Haren wassen stelt hier niets voor.. duurt nog geen minuut.. nog shampoo resten in mijn haar na knipbeurt.
5.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Joany
|
Alles behalve blij met het resultaat. Ik ging erheen om mijn haar bij te laten knippen, even de puntjes er weer af. Normaal is dat nooit zo moeilijk voor een kapper want mijn haar kan voornamelijk op een lengte geknipt worden. Maar nu is mijn haar in een hele lange tijd niet meer zo kort geweest! Van te voren liet de medewerkster nog zien wat ze eraf zou halen (ongeveer een cm of 3) en dat was helemaal prima! Dus ze ging aan de gang. De medewerkster zelf was wel erg vriendelijk en heb leuk met haar gesproken. Aan het eind liet ze het resultaat zien, ik had toen nog niet helemaal door dat het zo kort was geworden (waarschijnlijk omdat het zo donker is daar binnen). En zo ging ik weg, eenmaal thuis ging ik mijn haar eens goed bekijken en ik schrok toch wel behoorlijk! Want mijn haar is helemaal niet zoals de medewerkster zij ‘weer lekker vol en nog mooi lang’ het is gewoon kort en scheef. De linkerkant is namelijk een stuk langer dan de rechterkant en haar dat net half over je schouders valt is voor mij echt niet lang. Toen ben ik het gaan vergelijken met een foto die nog maar net geleden is gemaakt en waar mijn haar duidelijk te zien is, na even opmeten is er in plaats van 3cm meer dan 8cm afgehaald. Ik ben dus absoluut niet tevreden met het resultaat en ik zal dan ook nooit meer daar door iemand een schaar in mijn haar laten zetten.
4.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Maria
|
Nu een aantal maal geweest bij het filiaal in Huizen met weinig goede ervaringen.
Het is 1x goed geknipt. Helaas is het bij deze keer gebleven. Een aantal maal ben ik met een klacht teruggekeerd. De kapsters zijn erg aardig maar ik heb de indruk dat er weinig ervaring in huis is. Ondanks uitspreken van wensen en tonen van foto's lijkt hier niet aan te kunnen worden voldaan en kom ik iedere keer met dezelfde coup thuis. Er wordt slecht geluisterd en slecht gekeken.
Het lijkt alsof er 1 standaard coup geleerd is dat op vele mensen toegepast wordt.
Mijn moeder was op dezelfde wijze geknipt als ik...
Beide de ervaring dat er bij 1 kapster ook zeer weinig tijd en daarmee ook zorgvuldigheid in acht werd genomen.
Helaas moet ik nu naar een andere kapper om de slechte knipbeurt te laten herstellen in een goed geknipt en wèl leuk en passend model.
Zeer ontevreden!!
3.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
Rianne Dibbetz
|
Voor mij is de kapper altijd een angstig moment. Na chemo ben ik mijn lange lichtblonde haren verloren.Kan nog steeds niet aan korte kapsel wennen en heb nog geen kapper gevonden die het goed kan knippen. Tot ik een paar dagen in Wageningen logeerde , het regende die dag, dus dacht ga hier maar eens naar de kapper. Geen seconde spijt van gehad. Het heeft nog NOOIT zo Goed gezeten.
kreeg bij thuiskomst alleen maar complimenten. Goed geknipt en mooie kleur.Dit terwijl er aan de kleur niets was gedaan. Maar door shampoo en masker heel goed uitgevallen. Mijn complimenten aan de deskundigheid van het personeel. Jammer dat de afstand voor mij te ver is, anders kwam ik daar zeker terug
9.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Lianne
|
Ik had mijn haar laten knippen kleuren en föhnen, de kleur was niet wat ik had verwacht. Nadat ik mijn haar had gewassen was ik niet blij en heb Yes in Wageningen gebeld en mijn teleurstelling verteld. Er werd gelijk voor na het weekend 5 sept 2016 een afspraak gemaakt en Diana heeft de kleur, met daarbij een behandeling voor kerastatine behoud van het haar.....geheel opgefrist. De service vind ik echt top, ook nog koffie gratis. Geweldig!
