Verschrikkelijk! Geen service. Een simpele vraag is ze al te veel waarop niemand een antwoordt heeft. Na een half uur wachten om mijn bestelling op te halen, wist niemand ons te vertellen hoe lang het nog zou duren. De medewerkster werkt toch in deze winkel? Belachelijk.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Michael RADT
|
De "service" van Zara Hoog Catharijne is in rond Nederlands gewoon Kwalitatief Uiterst Teleurstellend. De broek in maat 36 die er online nog wel zou zijn was er niet meer in die maat. Mijn vraag (in het Engels, want Nederlands sprekend personeel was er in eerste instantie niet) of ze konden checken waar het wel was werd met heel grote tegenzin na een paar keer aandringen (ik zou er speciaal voor naar Amsterdam rijden waar die nog bleek te liggen en wilde alleen maar dat de broek daar vastgehouden werd voor mij) wel aangenomen. Maar die konden ze intern niet bellen en extern (met mobiel) ook niet... Waarop opeens een Nederlands sprekende medewerker simpelweg zei dat ze dit ook gewoon niet doen. Ook niet toen ik uitlegde dat ik er speciaal voor naar Amsterdam wilde rijden zei ze dat ik dan zelf moest bellen - wat haar collega net tevergeefs had geprobeerd. Toen ik zei dat dit gebrek aan bereidwilligheid een negatieve recensie zou opleveren werd simpelweg gezegd "vind ik prima" en draaide ze zich om. Gewoon "***". Kan gewoon bij Zara anno 2022.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Aleyna
|
Afgelopen week had ik een jurk gekocht bij de Zara alleen kwam ik tijdens het retourneren achter dat ze heel wat anders heeft gescant. Dus ik kan mijn artikel niet meer retourneren. En tijdens het afrekenen had ze het al over mijn artikel en heeft ze niet eens verteld dat ze een fout had gemaakt. SLECHTE SERVICE ZARA AMERSFOORT!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Inge
|
Vandaag voor de zoveelste keer een all time low ervaren bij de Zara in Utrecht. Anderhalf uur bezig geweest met het ophalen en retourneren in de winkel van een online bestelling. Paskamers gesloten, 1 caissière voor een lange lange rij, die naast het afrekenen en in ontvangst nemen van retouren, ook nog de pakketten moest gaan zoeken in het magazijn. Het lijkt of het personeel geselecteerd wordt op non-interesse en onvriendelijkheid. Bovendien spreekt vrijwel iedereen alleen Engels... van klantvriendelijkheid is geen énkele sprake. Bij vragen worden schouders opgehaald of je krijgt een snauw. Voorbeelden te over en klagen in de winkel heeft ook geen enkel effect. Het gaat kennelijk te goed...
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ellen
|
Bestellen gaat mij beter af dan direct kopen in de winkel. Service 9 van de 10 x simpel weg gewoon niet aardig en ook kwa sfeer niet te pruimen. Misschien niet zn geweldig winkel om in te werken maar een glimlach doet ieder altijd goed, ook als collega’s naar elkaar...
18 Reviews Plaats review
Hatice
|Verschrikkelijk! Geen service. Een simpele vraag is ze al te veel waarop niemand een antwoordt heeft. Na een half uur wachten om mijn bestelling op te halen, wist niemand ons te vertellen hoe lang het nog zou duren. De medewerkster werkt toch in deze winkel? Belachelijk.
Michael RADT
|De "service" van Zara Hoog Catharijne is in rond Nederlands gewoon Kwalitatief Uiterst Teleurstellend. De broek in maat 36 die er online nog wel zou zijn was er niet meer in die maat. Mijn vraag (in het Engels, want Nederlands sprekend personeel was er in eerste instantie niet) of ze konden checken waar het wel was werd met heel grote tegenzin na een paar keer aandringen (ik zou er speciaal voor naar Amsterdam rijden waar die nog bleek te liggen en wilde alleen maar dat de broek daar vastgehouden werd voor mij) wel aangenomen. Maar die konden ze intern niet bellen en extern (met mobiel) ook niet... Waarop opeens een Nederlands sprekende medewerker simpelweg zei dat ze dit ook gewoon niet doen. Ook niet toen ik uitlegde dat ik er speciaal voor naar Amsterdam wilde rijden zei ze dat ik dan zelf moest bellen - wat haar collega net tevergeefs had geprobeerd. Toen ik zei dat dit gebrek aan bereidwilligheid een negatieve recensie zou opleveren werd simpelweg gezegd "vind ik prima" en draaide ze zich om. Gewoon "***". Kan gewoon bij Zara anno 2022.
Aleyna
|Afgelopen week had ik een jurk gekocht bij de Zara alleen kwam ik tijdens het retourneren achter dat ze heel wat anders heeft gescant. Dus ik kan mijn artikel niet meer retourneren. En tijdens het afrekenen had ze het al over mijn artikel en heeft ze niet eens verteld dat ze een fout had gemaakt. SLECHTE SERVICE ZARA AMERSFOORT!!!
Inge
|Vandaag voor de zoveelste keer een all time low ervaren bij de Zara in Utrecht. Anderhalf uur bezig geweest met het ophalen en retourneren in de winkel van een online bestelling. Paskamers gesloten, 1 caissière voor een lange lange rij, die naast het afrekenen en in ontvangst nemen van retouren, ook nog de pakketten moest gaan zoeken in het magazijn. Het lijkt of het personeel geselecteerd wordt op non-interesse en onvriendelijkheid. Bovendien spreekt vrijwel iedereen alleen Engels... van klantvriendelijkheid is geen énkele sprake. Bij vragen worden schouders opgehaald of je krijgt een snauw. Voorbeelden te over en klagen in de winkel heeft ook geen enkel effect. Het gaat kennelijk te goed...
Ellen
|Bestellen gaat mij beter af dan direct kopen in de winkel. Service 9 van de 10 x simpel weg gewoon niet aardig en ook kwa sfeer niet te pruimen. Misschien niet zn geweldig winkel om in te werken maar een glimlach doet ieder altijd goed, ook als collega’s naar elkaar...