Mijn pa opgenomen met hartritmestoornis en uitzaaiingen heel lief en goed mee omgegaan. Mijn moeder dezelfde dag geholpen aan longontsteking ivm copd, capsules aan medicijn en daar moest ze van overgeven, gebeld naar apotheek werden de medicijnen omgeruild. Ik kan personeel alleen maar prijzen......
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
pijn
|
na contact met de huisarts doorverwezen naar het ziekenhuis na heftige pijn in me pols
voor een foto. (niks op te zien niet eens beoordeeld door arts hoorde ik van telefoniste huisartspost)
gaan maar therapie was het antwoord .( Huisarts had gezegd ik in het ziekenhuis gelijk de uitslag kreeg, ziekenhuis zegt morgen huisarts bellen voor uitslag.)
Contact mee gehad kan niks doen om dat er geen uitslag is van de foto
Huisarts verwijst mij door naar huisarts post Almelo
Ik gebeld hun vonden niet nodig dat ik zou komen in deze en zelfs niet met niet uit houdende pijn .Ik moest in de supermarkt of drogisterij maar wat kopen tegen de pijn. en moest maar koelen met natte doeken, wat dus niet helpt.
daar zit ik dus mooi veel pijn, niks helpt en moet dus tot morgen wachten op de huisarts. Had net zo goed niet kunnen bellen om hulp. Pijn word er niet minder door. Vroeger werd je toch echt beter geholpen en sneller en betaalde ik minder zorgpremie als nu, nu lig je er krom voor, en dus voor minder hulp. kort gezegd je kan barsten in dit land Hoeveel pijn moet je hebben voor ze je wel helpen????
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Vertrouwen De prijs/kwaliteit verhouding is moeilijk vast te stellen omdat alles via de zorgverzekeraar betaald wordt.
7.5
0
1
Trendbox Panel
|
all round veel gaat in overleg met patient vwb behandelingen
7.0
0
1
Trendbox Panel
|
vakkundig en mens gericht arts luistert goed naar het verhaal van de klachten en denk mee met mijn beleving. maar grijpt ook vakkundig in toen dit nodig blaak.
9 Reviews Plaats review
Smirre
|Mijn pa opgenomen met hartritmestoornis en uitzaaiingen heel lief en goed mee omgegaan. Mijn moeder dezelfde dag geholpen aan longontsteking ivm copd, capsules aan medicijn en daar moest ze van overgeven, gebeld naar apotheek werden de medicijnen omgeruild. Ik kan personeel alleen maar prijzen......
pijn
|na contact met de huisarts doorverwezen naar het ziekenhuis na heftige pijn in me pols
voor een foto. (niks op te zien niet eens beoordeeld door arts hoorde ik van telefoniste huisartspost)
gaan maar therapie was het antwoord .( Huisarts had gezegd ik in het ziekenhuis gelijk de uitslag kreeg, ziekenhuis zegt morgen huisarts bellen voor uitslag.)
Contact mee gehad kan niks doen om dat er geen uitslag is van de foto
Huisarts verwijst mij door naar huisarts post Almelo
Ik gebeld hun vonden niet nodig dat ik zou komen in deze en zelfs niet met niet uit houdende pijn .Ik moest in de supermarkt of drogisterij maar wat kopen tegen de pijn. en moest maar koelen met natte doeken, wat dus niet helpt.
daar zit ik dus mooi veel pijn, niks helpt en moet dus tot morgen wachten op de huisarts. Had net zo goed niet kunnen bellen om hulp. Pijn word er niet minder door. Vroeger werd je toch echt beter geholpen en sneller en betaalde ik minder zorgpremie als nu, nu lig je er krom voor, en dus voor minder hulp. kort gezegd je kan barsten in dit land Hoeveel pijn moet je hebben voor ze je wel helpen????
Trendbox Panel
|Vertrouwen
De prijs/kwaliteit verhouding is moeilijk vast te stellen omdat alles via de zorgverzekeraar betaald wordt.
Trendbox Panel
|all round
veel gaat in overleg met patient vwb behandelingen
Trendbox Panel
|vakkundig en mens gericht
arts luistert goed naar het verhaal van de klachten en denk mee met mijn beleving. maar grijpt ook vakkundig in toen dit nodig blaak.