Hierbij wil ik een klacht indienen over de manier waarop ik geholpen ben in uw filiaal in Arnhem
Na de kleding gepast te hebben in de lange rij gaan staan nadat ik na twintig minuten eindelijk geholpen werd bleek ik bij de kassa te staan voor retouren. Ergens aan het begin bleek in het engels en frans dit te staan. U kunt daar afrekenen gaf de medewerkster aan en daar was een scherm waarop stond uitsluitend voor kaarten. Had ik wel gezien maar ik dacht voor klanten met een klant pas. Zet dan op het scherm hier kunt u pinnen oid. Nadat ik mijn ongenoegen hierover had geuit dat ik dat onduidelijk vond en hoe ik dat moest doen flikkerde (ik heb er geen ander woord voor) ze mijn kleding in een bak waarna alles werd gescand. Ik werd uiterst onvriendelijk geholpen na later bleek door de manager
Na afgerekend te hebben blijkt de afrekening niet juist te zijn. Op een van de broeken staat 29,95 en op de bon staat 39,95. Weer terug in de retourrij. Bij de kassa aangegeven wat er niet zou kloppen. Kreeg te horen dat de sticker niet juist was en die werd van de broek verwijderd:onder deze sticker zat de prijs van 39,95. Dit was de Spaanse prijs volgens de medewerkster.. Ik gaf aan niet akkoord te gaan hiermee. Waarop de manager er bij werd gehaald, de zelfde dame die me kleding in de bank flikkerde bij het helpen met afrekenen. Met haar armen over elkaar kon ze alleen maar uitkramen dat de broek 39,95 was en het kaartje niet juist was. Ik ging hierover in discussies mede omdat haar houding dit opriep. De arrogantie straalde van deze dame af zowel verbaal.als non verbaal. AZe wist van geen wijken en toonde geen enkel begrip. Uiteindelijk de broek maar retour gedaan.
Klantvriendelijkheid komt blijkbaar niet voor in uw organisatie. Ik ben nog nooit in een winkel zo onbeschoft behandeld als bij de Zara in Arnhem.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nour
|
Ik vond deze Zara echt tegenvallen. Het personeel deed best arrogant en had echt geen zin om te helpen. Toen ik vroeg of ik een paar hakken mocht passen, kreeg ik meteen een bot antwoord dat dat niet mocht, ze vertelde me dat hakken niet de kleedkamer mee in mochten. Het voelde gewoon super onvriendelijk.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Robbie
|
Het personeel was, niet echt vriendelijk. En tijdens het passen werd mijn vrouw weg gestuurd om dat het de heren afdeling was en vrouwen daar niet mochten komen. Ze moesten buiten het pashokjes gebied blijven staan. (Beleid van de ZARA) waardoor het bij de ingang zo druk werd met vrouwen die hun man advies wilde geven, dat nieuwe pas klanten er niet mee door konden!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Monique Velthuis
|
Gisteren 17 mei in het filiaal Arnhem geweest afdeling heren. Ik was echt stomverbaasd allereerst begroette het personeel ons bij binnenkomst niet.
Bij de kassa stond een meisje die haar telefoon belangrijker vond dan de klanten. Na zelf alles uitgezocht gepast en omgeruild te hebben in de winkel waren we zover om af te rekenen........niemand te bekennen we hebben zeker 5 min bij de kassa gestaan en ja hoor daar kwam iemand aan die ons hielp geen woord gewisseld want Nederlands dat kennen ze niet.
