Na een pechgeval is mijn Ford Transit naar de dichtstbijzijnde Bosch Car Service garage getransporteerd, in mijn geval Kareltrans Bedrijfswagens te Zwaag.
Kreeg keurig een vervangende auto, 23-09-2009 was mijn transit weer klaar.
Leenauto weer omgeruild en de factuur gelijk per pinautomaat voldaan.
Tot zover een uiterst tevreden klant.
Kom alleen een aantal dagen later bij toeval erachter dat ik geen kentekenbewijs meer in mijn auto heb liggen.
Overal gezocht maar kon niks vinden,dan toch maar eens Kareltrans bellen,want voor de reparatie lag hij toch echt nog in de auto.
Kareltrans gebeld en daar werd gelijk mijn vraag positief beantwoord, ja hoor die hebben wij hier liggen, u kunt hem wel komen ophalen.
Beetje slordig om dan niet even zelf de telefoon te pakken en mij op de hoogte brengen van het feit dat zij mijn kentekenbewijs vergeten zijn terug te geven.
Tot zover dingen waar ik mee kan leven.
Op 09-10-2009 ineens een betalingsherinnering,mijn factuur zou niet zijn voldaan ???
Op 23-10-2009 een 2e betalingsherinnering.
Op 31-10-2009 een 3e betalingsherinnering.
Geen telefoontje vanuit Kareltrans,met de mogelijke vraag van klopt het dat u uw factuur nog niet heeft betaald. Aanmaning en moment van betalen hebben elkaar al lang gekruist,dus Kareltrans bellen lijkt mij niet zinvol, ik heb aan mijn verplichtingen voldaan.
Word nu bestookt met brieven door een incassobureau,deze mensen nemen ook niet de moeite om mij eerst eens gewoon te bellen,daarom zelf toch maar eens gebeld.
Aangegeven dat ik op dezelfde dag mijn factuur allang per pin betaald heb,zij zouden dit verifiëren. Na het weekend wordt ik terug gebeld, Kareltrans geeft aan niks van mij te kunnen vinden. Deze mevrouw van het incassobureau aangegeven dat ik in bezit ben van de factuur waar de verkoper de uitdraai van het pinapparaat zelfs op vast heeft geniet.
Aangegeven dat ze de factuur en mijn bankafschrift met afschrijving gerust mogen komen bekijken bij mij thuis. Het incassobureau had hier geen interesse in,ik kon het bij hun komen aanleveren en anders niet.
Zij was er van overtuigd dat ik toch geen bewijs had van betaling en zou er verder werk van gaan maken, binnenkort gaan ze waarschijnlijk een deurwaarder sturen.
Nou ja, dan maar op die manier, kosten worden door al deze onhandige acties wel erg hoog voor Kareltrans.
Een voormalig tevreden klant.
1 Review Plaats review
Klant van Kareltrans Bedrijfswagens BV
|Na een pechgeval is mijn Ford Transit naar de dichtstbijzijnde Bosch Car Service garage getransporteerd, in mijn geval Kareltrans Bedrijfswagens te Zwaag.
Kreeg keurig een vervangende auto, 23-09-2009 was mijn transit weer klaar.
Leenauto weer omgeruild en de factuur gelijk per pinautomaat voldaan.
Tot zover een uiterst tevreden klant.
Kom alleen een aantal dagen later bij toeval erachter dat ik geen kentekenbewijs meer in mijn auto heb liggen.
Overal gezocht maar kon niks vinden,dan toch maar eens Kareltrans bellen,want voor de reparatie lag hij toch echt nog in de auto.
Kareltrans gebeld en daar werd gelijk mijn vraag positief beantwoord, ja hoor die hebben wij hier liggen, u kunt hem wel komen ophalen.
Beetje slordig om dan niet even zelf de telefoon te pakken en mij op de hoogte brengen van het feit dat zij mijn kentekenbewijs vergeten zijn terug te geven.
Tot zover dingen waar ik mee kan leven.
Op 09-10-2009 ineens een betalingsherinnering,mijn factuur zou niet zijn voldaan ???
Op 23-10-2009 een 2e betalingsherinnering.
Op 31-10-2009 een 3e betalingsherinnering.
Geen telefoontje vanuit Kareltrans,met de mogelijke vraag van klopt het dat u uw factuur nog niet heeft betaald. Aanmaning en moment van betalen hebben elkaar al lang gekruist,dus Kareltrans bellen lijkt mij niet zinvol, ik heb aan mijn verplichtingen voldaan.
Word nu bestookt met brieven door een incassobureau,deze mensen nemen ook niet de moeite om mij eerst eens gewoon te bellen,daarom zelf toch maar eens gebeld.
Aangegeven dat ik op dezelfde dag mijn factuur allang per pin betaald heb,zij zouden dit verifiëren. Na het weekend wordt ik terug gebeld, Kareltrans geeft aan niks van mij te kunnen vinden. Deze mevrouw van het incassobureau aangegeven dat ik in bezit ben van de factuur waar de verkoper de uitdraai van het pinapparaat zelfs op vast heeft geniet.
Aangegeven dat ze de factuur en mijn bankafschrift met afschrijving gerust mogen komen bekijken bij mij thuis. Het incassobureau had hier geen interesse in,ik kon het bij hun komen aanleveren en anders niet.
Zij was er van overtuigd dat ik toch geen bewijs had van betaling en zou er verder werk van gaan maken, binnenkort gaan ze waarschijnlijk een deurwaarder sturen.
Nou ja, dan maar op die manier, kosten worden door al deze onhandige acties wel erg hoog voor Kareltrans.
Een voormalig tevreden klant.