Beetje apart bedrijf. geven wel aan dat sommige artikelen misschien niet meer leverbaar zijn, in mijn geval is dit zo. ik vind persoonlijk dat je dan een artikelen database moet maken op de site wat heb ik op voorraad wat niet. zo voorkom je dat klanten weggaan zoals ik..
Artikel besteld stond onder beschikbaar. helaas bij bellen niet beschikbaar. wel keurig te woord gestaan al vond ik het einde wat kortaf.
Als jullie iets willen bestellen. bel van te voren om te zien of het voorradig of bestelbaar is.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jolanda
|
Vandaag 21 oktober onze bestelde artikelen ( kibri model bouwdozen) opgehaald.
Bestelling een week geleden gedaan en lag vandaag netjes klaar in de winkel.
Vriendelijke verkoper, en had alle tijd.
Veel assortiment, gaan daar zeker vaker kopen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Albert Dijkema
|
Buiten een website die pijnlijk is aan je ogen, is de telefonische service pijnlijk voor je oren en hersens.
Ik had een vraag over een artikel dat ik wilde bestellen, maar de jongedame die ik aan de telefoon kreeg vond dat kennelijk allemaal wat lastig.
Zij had geen idee waar het over ging (Merk en Artikelnummer gegeven) en zij gaf letterlijk aan geen tijd te hebben want ze was bezig met uitpakken.
Opvallend is dat er op de website artikelen te bestellen zijn die nog niet geleverd kunnen worden, zonder dat daarvan melding wordt gemaakt bij het artikel. Het kan dus zomaar zijn dat je maanden moet wachten op je bestelling zonder dat je daarvan op de hoogte bent.
(Let op: Je 30-dagen termijn gaat pas in als een product leverbaar wordt)
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
anno
|
ik had mij bedacht op de bestelling en had deze alleen in mijn online winkelmand gelegd. Na een paar dagen kreeg ik ineens een mail dat ik een bestelling geplaatst zou hebben maar dat die nog niet betaald was. Ik heb hen duidelijk gemaakt dat ik het produckt niet meer wilde. Daar werd meteen boos op gereageerd dat ik moest betalen want zij hadden het al besteld en het was al onderweg!
ik zei dan verkoop je het toch in de winkel. Nee dat kon niet dan bleven ze ermee zitten ik moest het maar betalen. Ik heb toen al een slechte review geschreven. Er werd daarna gedreigd dat ik dan als wanbetaler werd gemeld op internet en ze hadden al meer van mijn slechte reviews gezien die over een heel andere winkel gingen en wat ik had gezegd over hen dat was dan niet waar en had ik gelogen. ik heb hen gezegd dat dat schending van de privacy wet was. Ik heb namelijk recht op een eigen mening. Aan het eid heb ik maar betaald om van hen af te zijn en heb het produckt niet aangenomen van de postbode en heb gezegd dat ik niks meer met hen te maken wilde hebben!
kan ze van alles toe wensen maar daar heb ik niks aan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jekel
|
Zevenspoor totaal onbetrouwbaar.
Op 21 januari 2023 diverse treinonderdelen besteld, en de bestelling is op 25 januari 2023 bevestigd. De onderdelen zouden een levertijd hebben van 1 tot 2 weken.
Op 11 februari 2023 ge-informeerd hoe de levering ervoor stond.
Het antwoord van Zevenspoor hieronder.
art nr e183277 wordt gewoon aan ons uitgeleverd alleen de levertermijn wordt door de firma Marklin nog niet aangegeven verder verwijzen we vriendelijk naar onze levervoorwaarden waarin duidelijk wordt aangegeven dat bestelde onderdelen bij ons dienen afgenomen te worden.
Dit is een belachelijke leveringsvoorwaarde!
Op 7 maart 2023 zeven weken na de bestelling nogmaals maar eens ge-informeerd of de bestelling eindelijk uitgeleverd zou gaan worden. Het antwoord: U krijgt van ons bericht wanneer we het nog ontbrekende onderdeel voor u hebben ontvangen
Op 21 maart 2023 wil ik de bestelling annuleren. Deze bestelling 2 maanden geleden geplaatst, ik vindt het nu tijd worden voor levering. Mocht dit niet bunnen 14 dagen gebeuren zal ik een beroep doen op mijn rechten als klant van een webshop.
Het antwoord van Zevenspoor zeer “klantvriendelijk” Graag niet van dit soort mailtjes aan ons sturen. Het artikel is nog niet beschikbaar bij de firma Marklin. Daarmee mag u ruzie zoeken en of dreigingen uitten maar niet bij ons
Conform onze leveringsvoorwaarden bent u verplicht bestelde onderdelen bij ons af te nemen
11 april 2023 bevestigd de firma Zevenspoor dat de onderdelen met ongeveer een week geleverd zouden worden.
Op 24 april 2023 nogmaals ge-informeerd omdat het nog steeds niet geleverd werd. En toen eindelijk op 25 april 2023 waren ze klaar met de verwerking van de bestelling, na ruim drie maanden.
Deze firma heeft belachelijke leveringsvoorwaarden die alleen voor hen gunstig zijn, voordat u iets besteld bij deze firma raad ik U aan de voorwaarden goed te lezen. Persoonlijk zal nooit meer iets bij deze “klant onvriendelijke en onbetrouwbare firma bestellen.
