I have a friend who recently left working there, the staff was constantly rude and racist to people of colour. No help whatsoever and the manager, mistreats and blatantly abuses her position to offend people of colour and staff members of colour. It is disgusting to see their work ethic. They try and cover each other's faults and if not in their cohoots they take unilateral action. The managers show no sign of help when customers mistreat employees and their parent company has no idea about the inner workings of the company. Disgusting managerial team, staff on the other hand is nice and welcoming.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Erik
|
Jas gekocht, knoop viel er af. Prima, laat ik zelf wel maken. Pantalon gekocht, naad laat los bij het kruis, trui gekocht, naad laat los bij de mouw, coltrui gekocht, naad laat los onder de oksel. Als ik kleding koop heb ik weinig zin om iedere keer terug naar de winkel te gaan om artikelen te ruilen omdat het uit elkaar valt. Personeel is wel vriendelijk, maar het is voor mij zo teveel gedoe.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Patricia van den End
|
ik heb een dag eerder 2 prachtige linnen bloesen uitgekozen. Maar bij de paskamer stond een lange wachtrij heb ik besloten de bloesen toch maar te betalen en thuis te passen. Een dag later kwam ik weer in de winkel om 17:55 uur (Koningsdag) stond ik voor de kassa voor de ruiling, waarop een verkoopster zei: "mevrouw wij zijn gesloten, u heeft de hele dag de tijd gehad om te ruillen. Ik en ook de klanten die om heen stonden keken elkaar vol verbazing aan vanwege de onvriendelijkheid en vijandige toon van deze verkoopster. Jammer hoor dames van Utrecht. Het is beter een vlieg te vangen met HONING i.p.v azijn!
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
E.Kolker
|
Jammer is dat het personeel totaal niet is geinteresseerd in jou en in wat je zoekt!
Ik zocht iemand die me WOU helpen,maar alles is belangrijk behalve de klanten,
Ik ben boos weg gelopen!!!Zonder jurk die ik niet kon vinden!!!
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nederhof
|
Sale! Jurk van 39.95 voor 25.00 euro. Maar bij kassa ' menselijke fout' en ik moet de volle prijs betalen. Geen verantwoording genomen voor eigen fout. Negeren van de wet. Zeer klantonvriendelijk
17 Reviews Plaats review
John Saxon
|I have a friend who recently left working there, the staff was constantly rude and racist to people of colour. No help whatsoever and the manager, mistreats and blatantly abuses her position to offend people of colour and staff members of colour. It is disgusting to see their work ethic. They try and cover each other's faults and if not in their cohoots they take unilateral action. The managers show no sign of help when customers mistreat employees and their parent company has no idea about the inner workings of the company. Disgusting managerial team, staff on the other hand is nice and welcoming.
Erik
|Jas gekocht, knoop viel er af. Prima, laat ik zelf wel maken. Pantalon gekocht, naad laat los bij het kruis, trui gekocht, naad laat los bij de mouw, coltrui gekocht, naad laat los onder de oksel. Als ik kleding koop heb ik weinig zin om iedere keer terug naar de winkel te gaan om artikelen te ruilen omdat het uit elkaar valt. Personeel is wel vriendelijk, maar het is voor mij zo teveel gedoe.
Patricia van den End
|ik heb een dag eerder 2 prachtige linnen bloesen uitgekozen. Maar bij de paskamer stond een lange wachtrij heb ik besloten de bloesen toch maar te betalen en thuis te passen. Een dag later kwam ik weer in de winkel om 17:55 uur (Koningsdag) stond ik voor de kassa voor de ruiling, waarop een verkoopster zei: "mevrouw wij zijn gesloten, u heeft de hele dag de tijd gehad om te ruillen. Ik en ook de klanten die om heen stonden keken elkaar vol verbazing aan vanwege de onvriendelijkheid en vijandige toon van deze verkoopster. Jammer hoor dames van Utrecht. Het is beter een vlieg te vangen met HONING i.p.v azijn!
E.Kolker
|Jammer is dat het personeel totaal niet is geinteresseerd in jou en in wat je zoekt!
Ik zocht iemand die me WOU helpen,maar alles is belangrijk behalve de klanten,
Ik ben boos weg gelopen!!!Zonder jurk die ik niet kon vinden!!!
Nederhof
|Sale! Jurk van 39.95 voor 25.00 euro. Maar bij kassa ' menselijke fout' en ik moet de volle prijs betalen. Geen verantwoording genomen voor eigen fout. Negeren van de wet. Zeer klantonvriendelijk