De "service" van Zara Hoog Catharijne is in rond Nederlands gewoon Kwalitatief Uiterst Teleurstellend. De broek in maat 36 die er online nog wel zou zijn was er niet meer in die maat. Mijn vraag (in het Engels, want Nederlands sprekend personeel was er in eerste instantie niet) of ze konden checken waar het wel was werd met heel grote tegenzin na een paar keer aandringen (ik zou er speciaal voor naar Amsterdam rijden waar die nog bleek te liggen en wilde alleen maar dat de broek daar vastgehouden werd voor mij) wel aangenomen. Maar die konden ze intern niet bellen en extern (met mobiel) ook niet... Waarop opeens een Nederlands sprekende medewerker simpelweg zei dat ze dit ook gewoon niet doen. Ook niet toen ik uitlegde dat ik er speciaal voor naar Amsterdam wilde rijden zei ze dat ik dan zelf moest bellen - wat haar collega net tevergeefs had geprobeerd. Toen ik zei dat dit gebrek aan bereidwilligheid een negatieve recensie zou opleveren werd simpelweg gezegd "vind ik prima" en draaide ze zich om. Gewoon "***". Kan gewoon bij Zara anno 2022.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Aleyna
|
Afgelopen week had ik een jurk gekocht bij de Zara alleen kwam ik tijdens het retourneren achter dat ze heel wat anders heeft gescant. Dus ik kan mijn artikel niet meer retourneren. En tijdens het afrekenen had ze het al over mijn artikel en heeft ze niet eens verteld dat ze een fout had gemaakt. SLECHTE SERVICE ZARA AMERSFOORT!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Inge
|
Vandaag voor de zoveelste keer een all time low ervaren bij de Zara in Utrecht. Anderhalf uur bezig geweest met het ophalen en retourneren in de winkel van een online bestelling. Paskamers gesloten, 1 caissière voor een lange lange rij, die naast het afrekenen en in ontvangst nemen van retouren, ook nog de pakketten moest gaan zoeken in het magazijn. Het lijkt of het personeel geselecteerd wordt op non-interesse en onvriendelijkheid. Bovendien spreekt vrijwel iedereen alleen Engels... van klantvriendelijkheid is geen énkele sprake. Bij vragen worden schouders opgehaald of je krijgt een snauw. Voorbeelden te over en klagen in de winkel heeft ook geen enkel effect. Het gaat kennelijk te goed...
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ellen
|
Bestellen gaat mij beter af dan direct kopen in de winkel. Service 9 van de 10 x simpel weg gewoon niet aardig en ook kwa sfeer niet te pruimen. Misschien niet zn geweldig winkel om in te werken maar een glimlach doet ieder altijd goed, ook als collega’s naar elkaar...
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Annemiek
|
Ik hoop dat Zara Utrecht iets gaat leren van de kritiek hierboven. Ook mijn dochter op zeer onvriendelijke manier bejegend toen zij jasje wilde ruilen dat na dag los stiksel had aan voorkant. Nadat ze drie kwartier had gewacht en met drie mensen had gesproken, kwam ze bij storemanager. Een dame die met armen over elkaar verklaarde: 'je hebt niet met drie mensen gesproken hier(??), wie zegt dat je die stiksels niet zelf hebt losgemaakt en: ik kan niets voor je doen, tot ziens' Toen wij hierover klacht wilden indienen, kwamen er alleen maar standaardantwoorden (door computer opgesteld): foto van artikel opsturen en bon. De klacht ging vooral om de ronduit onbeschofte manier van doen. Ik heb het jasje zelf al laten maken. Hoewel ik vind dat Zara vaak mooie kleding heeft, kom ik niet meer terug bij deze zaak. Jammer.
17 Reviews Plaats review
Michael RADT
|De "service" van Zara Hoog Catharijne is in rond Nederlands gewoon Kwalitatief Uiterst Teleurstellend. De broek in maat 36 die er online nog wel zou zijn was er niet meer in die maat. Mijn vraag (in het Engels, want Nederlands sprekend personeel was er in eerste instantie niet) of ze konden checken waar het wel was werd met heel grote tegenzin na een paar keer aandringen (ik zou er speciaal voor naar Amsterdam rijden waar die nog bleek te liggen en wilde alleen maar dat de broek daar vastgehouden werd voor mij) wel aangenomen. Maar die konden ze intern niet bellen en extern (met mobiel) ook niet... Waarop opeens een Nederlands sprekende medewerker simpelweg zei dat ze dit ook gewoon niet doen. Ook niet toen ik uitlegde dat ik er speciaal voor naar Amsterdam wilde rijden zei ze dat ik dan zelf moest bellen - wat haar collega net tevergeefs had geprobeerd. Toen ik zei dat dit gebrek aan bereidwilligheid een negatieve recensie zou opleveren werd simpelweg gezegd "vind ik prima" en draaide ze zich om. Gewoon "***". Kan gewoon bij Zara anno 2022.
Aleyna
|Afgelopen week had ik een jurk gekocht bij de Zara alleen kwam ik tijdens het retourneren achter dat ze heel wat anders heeft gescant. Dus ik kan mijn artikel niet meer retourneren. En tijdens het afrekenen had ze het al over mijn artikel en heeft ze niet eens verteld dat ze een fout had gemaakt. SLECHTE SERVICE ZARA AMERSFOORT!!!
Inge
|Vandaag voor de zoveelste keer een all time low ervaren bij de Zara in Utrecht. Anderhalf uur bezig geweest met het ophalen en retourneren in de winkel van een online bestelling. Paskamers gesloten, 1 caissière voor een lange lange rij, die naast het afrekenen en in ontvangst nemen van retouren, ook nog de pakketten moest gaan zoeken in het magazijn. Het lijkt of het personeel geselecteerd wordt op non-interesse en onvriendelijkheid. Bovendien spreekt vrijwel iedereen alleen Engels... van klantvriendelijkheid is geen énkele sprake. Bij vragen worden schouders opgehaald of je krijgt een snauw. Voorbeelden te over en klagen in de winkel heeft ook geen enkel effect. Het gaat kennelijk te goed...
Ellen
|Bestellen gaat mij beter af dan direct kopen in de winkel. Service 9 van de 10 x simpel weg gewoon niet aardig en ook kwa sfeer niet te pruimen. Misschien niet zn geweldig winkel om in te werken maar een glimlach doet ieder altijd goed, ook als collega’s naar elkaar...
Annemiek
|Ik hoop dat Zara Utrecht iets gaat leren van de kritiek hierboven. Ook mijn dochter op zeer onvriendelijke manier bejegend toen zij jasje wilde ruilen dat na dag los stiksel had aan voorkant. Nadat ze drie kwartier had gewacht en met drie mensen had gesproken, kwam ze bij storemanager. Een dame die met armen over elkaar verklaarde: 'je hebt niet met drie mensen gesproken hier(??), wie zegt dat je die stiksels niet zelf hebt losgemaakt en: ik kan niets voor je doen, tot ziens' Toen wij hierover klacht wilden indienen, kwamen er alleen maar standaardantwoorden (door computer opgesteld): foto van artikel opsturen en bon. De klacht ging vooral om de ronduit onbeschofte manier van doen. Ik heb het jasje zelf al laten maken. Hoewel ik vind dat Zara vaak mooie kleding heeft, kom ik niet meer terug bij deze zaak. Jammer.