Zondagmiddag 1 aug ca 17 uur. Op zoek naar een koffiemachine. Meer dan fantastisch geholpen door een jongeman (helaas naam vergeten) super uitleg!! Helaas was de machine niet voorradig!! Maar wil je informatie ?!!! Dan bij hem????????
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hendri
|
Huawei mate 20 pro inruilen half jaar oud daarvoor krijg je €38 voor dat is sloop geld en hij is als nieuw te gek voor woorden
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Steso
|
Ik heb een wasmachine gekocht (€700) en daarbij meteen een aansluitservice afgesloten.
Na 7 uur hebben zitten wachten op de chauffeur met de wasmachine meldde hij dat hij niet bevoegd was tot het aansluiten. Ik moest maar een nwe afspraak maken. Dat heb ik gedaan, ik heb er weer (!) een dag vrij voor genomen, en wéér 6 uur zitten wachten. Toen de chauffeur kwam zei hij dat hij niet genoeg spullen bij zich had om mijn apparaat aan te kunnen sluiten. Ik moest maar een nieuwe afspraak maken. Dat zou dan alleen 5 dagen later kunnen. Maar wegens Black Friday konden ze dan niet garanderen dat het daadwerkelijk die dag gedaan zou worden. Tegen die tijd staat het apparaat al 12 dagen hier, en is er van service nog geen sprake. Daarnaast als je DYNALOGIC belt, die het transport van witgoed voor z'n rekening neemt, betaal je €0.40 per minuut en kom je met gemak 10 minuten in de wacht te staan. Het voordeel dat ik op de wasmachine dacht te pakken door het bij de Mediamarkt te kopen is verdampt aan belkosten. Het apparaat is nog steeds niet aangesloten.....
Zeer en zeer slecht. Niemand, echt niemand die ik aan de telefoon had was bevoegd of kundig genoeg om mij verder te helpen dan het antwoord 'U zult een nieuwe afspraak over een week moeten maken'. Daar trap ik niet meer in. Jammer van zo'n groot bedrijf.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Willemien
|
Het was koopavond en dus druk, daarvoor was helaas niet genoeg personeel. Als je iemand te pakken had verwezen ze je door en dan stond je op de volgende verdieping weer een kwartier te wachten. Het advies dat ik gekregen heb klopte niet waardoor ik morgen terug kan om te ruilen. Ik ben dus 1,5 uur kwijt aan producten die er niet waren en service die niet klopte. Je gaat juist naar en fysieke winkel om antwoorden te krijgen op de vragen die je via google niet beantwoord krijgt dus zorg dan voor genoeg personeel met genoeg kennis.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
sandra
|
wat een slecht bedrijf is media markt. Ieder jaar opnieuw kunnen ze in de drukke december maand niet op tijd leveren. Ze leggen de schuld bij post nl maar al mijn andere pakketjes van andere bedrijven komen allemaal netjes op tijd aan. Zou post nl dan echt alleen de pakjes van de media markt apart laten liggen?????
Dit is nu voor mij al het derde jaar op rij dat ik mijn gekochte artikelen niet op tijd in huis heb. En weer opnieuw stellen ze een onderzoek in en weer moet je minstens een week op antwoord wachten tis om moe van te worden. Het is dat mijn man via het werk cadeaubonnen van media markt heeft an
537 Reviews Plaats review
Anneke Schuil
|Zondagmiddag 1 aug ca 17 uur. Op zoek naar een koffiemachine. Meer dan fantastisch geholpen door een jongeman (helaas naam vergeten) super uitleg!! Helaas was de machine niet voorradig!! Maar wil je informatie ?!!! Dan bij hem????????
Hendri
|Huawei mate 20 pro inruilen half jaar oud daarvoor krijg je €38 voor dat is sloop geld en hij is als nieuw te gek voor woorden
Steso
|Ik heb een wasmachine gekocht (€700) en daarbij meteen een aansluitservice afgesloten.
Na 7 uur hebben zitten wachten op de chauffeur met de wasmachine meldde hij dat hij niet bevoegd was tot het aansluiten. Ik moest maar een nwe afspraak maken. Dat heb ik gedaan, ik heb er weer (!) een dag vrij voor genomen, en wéér 6 uur zitten wachten. Toen de chauffeur kwam zei hij dat hij niet genoeg spullen bij zich had om mijn apparaat aan te kunnen sluiten. Ik moest maar een nieuwe afspraak maken. Dat zou dan alleen 5 dagen later kunnen. Maar wegens Black Friday konden ze dan niet garanderen dat het daadwerkelijk die dag gedaan zou worden. Tegen die tijd staat het apparaat al 12 dagen hier, en is er van service nog geen sprake. Daarnaast als je DYNALOGIC belt, die het transport van witgoed voor z'n rekening neemt, betaal je €0.40 per minuut en kom je met gemak 10 minuten in de wacht te staan. Het voordeel dat ik op de wasmachine dacht te pakken door het bij de Mediamarkt te kopen is verdampt aan belkosten. Het apparaat is nog steeds niet aangesloten.....
Zeer en zeer slecht. Niemand, echt niemand die ik aan de telefoon had was bevoegd of kundig genoeg om mij verder te helpen dan het antwoord 'U zult een nieuwe afspraak over een week moeten maken'. Daar trap ik niet meer in. Jammer van zo'n groot bedrijf.
Willemien
|Het was koopavond en dus druk, daarvoor was helaas niet genoeg personeel. Als je iemand te pakken had verwezen ze je door en dan stond je op de volgende verdieping weer een kwartier te wachten. Het advies dat ik gekregen heb klopte niet waardoor ik morgen terug kan om te ruilen. Ik ben dus 1,5 uur kwijt aan producten die er niet waren en service die niet klopte. Je gaat juist naar en fysieke winkel om antwoorden te krijgen op de vragen die je via google niet beantwoord krijgt dus zorg dan voor genoeg personeel met genoeg kennis.
sandra
|wat een slecht bedrijf is media markt. Ieder jaar opnieuw kunnen ze in de drukke december maand niet op tijd leveren. Ze leggen de schuld bij post nl maar al mijn andere pakketjes van andere bedrijven komen allemaal netjes op tijd aan. Zou post nl dan echt alleen de pakjes van de media markt apart laten liggen?????
Dit is nu voor mij al het derde jaar op rij dat ik mijn gekochte artikelen niet op tijd in huis heb. En weer opnieuw stellen ze een onderzoek in en weer moet je minstens een week op antwoord wachten tis om moe van te worden. Het is dat mijn man via het werk cadeaubonnen van media markt heeft an