Ik heb bij Auto Palace Harderwijk een auto gekocht. Na een paar dagen constateerde ik dat een geadverteerde optie ontbrak. Toen ik het meldde was de eerste reactie; pech gehad, dat had ik dan met de testrit maar moeten vaststellen. Pas na een hoop discussie en bemoeienis door mijn advocaat tot een oplossing gekomen. Het vertrouwen in de garage was aardig weg, dat men een fout maakt prima, maar neem dan je verantwoordelijkheid en schuif die niet af op je klanten. Ik heb daarna de auto voor een beurt naar een garage bij mij in de buurt gebracht. Hier werd vervolgens een gebrek geconstateerd. Ik heb dit weer direct gemeld bij Auto Palace Harderwijk. Wederom dezelfde reactie; pech gehad. Had ik ook met de test rit moeten constateren. Uiteraard viel het ook niet binnen de garantie. Omdat weer een soortgelijke discussie ontstond als om de ontbrekende optie maar contact opgenomen met Fiat Nederland. In eerste instantie stonden die achter me maar na een maand kreeg ik een zeer onvriendelijke dame aan de telefoon. Ze gaf aan dat Auto Palace Harderwijk gelijk had; Ik had geen gebruik gemaakt van de afleverbeurt en dan is het garantie tot aan de deur. Naar mijn mening is het een belangenconflict wanneer een bedrijf zijn eigen kwaliteitscontroles uitvoert. Het bedrijf heeft er dan ook belang bij om bij een dergelijke afleverbeurt geen gebrek te constateren. Als consument moet ik uit kunnen gaan van de expertise en integriteit van een officiële Fiat dealer, maar blijkbaar geldt dit niet voor Auto Palace Harderwijk. Volgens mijn advocate zou ik het winnen in een procedure, maar de kosten wegen dan niet op tegen de baten. Auto Palace Harderwijk: Jullie moeten je schamen!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Buursink
|
Mijn auto heeft een beurt gehad die kostte maar liefs 520 euro. Voor de beurt reed de auto perfect.
Na de beurt stotterende deze hevig, na een week werd het iets minder. Met enige moeite een afspraak gemaakt met de werkplaats om eea nogmaals na te kijken. Er werd ongeveer 5 min naar gekeken en een stukje proefgereden. Men kon niets vinden. De auto hapert nog steeds af en toe.
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Auto Palace Harderwijk
|
Prima, komen afspraken correct na. Reageren snel en geven waardevolle adviezen.
51 Reviews Plaats review
M. vd Velden
|Ik heb bij Auto Palace Harderwijk een auto gekocht. Na een paar dagen constateerde ik dat een geadverteerde optie ontbrak. Toen ik het meldde was de eerste reactie; pech gehad, dat had ik dan met de testrit maar moeten vaststellen. Pas na een hoop discussie en bemoeienis door mijn advocaat tot een oplossing gekomen. Het vertrouwen in de garage was aardig weg, dat men een fout maakt prima, maar neem dan je verantwoordelijkheid en schuif die niet af op je klanten. Ik heb daarna de auto voor een beurt naar een garage bij mij in de buurt gebracht. Hier werd vervolgens een gebrek geconstateerd. Ik heb dit weer direct gemeld bij Auto Palace Harderwijk. Wederom dezelfde reactie; pech gehad. Had ik ook met de test rit moeten constateren. Uiteraard viel het ook niet binnen de garantie. Omdat weer een soortgelijke discussie ontstond als om de ontbrekende optie maar contact opgenomen met Fiat Nederland. In eerste instantie stonden die achter me maar na een maand kreeg ik een zeer onvriendelijke dame aan de telefoon. Ze gaf aan dat Auto Palace Harderwijk gelijk had; Ik had geen gebruik gemaakt van de afleverbeurt en dan is het garantie tot aan de deur. Naar mijn mening is het een belangenconflict wanneer een bedrijf zijn eigen kwaliteitscontroles uitvoert. Het bedrijf heeft er dan ook belang bij om bij een dergelijke afleverbeurt geen gebrek te constateren. Als consument moet ik uit kunnen gaan van de expertise en integriteit van een officiële Fiat dealer, maar blijkbaar geldt dit niet voor Auto Palace Harderwijk. Volgens mijn advocate zou ik het winnen in een procedure, maar de kosten wegen dan niet op tegen de baten. Auto Palace Harderwijk: Jullie moeten je schamen!
Buursink
|Mijn auto heeft een beurt gehad die kostte maar liefs 520 euro. Voor de beurt reed de auto perfect.
Na de beurt stotterende deze hevig, na een week werd het iets minder. Met enige moeite een afspraak gemaakt met de werkplaats om eea nogmaals na te kijken. Er werd ongeveer 5 min naar gekeken en een stukje proefgereden. Men kon niets vinden. De auto hapert nog steeds af en toe.
Klant van Auto Palace Harderwijk
|Prima, komen afspraken correct na. Reageren snel en geven waardevolle adviezen.
Klant van Auto Palace Harderwijk
|Zeer tevreden goed geholpen en klantvriendelijk
Klant van Auto Palace Harderwijk
|goed onderbouwt