Het personeel was, niet echt vriendelijk. En tijdens het passen werd mijn vrouw weg gestuurd om dat het de heren afdeling was en vrouwen daar niet mochten komen. Ze moesten buiten het pashokjes gebied blijven staan. (Beleid van de ZARA) waardoor het bij de ingang zo druk werd met vrouwen die hun man advies wilde geven, dat nieuwe pas klanten er niet mee door konden!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Monique Velthuis
|
Gisteren 17 mei in het filiaal Arnhem geweest afdeling heren. Ik was echt stomverbaasd allereerst begroette het personeel ons bij binnenkomst niet.
Bij de kassa stond een meisje die haar telefoon belangrijker vond dan de klanten. Na zelf alles uitgezocht gepast en omgeruild te hebben in de winkel waren we zover om af te rekenen........niemand te bekennen we hebben zeker 5 min bij de kassa gestaan en ja hoor daar kwam iemand aan die ons hielp geen woord gewisseld want Nederlands dat kennen ze niet.
Zara alsjeblieft doe hier iets aan het is echt vreselijk.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Caro
|
jas van 90 euro gekocht waarvan het gebruikte garen blijkt snel kapot te gaan. Na 2 reparaties mag ik de jas terug brengen, maar er is geen vervangende jas. Zonder jas is toch een beetje koud nog. Ik had graag korting gekregen op de aanschafprijs of de kosten van de reparaties vergoed gekregen, maar dat is onmogelijk. Erg jammer. Dit zal zeker meewegen bij een eventuele volgende aankoop
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Klant van ZARA
|
Personeel kan je beter helpen soms kan je het echt niet vinden en wordt je ook niet prettig geholpen, sfeer in de winkel is wel erg goed
7.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van ZARA
|
De winkel is erg mooi en groot geworden. Het is ook erg overzichtelijk. Er loopt veel personeel rond maar veel persoonlijk contact is er nog niet echt. Hier valt nog wel wat op te winnen
32 Reviews Plaats review
Robbie
|Het personeel was, niet echt vriendelijk. En tijdens het passen werd mijn vrouw weg gestuurd om dat het de heren afdeling was en vrouwen daar niet mochten komen. Ze moesten buiten het pashokjes gebied blijven staan. (Beleid van de ZARA) waardoor het bij de ingang zo druk werd met vrouwen die hun man advies wilde geven, dat nieuwe pas klanten er niet mee door konden!!
Monique Velthuis
|Gisteren 17 mei in het filiaal Arnhem geweest afdeling heren. Ik was echt stomverbaasd allereerst begroette het personeel ons bij binnenkomst niet.
Bij de kassa stond een meisje die haar telefoon belangrijker vond dan de klanten. Na zelf alles uitgezocht gepast en omgeruild te hebben in de winkel waren we zover om af te rekenen........niemand te bekennen we hebben zeker 5 min bij de kassa gestaan en ja hoor daar kwam iemand aan die ons hielp geen woord gewisseld want Nederlands dat kennen ze niet.
Zara alsjeblieft doe hier iets aan het is echt vreselijk.
Caro
|jas van 90 euro gekocht waarvan het gebruikte garen blijkt snel kapot te gaan. Na 2 reparaties mag ik de jas terug brengen, maar er is geen vervangende jas. Zonder jas is toch een beetje koud nog. Ik had graag korting gekregen op de aanschafprijs of de kosten van de reparaties vergoed gekregen, maar dat is onmogelijk. Erg jammer. Dit zal zeker meewegen bij een eventuele volgende aankoop
Klant van ZARA
|Personeel kan je beter helpen soms kan je het echt niet vinden en wordt je ook niet prettig geholpen, sfeer in de winkel is wel erg goed
Klant van ZARA
|De winkel is erg mooi en groot geworden. Het is ook erg overzichtelijk. Er loopt veel personeel rond maar veel persoonlijk contact is er nog niet echt. Hier valt nog wel wat op te winnen