De afgelopen 12 jaar hebben we een Jura machine. Tevreden over. Ook over de service van Jura-mensen: vriendelijk en to-the-point. Vervelend vind ik de soms slechte bereikbaarheid. De communicatie kan verbeterd worden. Voorbeeld: Vannacht (diep in de nacht) krijgen we een mail dat de machine vanochtend (zaterdag) wordt terug geleverd na reparatie en de factuur. U begrijpt: om 0810 worden wij wakker gebeld. En moeten snel nagaan waar we de reparatiekosten vandaan halen. Op de factuur is aangegeven dat er geen reparatie. meer een premium service is uitgevoerd met nog wat onderdelen vervangen. Als ik de machine probeer: niets verbeterd want water met een laf smaakje (espresso op max sterkte en 25ml). Gewoon smerig dus. Kennelijk heeft men de machine niet geprobeerd.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Scheffer
|
Hebben er helaas drie het is lekkere koffie maar als ik er in kijk word ik misselijk van de koffieprut die overal zit. Zelfs schimmel
Zeggen dat ik droge ? bonen moet kopen bij dure koffiewinkel. Staat nergens en is raar dat je geen koffiebonen mag gebruiken die je lekker vindt. Nooit meer zo’n machine in ieder geval want repareren kost een vermogen !
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Jura doet zijn naam eer aan als de koffiemachinespecialist Jura koffiemachine zelf weggebracht. Prachtig pand, keurige medewerkers, heerlijk kopje koffie wordt aangeboden zowel bij brengen als halen. Machine heeft grote beurt gehad, heel veel onderdelen vernieuwd en allemaal voor een vaste prijs.
3 Reviews Plaats review
Theo Veltman
|De afgelopen 12 jaar hebben we een Jura machine. Tevreden over. Ook over de service van Jura-mensen: vriendelijk en to-the-point. Vervelend vind ik de soms slechte bereikbaarheid. De communicatie kan verbeterd worden. Voorbeeld: Vannacht (diep in de nacht) krijgen we een mail dat de machine vanochtend (zaterdag) wordt terug geleverd na reparatie en de factuur. U begrijpt: om 0810 worden wij wakker gebeld. En moeten snel nagaan waar we de reparatiekosten vandaan halen. Op de factuur is aangegeven dat er geen reparatie. meer een premium service is uitgevoerd met nog wat onderdelen vervangen. Als ik de machine probeer: niets verbeterd want water met een laf smaakje (espresso op max sterkte en 25ml). Gewoon smerig dus. Kennelijk heeft men de machine niet geprobeerd.
Scheffer
|Hebben er helaas drie het is lekkere koffie maar als ik er in kijk word ik misselijk van de koffieprut die overal zit. Zelfs schimmel
Zeggen dat ik droge ? bonen moet kopen bij dure koffiewinkel. Staat nergens en is raar dat je geen koffiebonen mag gebruiken die je lekker vindt. Nooit meer zo’n machine in ieder geval want repareren kost een vermogen !
Trendbox Panel
|Jura doet zijn naam eer aan als de koffiemachinespecialist
Jura koffiemachine zelf weggebracht. Prachtig pand, keurige medewerkers, heerlijk kopje koffie wordt aangeboden zowel bij brengen als halen. Machine heeft grote beurt gehad, heel veel onderdelen vernieuwd en allemaal voor een vaste prijs.