Ik was vanmiddag bij de Zara in Den Bosch. Ik wilde een product afrekenen en de prijs was al aangeslagen op de kassa. Toen wilde de dame achter de kassa mijn telefoonnummer weten. Ik heb geweigerd dat te geven. Ik kreeg mijn aankoop niet mee zonder mijn telefoonnummer. Wat India voor een behandeling? Nog een opmerking: er werden woord Nederlands gesproken!
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joosten
|
Leuke kleding, goede prijs. Helaas personeel grote ergenis, welke Zara je ook komt! Traag personeel, ongeïnteresseerd en totaal niet klantvriendelijk. Jammer, ik heb zojuist weer een setje NIET gekocht. 3 kassamedewerksters achter toonbank, lange rij voor kassa, slechts 1 medewerkster was m et klant bezig, andere 2 voornamelijk met elkaar.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mark
|
Wat een klantonvriendelijke houding. Alleen retourneren met de pinpas waarmee je de aankoop gedaan hebt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Lisa
|
Mijn vreselijke ervaring met de Zara in Den Bosch begon al bij de paskamers. Ik stond, samen met 10+ andere klanten te wachten voor de paskamers. Er kwam geen paskamer vrij en de medewerkster die hier haar werkzaamheden uitvoerde negeerde de rij totdat ze op een enorm zure manier snauwde: “ga dan passen” want alle paskamers bleken gewoon vrij te zijn.
Vervolgens reken ik een artikel af met op het prijskaartje €20,00. Vervolgens moet ik bij de kassa meer dan dit bedrag afrekenen. Toen ik de caissiere hier op wees trok ze het kaartje van mijn artikel af en zei: “dit kaartje klopt dus niet, daarom kan die weg”. Toen ik haar erop wees dat ik niet had kunnen weten dat het artikel duurder was, kreeg ik te horen of ik naar huis wilde gaan met mijn al betaalde product en 30 dagen de tijd wilde nemen om er over na te denken. Wetende dat de prijs op het prijskaartje rechtsgeldig is, wees ik ook de caissiere hier op maar dat mocht helaas niet baten, helemaal niet nu ze het bewijs, het prijskaartje, had vernietigd. Daarnaast kwam ook nog even de melding of ik de winkel uit wilde gaan, want over 5 minuten wilden ze gaan sluiten; prima, tot nooit meer ziens!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Isabelle
|
Beste Zara keten. Deze week waren wij op vakantie in Nederland. Dagje shoppen op programma. Mijn man de zaak ingeduwd omdat ik vond dat hij es nieuwe kleding mocht aanschaffen. Na heel wat kledij in het pashokje te hebben geduwd kreeg ik plots pijnscheuten in mijn blaasstreek.( je moet weten dat ik baarmoederhals kanker heb gehad en soms vaak moet plassen) terwijl mijn man volop aan het passen was. Heb ik heel vriendelijk aan twee verschillende verkoopsters. Bijna zelfs gesmeekt mag ik aub naar het toilet. Dit werd mij perminent geweigerd met zelfs de woorden mevrouw bij de concurrentie hier recht tegenover kan u gerust gaan. Naar mijn weten is het weigeren van een toilet bezoek zelfs strafbaar. Ik zou het ook nooit hebben gevraagd als het niet echt dringend was. Het is een regelrechte schande zo dingen zouden eens op de media mogen worden verteld.
68 Reviews Plaats review
Jil van Dongen
|Ik was vanmiddag bij de Zara in Den Bosch. Ik wilde een product afrekenen en de prijs was al aangeslagen op de kassa. Toen wilde de dame achter de kassa mijn telefoonnummer weten. Ik heb geweigerd dat te geven. Ik kreeg mijn aankoop niet mee zonder mijn telefoonnummer. Wat India voor een behandeling? Nog een opmerking: er werden woord Nederlands gesproken!
Joosten
|Leuke kleding, goede prijs. Helaas personeel grote ergenis, welke Zara je ook komt! Traag personeel, ongeïnteresseerd en totaal niet klantvriendelijk. Jammer, ik heb zojuist weer een setje NIET gekocht. 3 kassamedewerksters achter toonbank, lange rij voor kassa, slechts 1 medewerkster was m et klant bezig, andere 2 voornamelijk met elkaar.
Mark
|Wat een klantonvriendelijke houding. Alleen retourneren met de pinpas waarmee je de aankoop gedaan hebt.
Lisa
|Mijn vreselijke ervaring met de Zara in Den Bosch begon al bij de paskamers. Ik stond, samen met 10+ andere klanten te wachten voor de paskamers. Er kwam geen paskamer vrij en de medewerkster die hier haar werkzaamheden uitvoerde negeerde de rij totdat ze op een enorm zure manier snauwde: “ga dan passen” want alle paskamers bleken gewoon vrij te zijn.
Vervolgens reken ik een artikel af met op het prijskaartje €20,00. Vervolgens moet ik bij de kassa meer dan dit bedrag afrekenen. Toen ik de caissiere hier op wees trok ze het kaartje van mijn artikel af en zei: “dit kaartje klopt dus niet, daarom kan die weg”. Toen ik haar erop wees dat ik niet had kunnen weten dat het artikel duurder was, kreeg ik te horen of ik naar huis wilde gaan met mijn al betaalde product en 30 dagen de tijd wilde nemen om er over na te denken. Wetende dat de prijs op het prijskaartje rechtsgeldig is, wees ik ook de caissiere hier op maar dat mocht helaas niet baten, helemaal niet nu ze het bewijs, het prijskaartje, had vernietigd. Daarnaast kwam ook nog even de melding of ik de winkel uit wilde gaan, want over 5 minuten wilden ze gaan sluiten; prima, tot nooit meer ziens!
Isabelle
|Beste Zara keten. Deze week waren wij op vakantie in Nederland. Dagje shoppen op programma. Mijn man de zaak ingeduwd omdat ik vond dat hij es nieuwe kleding mocht aanschaffen. Na heel wat kledij in het pashokje te hebben geduwd kreeg ik plots pijnscheuten in mijn blaasstreek.( je moet weten dat ik baarmoederhals kanker heb gehad en soms vaak moet plassen) terwijl mijn man volop aan het passen was. Heb ik heel vriendelijk aan twee verschillende verkoopsters. Bijna zelfs gesmeekt mag ik aub naar het toilet. Dit werd mij perminent geweigerd met zelfs de woorden mevrouw bij de concurrentie hier recht tegenover kan u gerust gaan. Naar mijn weten is het weigeren van een toilet bezoek zelfs strafbaar. Ik zou het ook nooit hebben gevraagd als het niet echt dringend was. Het is een regelrechte schande zo dingen zouden eens op de media mogen worden verteld.