties. Via de site kun je het ordernummer invoeren waarop je te zien krijgt wanneer je het eerste nummer ontvangt: op 2 januari ingevoerd: 2 januari; op 3 januari ingevoerd: 3 januari; op 4 januari ingevoerd: 4 januari. Oftewel de ontvangstdatum schuift gewoon door. Ik ga dit bedrijf in gebreke stellen, komen verplichtingen niet na. Opletten dus!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
korevaar
|
Zeer slechte ervaring. Er staat dat je 3 50 korting krijgt als je je inschrijft voor de nieuwsbrief. Wordt nooit op gereageerd. Telefoon wordt op beide nummers niet opgenomen. Bij bestelling geeft de site aan dat je een beveiligingcode in moet vullen. Als je deze cijfers invoerd geeft wordt er geschreven dat mijn gegevens niet worden herkend en dat het letters moeten zijn terwijl er toch echt cijfers staan.
Sterke punten
Geen.
Verbeterpunten of tips
Klantvriendelijk worden door de telefoon op te nemen en of te reageren op de mail. En een site maken die het wel doet.
103 Reviews Plaats review
Sanne
|Het is dat je geen 0 kan geven...
per ongeluk een bestelling geplaatst, direct een email gestuurd (bellen kan niet) en geven niet thuis. Wijzen in alle opzichten naar het tijdschrift (leverancier) en kopieren alleen berichten. oplichters eerste klas
NIET doen dus!
Sandra
|Jammer dat bladen.nl wel bereikbaar is en gehoor geeft als je abonnement wilt afsluiten en cadeau wilt geven, maar niet als bla niet wordt bezorgd.
Daarnaast vele te duur, 35 euro, normaal 25 euro.
Maart afgesloten, na bellen en mail pas eind mei 1e (week) blad bezorgd.
Daarna ging het mis, blad vaak niet bezorgd, maar helaas bladen.nl niet thuis.
Ook kloppen de gegevens op de site niet (uitgeverij niet juist).
jan
|Vervolg op vorige review. Contact opgenomen met de uitgever van 'De Boerderij',
zij hebben contact gezocht met 123tijdschrift.nl, ik heb daarna zelf ook tel. contact gehad.
Bij 123tijdschrift.nl stond 'order verwerkt', bij 'De Boerderij' was dit niet ontvangen.
123tijdschrift.nl heeft daarop mail met verzoek tot alsnog invoering abo naar 'De Boerderij' verzonden. 'De Boerderij' stuurt mij in ieder geval het beloofd weekblad. Eind goed al goed zullen we maar zeggen.
jan
|Vorig jaar 15 november 2016 proefabonnement op weekblad 'De Boerderij' besteld, abonnementsgeld ad 25 euro werd direct via Ideal afgeschreven. Tot op heden (4 januari 2017) niets ontvangen, ook niet na reclamaties. Via de site kun je het ordernummer invoeren waarop je te zien krijgt wanneer je het eerste nummer ontvangt: op 2 januari ingevoerd: 2 januari; op 3 januari ingevoerd: 3 januari; op 4 januari ingevoerd: 4 januari. Oftewel de ontvangstdatum schuift gewoon door. Ik ga dit bedrijf in gebreke stellen, komen verplichtingen niet na. Opletten dus!!!!
korevaar
|Zeer slechte ervaring. Er staat dat je 3 50 korting krijgt als je je inschrijft voor de nieuwsbrief. Wordt nooit op gereageerd. Telefoon wordt op beide nummers niet opgenomen. Bij bestelling geeft de site aan dat je een beveiligingcode in moet vullen. Als je deze cijfers invoerd geeft wordt er geschreven dat mijn gegevens niet worden herkend en dat het letters moeten zijn terwijl er toch echt cijfers staan.
Sterke punten
Geen.
Verbeterpunten of tips
Klantvriendelijk worden door de telefoon op te nemen en of te reageren op de mail. En een site maken die het wel doet.