slechte service, niet betrouwbaar. Zodeka Winschoten is voor ons door de mand gevallen op het gebied van service en betrouwbaarheid. We maken al 20 jaar lang gebruik van onze eigen sauna's en hebben er meerdere gebouwd. Ook in onze huidige huis beschikken wij over een sauna. Een eerste kachel werd geleverd door Zodeka. Niet lang daarna sprong de hoofdzekering eruit en de oorzaak bleek een kortsluiting in de kachtel. Zodeka kwam voor insepctie en moest concluderen dat er inderdaad sprake was van kortsluiting. Even werd geprobeerd dit op onze aansluiting te gooien, maar dit was geinstalleerd (krachstroom) door een erkende electrobedrijf. Niet lang daarna ging wederom alle stroom eraf en de sauna stonk enorm. Conclusie was duidelijk. We zaten op dat moment niet eens in de sauna maar hadden hem aangezet om op te warmen. Wederom Zodeka gebeld. Toen begon de ellende; krachtstroom was niet goed aangesloten, kachel had teveel water te verduren gekregen etc. Het lag aan alles, behalve aan de herstelde kachel. We hebben zelfs een electtricien alle leidingen in het huis laten controlen, maar niets aan de hand. De kachel werd door Zodeka ingenomen en toen begon het enorm lange wachten en de eindeloze smoezen van Zodeka; de fabrikant reageerde niet, oh ja, de kachel was binnen, of toch weer niet, de collega was ontslagen, de vader bemoeide zich nergens mee, maar ondertussen, et, etc, We hebben dan ook een nieuwe kachel aangeschaft omdat we niet langer wilden en konden wachten. Onze laatste contact met Zodeka was januari 2011. De kachel was terug gekomen, maar was niets mee gedaan. Wij zijn ervan overtuigd dat ie nooit is opgestuurd. Zodeka Winschoten is niet het adres waar we iets zouden aanschaffen van hun aanbod. Er zijn voldoende, gerenomeerde, leveranciers in Nederland die beduidend beter kwaliteit leveren en service en betrouwbaarheid hoog in het vaandel hebben staan. Zelden zo'n slechte indruk gekregen van een bedrijf als van Zodeka. Pluspunten: geen. Minpunten: zie hierboven.
1 Review Plaats review
houtmeester
|slechte service, niet betrouwbaar. Zodeka Winschoten is voor ons door de mand gevallen op het gebied van service en betrouwbaarheid. We maken al 20 jaar lang gebruik van onze eigen sauna's en hebben er meerdere gebouwd. Ook in onze huidige huis beschikken wij over een sauna. Een eerste kachel werd geleverd door Zodeka. Niet lang daarna sprong de hoofdzekering eruit en de oorzaak bleek een kortsluiting in de kachtel. Zodeka kwam voor insepctie en moest concluderen dat er inderdaad sprake was van kortsluiting. Even werd geprobeerd dit op onze aansluiting te gooien, maar dit was geinstalleerd (krachstroom) door een erkende electrobedrijf. Niet lang daarna ging wederom alle stroom eraf en de sauna stonk enorm. Conclusie was duidelijk. We zaten op dat moment niet eens in de sauna maar hadden hem aangezet om op te warmen. Wederom Zodeka gebeld. Toen begon de ellende; krachtstroom was niet goed aangesloten, kachel had teveel water te verduren gekregen etc. Het lag aan alles, behalve aan de herstelde kachel. We hebben zelfs een electtricien alle leidingen in het huis laten controlen, maar niets aan de hand. De kachel werd door Zodeka ingenomen en toen begon het enorm lange wachten en de eindeloze smoezen van Zodeka; de fabrikant reageerde niet, oh ja, de kachel was binnen, of toch weer niet, de collega was ontslagen, de vader bemoeide zich nergens mee, maar ondertussen, et, etc, We hebben dan ook een nieuwe kachel aangeschaft omdat we niet langer wilden en konden wachten. Onze laatste contact met Zodeka was januari 2011. De kachel was terug gekomen, maar was niets mee gedaan. Wij zijn ervan overtuigd dat ie nooit is opgestuurd. Zodeka Winschoten is niet het adres waar we iets zouden aanschaffen van hun aanbod. Er zijn voldoende, gerenomeerde, leveranciers in Nederland die beduidend beter kwaliteit leveren en service en betrouwbaarheid hoog in het vaandel hebben staan. Zelden zo'n slechte indruk gekregen van een bedrijf als van Zodeka. Pluspunten: geen. Minpunten: zie hierboven.