Als je om 17.45 aankomt en niet meer naar binnen mag, is belachelijk!Volgens degene die ervoor stond, was dit een regel. Geen andere winkel in Almere stad heeft dit.
Klant is koning kent dit filiaal niet, jammer..kwam er al niet zo vaak maar nu al helemaal niet!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mick
|
Vandaag broek willen omruilen wegens kapotte stiksels. Geen bon, wel bankafschrift.
Winkelmanager wil niet omruilen, moet via klantenservice Zara Nederland.
Zara Nederland zegt dat de winkelmanager móet omruilen en/of cadeaubon omdat product defect is! Ik vind dit ongelooflijk klantonvriendelijk, slecht personeel!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rasha
|
Vandaag ben ik bij Zara geweest in Almere. 3 dagen van te voren heb ik samen met mijn dochter een afspraak gemaakt bij de damesafdeling. Ik kom bij de deur en de medewerkster zei dat ik bij de mannen afdeling moest zijn. Bij het plannen van de afsptaak hebben zij het verkeerd genoteerd. De medewerkster wil niet helpen terwijl het haar fout is. Ze sturen mij naar de mannen afdeling en mijn dochter bij de kinderen afdeling. Ik vind het jammer dat er onverantwoordelijke mensen bij Zara werken en het lijkt dat de medewerkerster het niet boeit dat er een fout is gemaakt. Ik ging wel zonder shoppen. Voor de duidelijkheid het lag niet aan de coronaregels, maar het lag aan hoe de medewerkster de situatie heeft afgehandeld.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kim
|
Ik ken geen winkel waar het personeel zó langzaam is bij de kassa.
Helft kan geen goed Nederlands en is niet vriendelijk.
Winkel is ook een vreselijke zooi.
Kom hier absoluut niet graag, ik typ dit terwijl ik alweer 20min in de rij sta
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van ZARA
|
De sfeer vind ik nooit zo fijn, maar de kleding is wel goed van kwaliteit
96 Reviews Plaats review
Aleida
|Als je om 17.45 aankomt en niet meer naar binnen mag, is belachelijk!Volgens degene die ervoor stond, was dit een regel. Geen andere winkel in Almere stad heeft dit.
Klant is koning kent dit filiaal niet, jammer..kwam er al niet zo vaak maar nu al helemaal niet!
Mick
|Vandaag broek willen omruilen wegens kapotte stiksels. Geen bon, wel bankafschrift.
Winkelmanager wil niet omruilen, moet via klantenservice Zara Nederland.
Zara Nederland zegt dat de winkelmanager móet omruilen en/of cadeaubon omdat product defect is! Ik vind dit ongelooflijk klantonvriendelijk, slecht personeel!
Rasha
|Vandaag ben ik bij Zara geweest in Almere. 3 dagen van te voren heb ik samen met mijn dochter een afspraak gemaakt bij de damesafdeling. Ik kom bij de deur en de medewerkster zei dat ik bij de mannen afdeling moest zijn. Bij het plannen van de afsptaak hebben zij het verkeerd genoteerd. De medewerkster wil niet helpen terwijl het haar fout is. Ze sturen mij naar de mannen afdeling en mijn dochter bij de kinderen afdeling. Ik vind het jammer dat er onverantwoordelijke mensen bij Zara werken en het lijkt dat de medewerkerster het niet boeit dat er een fout is gemaakt. Ik ging wel zonder shoppen. Voor de duidelijkheid het lag niet aan de coronaregels, maar het lag aan hoe de medewerkster de situatie heeft afgehandeld.
Kim
|Ik ken geen winkel waar het personeel zó langzaam is bij de kassa.
Helft kan geen goed Nederlands en is niet vriendelijk.
Winkel is ook een vreselijke zooi.
Kom hier absoluut niet graag, ik typ dit terwijl ik alweer 20min in de rij sta
Klant van ZARA
|De sfeer vind ik nooit zo fijn, maar de kleding is wel goed van kwaliteit