Vandaag 1,5 uur gereden om een auto te bekijken, bij aankomst blijkt de auto niet te zijn wat het bedrijf adverteert.
Diverse opties missen, en dan praat je over een bedrag van 36000 euro. Er was geadverteerd als een luxe pakket, maar dat blijkt alleen lederen stoelen te zijn. Het bedrijf heeft dit ook geconstateerd en wilde ons niet eens tegemoet komen. Als je opties zoals head-up display, elektrisch verstelbare stoelen, dode hoek sensor, groot navigatiescherm wel vermeld op de site, maar blijken niet aanwezig te zijn.
Op internet laten zien dat dit model maximaal 33000 euro kost en dan heb je ook een Nederlandse auto en geen import auto.
Ze wilde 1000 euro korting geven…. Maw , of je koopt de auto en hebben wij dikke winst, of je laat hem staan en sturen wij de auto terug.
Vervolgens konden wij 1,5 uur terug rijden.
Onnoemelijk slecht bedrijf, en ik zal dat zeker via mijn werk ( openbare vervoersbedrijven ) aangeven aan mijn collega nooit een auto hier te kopen !!!!!!!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
klaas van den berg
|
onze jumper staat nu voor 9,5 weken al bij de garage . zeer slecht bedrijf . echt spijt van dat wij de auto daar heen hebben gebracht .
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Mark
|
Wij brink van aftersales doet zijn best, maar als je personeel zo ver heen is dan valt er weinig aan de te redden. Auto Palace staat in de wijde omtrek bekend als een slechte garage en ze maken die reputatie maar al te graag waar.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Joan Mutsaars
|
Welke autoverkoper stuurt een klant met onvoldoende motorolie de weg op?
Er zijn weinig bedrijven in Nederland te vinden die het risico willen lopen dat een klant na een paar honderd kilometer stil komt te staan langs de weg. AutoPalace uit Zwolle echter durft dit zeker wel te riskeren.
Op 16 november kochten we bij Auto Palace Zwolle een Fiat 500 uit 2019. We wisten dat er binnen een niet al te lange termijn onderhoud moesten plaatsvinden en planden meteen de volgende dag een datum voor een grote beurt. Op 28 november konden we hiervoor terecht. We waren dolgelukkig met onze nieuwe auto, maar kwamen zonder veel te rijden plotseling stil te staan langs de weg. Lang wachten op de wegenwacht, opslepen naar de garage en vandaar weer naar huis zien te komen. Kortom, we hebben een heel vervelende middag beleefd.
Meteen even gebeld naar de verkoper die ons op 16 november had geholpen. “Ja, vervelend om te horen. We zorgen in ieder geval dat het motoroliepeil boven het minimum staat. De motor slaat automatisch af bij onvoldoende olie”. Op mijn opmerking waarom er niet voor een paar euro wat extra olie bij wordt gedaan om dit soort problemen te voorkomen reageerde hij nauwelijks. En enige vorm van compensatie of genoegdoening kwam ook niet in zijn vocabulaire voor.
Als klant voelen we ons echt slecht behandeld. We hadden nooit verwacht dat een autobedrijf op deze manier een auto durft af te leveren. Shame on you Autopalace Zwolle.
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jesse
|
Schandalig. De apk van mijn auto hier helaas laten doen. Er zijn allemaal onjuiste afkeurpunten aangegeven. Van knipperende lichten tot defecte airbags. Door een prijs die ik als student niet kon betalen naar een andere erkende dealer gegaan. 70% schijnt niet te kloppen. Vervolgens naar een andere erkende dealer gegaan, om zo een eerlijk beeld te krijgen. Echter gaf deze hetzelfde aan. Alles was erg laks, behalve de facturen.
89 Reviews Plaats review
Marco van Dongen
|Vandaag 1,5 uur gereden om een auto te bekijken, bij aankomst blijkt de auto niet te zijn wat het bedrijf adverteert.
Diverse opties missen, en dan praat je over een bedrag van 36000 euro. Er was geadverteerd als een luxe pakket, maar dat blijkt alleen lederen stoelen te zijn. Het bedrijf heeft dit ook geconstateerd en wilde ons niet eens tegemoet komen. Als je opties zoals head-up display, elektrisch verstelbare stoelen, dode hoek sensor, groot navigatiescherm wel vermeld op de site, maar blijken niet aanwezig te zijn.
Op internet laten zien dat dit model maximaal 33000 euro kost en dan heb je ook een Nederlandse auto en geen import auto.
Ze wilde 1000 euro korting geven…. Maw , of je koopt de auto en hebben wij dikke winst, of je laat hem staan en sturen wij de auto terug.
Vervolgens konden wij 1,5 uur terug rijden.
Onnoemelijk slecht bedrijf, en ik zal dat zeker via mijn werk ( openbare vervoersbedrijven ) aangeven aan mijn collega nooit een auto hier te kopen !!!!!!!
klaas van den berg
|onze jumper staat nu voor 9,5 weken al bij de garage . zeer slecht bedrijf . echt spijt van dat wij de auto daar heen hebben gebracht .
Mark
|Wij brink van aftersales doet zijn best, maar als je personeel zo ver heen is dan valt er weinig aan de te redden. Auto Palace staat in de wijde omtrek bekend als een slechte garage en ze maken die reputatie maar al te graag waar.
Joan Mutsaars
|Welke autoverkoper stuurt een klant met onvoldoende motorolie de weg op?
Er zijn weinig bedrijven in Nederland te vinden die het risico willen lopen dat een klant na een paar honderd kilometer stil komt te staan langs de weg. AutoPalace uit Zwolle echter durft dit zeker wel te riskeren.
Op 16 november kochten we bij Auto Palace Zwolle een Fiat 500 uit 2019. We wisten dat er binnen een niet al te lange termijn onderhoud moesten plaatsvinden en planden meteen de volgende dag een datum voor een grote beurt. Op 28 november konden we hiervoor terecht. We waren dolgelukkig met onze nieuwe auto, maar kwamen zonder veel te rijden plotseling stil te staan langs de weg. Lang wachten op de wegenwacht, opslepen naar de garage en vandaar weer naar huis zien te komen. Kortom, we hebben een heel vervelende middag beleefd.
Meteen even gebeld naar de verkoper die ons op 16 november had geholpen. “Ja, vervelend om te horen. We zorgen in ieder geval dat het motoroliepeil boven het minimum staat. De motor slaat automatisch af bij onvoldoende olie”. Op mijn opmerking waarom er niet voor een paar euro wat extra olie bij wordt gedaan om dit soort problemen te voorkomen reageerde hij nauwelijks. En enige vorm van compensatie of genoegdoening kwam ook niet in zijn vocabulaire voor.
Als klant voelen we ons echt slecht behandeld. We hadden nooit verwacht dat een autobedrijf op deze manier een auto durft af te leveren. Shame on you Autopalace Zwolle.
Jesse
|Schandalig. De apk van mijn auto hier helaas laten doen. Er zijn allemaal onjuiste afkeurpunten aangegeven. Van knipperende lichten tot defecte airbags. Door een prijs die ik als student niet kon betalen naar een andere erkende dealer gegaan. 70% schijnt niet te kloppen. Vervolgens naar een andere erkende dealer gegaan, om zo een eerlijk beeld te krijgen. Echter gaf deze hetzelfde aan. Alles was erg laks, behalve de facturen.