Zara alsjeblieft doe hier iets aan het is echt vreselijk.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Caro
|
jas van 90 euro gekocht waarvan het gebruikte garen blijkt snel kapot te gaan. Na 2 reparaties mag ik de jas terug brengen, maar er is geen vervangende jas. Zonder jas is toch een beetje koud nog. Ik had graag korting gekregen op de aanschafprijs of de kosten van de reparaties vergoed gekregen, maar dat is onmogelijk. Erg jammer. Dit zal zeker meewegen bij een eventuele volgende aankoop
34 Reviews Plaats review
Balen
|Beste,
Hierbij wil ik een klacht indienen over de manier waarop ik geholpen ben in uw filiaal in Arnhem
Na de kleding gepast te hebben in de lange rij gaan staan nadat ik na twintig minuten eindelijk geholpen werd bleek ik bij de kassa te staan voor retouren. Ergens aan het begin bleek in het engels en frans dit te staan. U kunt daar afrekenen gaf de medewerkster aan en daar was een scherm waarop stond uitsluitend voor kaarten. Had ik wel gezien maar ik dacht voor klanten met een klant pas. Zet dan op het scherm hier kunt u pinnen oid. Nadat ik mijn ongenoegen hierover had geuit dat ik dat onduidelijk vond en hoe ik dat moest doen flikkerde (ik heb er geen ander woord voor) ze mijn kleding in een bak waarna alles werd gescand. Ik werd uiterst onvriendelijk geholpen na later bleek door de manager
Na afgerekend te hebben blijkt de afrekening niet juist te zijn. Op een van de broeken staat 29,95 en op de bon staat 39,95. Weer terug in de retourrij. Bij de kassa aangegeven wat er niet zou kloppen. Kreeg te horen dat de sticker niet juist was en die werd van de broek verwijderd:onder deze sticker zat de prijs van 39,95. Dit was de Spaanse prijs volgens de medewerkster.. Ik gaf aan niet akkoord te gaan hiermee. Waarop de manager er bij werd gehaald, de zelfde dame die me kleding in de bank flikkerde bij het helpen met afrekenen. Met haar armen over elkaar kon ze alleen maar uitkramen dat de broek 39,95 was en het kaartje niet juist was. Ik ging hierover in discussies mede omdat haar houding dit opriep. De arrogantie straalde van deze dame af zowel verbaal.als non verbaal. AZe wist van geen wijken en toonde geen enkel begrip. Uiteindelijk de broek maar retour gedaan.
Klantvriendelijkheid komt blijkbaar niet voor in uw organisatie. Ik ben nog nooit in een winkel zo onbeschoft behandeld als bij de Zara in Arnhem.
Nour
|Ik vond deze Zara echt tegenvallen. Het personeel deed best arrogant en had echt geen zin om te helpen. Toen ik vroeg of ik een paar hakken mocht passen, kreeg ik meteen een bot antwoord dat dat niet mocht, ze vertelde me dat hakken niet de kleedkamer mee in mochten. Het voelde gewoon super onvriendelijk.
Robbie
|Het personeel was, niet echt vriendelijk. En tijdens het passen werd mijn vrouw weg gestuurd om dat het de heren afdeling was en vrouwen daar niet mochten komen. Ze moesten buiten het pashokjes gebied blijven staan. (Beleid van de ZARA) waardoor het bij de ingang zo druk werd met vrouwen die hun man advies wilde geven, dat nieuwe pas klanten er niet mee door konden!!
Monique Velthuis
|Gisteren 17 mei in het filiaal Arnhem geweest afdeling heren. Ik was echt stomverbaasd allereerst begroette het personeel ons bij binnenkomst niet.
Bij de kassa stond een meisje die haar telefoon belangrijker vond dan de klanten. Na zelf alles uitgezocht gepast en omgeruild te hebben in de winkel waren we zover om af te rekenen........niemand te bekennen we hebben zeker 5 min bij de kassa gestaan en ja hoor daar kwam iemand aan die ons hielp geen woord gewisseld want Nederlands dat kennen ze niet.
Zara alsjeblieft doe hier iets aan het is echt vreselijk.
Caro
|jas van 90 euro gekocht waarvan het gebruikte garen blijkt snel kapot te gaan. Na 2 reparaties mag ik de jas terug brengen, maar er is geen vervangende jas. Zonder jas is toch een beetje koud nog. Ik had graag korting gekregen op de aanschafprijs of de kosten van de reparaties vergoed gekregen, maar dat is onmogelijk. Erg jammer. Dit zal zeker meewegen bij een eventuele volgende aankoop