14 Reviews Plaats review
Kevin S
|Beetje apart bedrijf. geven wel aan dat sommige artikelen misschien niet meer leverbaar zijn, in mijn geval is dit zo. ik vind persoonlijk dat je dan een artikelen database moet maken op de site wat heb ik op voorraad wat niet. zo voorkom je dat klanten weggaan zoals ik..
Artikel besteld stond onder beschikbaar. helaas bij bellen niet beschikbaar. wel keurig te woord gestaan al vond ik het einde wat kortaf.
Als jullie iets willen bestellen. bel van te voren om te zien of het voorradig of bestelbaar is.
Jolanda
|Vandaag 21 oktober onze bestelde artikelen ( kibri model bouwdozen) opgehaald.
Bestelling een week geleden gedaan en lag vandaag netjes klaar in de winkel.
Vriendelijke verkoper, en had alle tijd.
Veel assortiment, gaan daar zeker vaker kopen.
Albert Dijkema
|Buiten een website die pijnlijk is aan je ogen, is de telefonische service pijnlijk voor je oren en hersens.
Ik had een vraag over een artikel dat ik wilde bestellen, maar de jongedame die ik aan de telefoon kreeg vond dat kennelijk allemaal wat lastig.
Zij had geen idee waar het over ging (Merk en Artikelnummer gegeven) en zij gaf letterlijk aan geen tijd te hebben want ze was bezig met uitpakken.
Opvallend is dat er op de website artikelen te bestellen zijn die nog niet geleverd kunnen worden, zonder dat daarvan melding wordt gemaakt bij het artikel. Het kan dus zomaar zijn dat je maanden moet wachten op je bestelling zonder dat je daarvan op de hoogte bent.
(Let op: Je 30-dagen termijn gaat pas in als een product leverbaar wordt)
anno
|ik had mij bedacht op de bestelling en had deze alleen in mijn online winkelmand gelegd. Na een paar dagen kreeg ik ineens een mail dat ik een bestelling geplaatst zou hebben maar dat die nog niet betaald was. Ik heb hen duidelijk gemaakt dat ik het produckt niet meer wilde. Daar werd meteen boos op gereageerd dat ik moest betalen want zij hadden het al besteld en het was al onderweg!
ik zei dan verkoop je het toch in de winkel. Nee dat kon niet dan bleven ze ermee zitten ik moest het maar betalen. Ik heb toen al een slechte review geschreven. Er werd daarna gedreigd dat ik dan als wanbetaler werd gemeld op internet en ze hadden al meer van mijn slechte reviews gezien die over een heel andere winkel gingen en wat ik had gezegd over hen dat was dan niet waar en had ik gelogen. ik heb hen gezegd dat dat schending van de privacy wet was. Ik heb namelijk recht op een eigen mening. Aan het eid heb ik maar betaald om van hen af te zijn en heb het produckt niet aangenomen van de postbode en heb gezegd dat ik niks meer met hen te maken wilde hebben!
kan ze van alles toe wensen maar daar heb ik niks aan.
Jekel
|Zevenspoor totaal onbetrouwbaar.
Op 21 januari 2023 diverse treinonderdelen besteld, en de bestelling is op 25 januari 2023 bevestigd. De onderdelen zouden een levertijd hebben van 1 tot 2 weken.
Op 11 februari 2023 ge-informeerd hoe de levering ervoor stond.
Het antwoord van Zevenspoor hieronder.
art nr e183277 wordt gewoon aan ons uitgeleverd alleen de levertermijn wordt door de firma Marklin nog niet aangegeven verder verwijzen we vriendelijk naar onze levervoorwaarden waarin duidelijk wordt aangegeven dat bestelde onderdelen bij ons dienen afgenomen te worden.
Dit is een belachelijke leveringsvoorwaarde!
Op 7 maart 2023 zeven weken na de bestelling nogmaals maar eens ge-informeerd of de bestelling eindelijk uitgeleverd zou gaan worden. Het antwoord: U krijgt van ons bericht wanneer we het nog ontbrekende onderdeel voor u hebben ontvangen
Op 21 maart 2023 wil ik de bestelling annuleren. Deze bestelling 2 maanden geleden geplaatst, ik vindt het nu tijd worden voor levering. Mocht dit niet bunnen 14 dagen gebeuren zal ik een beroep doen op mijn rechten als klant van een webshop.
Het antwoord van Zevenspoor zeer “klantvriendelijk” Graag niet van dit soort mailtjes aan ons sturen. Het artikel is nog niet beschikbaar bij de firma Marklin. Daarmee mag u ruzie zoeken en of dreigingen uitten maar niet bij ons
Conform onze leveringsvoorwaarden bent u verplicht bestelde onderdelen bij ons af te nemen
11 april 2023 bevestigd de firma Zevenspoor dat de onderdelen met ongeveer een week geleverd zouden worden.
Op 24 april 2023 nogmaals ge-informeerd omdat het nog steeds niet geleverd werd. En toen eindelijk op 25 april 2023 waren ze klaar met de verwerking van de bestelling, na ruim drie maanden.
Deze firma heeft belachelijke leveringsvoorwaarden die alleen voor hen gunstig zijn, voordat u iets besteld bij deze firma raad ik U aan de voorwaarden goed te lezen. Persoonlijk zal nooit meer iets bij deze “klant onvriendelijke en onbetrouwbare firma bestellen.