Gewoon prima bedrijf . Kom er al 25 jaar. Altijd goed geholpen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wim Stikvoort
|
Super goed geholpen en zeer goede nazorg bij problemen, alleen maar + punten voor dit bedrijf
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bart
|
Schotel via de Post ontvangen. Zat een deuk in. Gebeld en probleem werd direct opgelost. Andere dag werd er al een nieuwe schotel bezorgd. En de defecte? Gooi die maar weg. Top service!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Peter Kers
|
Sinds gisterenmiddag 11.07.2017 na 2 e-mails te hebben gestuurd diverse malen gebeld, er wordt niet opgenomen en op de mail dus geen reactie.
Ik heb een Wi-Fi camp pro kit op de beurs kamperbeurs in Gorichem aangeschaft t.w.v. 129 euro en ik heb wat vragen en een probleem met de aansluiting. Gelikte website maar verder ????
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J.Gerritsen
|
Vorige week donderdag n bootantenne via de web-winkel gekocht( ruim voor 17.00). Alles werd bevestigd door dit bedrijf via e-mail. Zaterdag om 13.00 gebeld waar mijn pakket bleef. Er werd mij verteld dat het verstuurd was via GLS, Op mijn vraag, waar is het track&tracenr e-mailtje dan? werd mij gezegd dat het magazijn dicht was en ze geen track&trace nr hadden. Het is nu dinsdag 15.30 en bij navraag bij GLS a €1 per geprek en de voor mij bijkomende kosten, kreeg ik te horen dat GLS altijd met track&trace werken en dat er absoluut geen pakket voor mijn adres in het systeem staat. Ik probeer ook al vanaf 13.00 telefonische info te krijgen, maar net zoals mijn 2 mailtjes... Continue in gesprek en geen reactie op mijn mails.
7 Reviews Plaats review
Bert
|Gewoon prima bedrijf . Kom er al 25 jaar. Altijd goed geholpen.
Wim Stikvoort
|Super goed geholpen en zeer goede nazorg bij problemen, alleen maar + punten voor dit bedrijf
Bart
|Schotel via de Post ontvangen. Zat een deuk in. Gebeld en probleem werd direct opgelost. Andere dag werd er al een nieuwe schotel bezorgd. En de defecte? Gooi die maar weg. Top service!
Peter Kers
|Sinds gisterenmiddag 11.07.2017 na 2 e-mails te hebben gestuurd diverse malen gebeld, er wordt niet opgenomen en op de mail dus geen reactie.
Ik heb een Wi-Fi camp pro kit op de beurs kamperbeurs in Gorichem aangeschaft t.w.v. 129 euro en ik heb wat vragen en een probleem met de aansluiting. Gelikte website maar verder ????
J.Gerritsen
|Vorige week donderdag n bootantenne via de web-winkel gekocht( ruim voor 17.00). Alles werd bevestigd door dit bedrijf via e-mail. Zaterdag om 13.00 gebeld waar mijn pakket bleef. Er werd mij verteld dat het verstuurd was via GLS, Op mijn vraag, waar is het track&tracenr e-mailtje dan? werd mij gezegd dat het magazijn dicht was en ze geen track&trace nr hadden. Het is nu dinsdag 15.30 en bij navraag bij GLS a €1 per geprek en de voor mij bijkomende kosten, kreeg ik te horen dat GLS altijd met track&trace werken en dat er absoluut geen pakket voor mijn adres in het systeem staat. Ik probeer ook al vanaf 13.00 telefonische info te krijgen, maar net zoals mijn 2 mailtjes... Continue in gesprek en geen reactie op mijn mails.