5 Reviews Plaats review
Wilna
|Haren wassen stelt hier niets voor.. duurt nog geen minuut.. nog shampoo resten in mijn haar na knipbeurt.
Joany
|Alles behalve blij met het resultaat. Ik ging erheen om mijn haar bij te laten knippen, even de puntjes er weer af. Normaal is dat nooit zo moeilijk voor een kapper want mijn haar kan voornamelijk op een lengte geknipt worden. Maar nu is mijn haar in een hele lange tijd niet meer zo kort geweest! Van te voren liet de medewerkster nog zien wat ze eraf zou halen (ongeveer een cm of 3) en dat was helemaal prima! Dus ze ging aan de gang. De medewerkster zelf was wel erg vriendelijk en heb leuk met haar gesproken. Aan het eind liet ze het resultaat zien, ik had toen nog niet helemaal door dat het zo kort was geworden (waarschijnlijk omdat het zo donker is daar binnen). En zo ging ik weg, eenmaal thuis ging ik mijn haar eens goed bekijken en ik schrok toch wel behoorlijk! Want mijn haar is helemaal niet zoals de medewerkster zij ‘weer lekker vol en nog mooi lang’ het is gewoon kort en scheef. De linkerkant is namelijk een stuk langer dan de rechterkant en haar dat net half over je schouders valt is voor mij echt niet lang. Toen ben ik het gaan vergelijken met een foto die nog maar net geleden is gemaakt en waar mijn haar duidelijk te zien is, na even opmeten is er in plaats van 3cm meer dan 8cm afgehaald. Ik ben dus absoluut niet tevreden met het resultaat en ik zal dan ook nooit meer daar door iemand een schaar in mijn haar laten zetten.
Maria
|Nu een aantal maal geweest bij het filiaal in Huizen met weinig goede ervaringen.
Het is 1x goed geknipt. Helaas is het bij deze keer gebleven. Een aantal maal ben ik met een klacht teruggekeerd. De kapsters zijn erg aardig maar ik heb de indruk dat er weinig ervaring in huis is. Ondanks uitspreken van wensen en tonen van foto's lijkt hier niet aan te kunnen worden voldaan en kom ik iedere keer met dezelfde coup thuis. Er wordt slecht geluisterd en slecht gekeken.
Het lijkt alsof er 1 standaard coup geleerd is dat op vele mensen toegepast wordt.
Mijn moeder was op dezelfde wijze geknipt als ik...
Beide de ervaring dat er bij 1 kapster ook zeer weinig tijd en daarmee ook zorgvuldigheid in acht werd genomen.
Helaas moet ik nu naar een andere kapper om de slechte knipbeurt te laten herstellen in een goed geknipt en wèl leuk en passend model.
Zeer ontevreden!!
Rianne Dibbetz
|Voor mij is de kapper altijd een angstig moment. Na chemo ben ik mijn lange lichtblonde haren verloren.Kan nog steeds niet aan korte kapsel wennen en heb nog geen kapper gevonden die het goed kan knippen. Tot ik een paar dagen in Wageningen logeerde , het regende die dag, dus dacht ga hier maar eens naar de kapper. Geen seconde spijt van gehad. Het heeft nog NOOIT zo Goed gezeten.
kreeg bij thuiskomst alleen maar complimenten. Goed geknipt en mooie kleur.Dit terwijl er aan de kleur niets was gedaan. Maar door shampoo en masker heel goed uitgevallen. Mijn complimenten aan de deskundigheid van het personeel. Jammer dat de afstand voor mij te ver is, anders kwam ik daar zeker terug
Lianne
|Ik had mijn haar laten knippen kleuren en föhnen, de kleur was niet wat ik had verwacht. Nadat ik mijn haar had gewassen was ik niet blij en heb Yes in Wageningen gebeld en mijn teleurstelling verteld. Er werd gelijk voor na het weekend 5 sept 2016 een afspraak gemaakt en Diana heeft de kleur, met daarbij een behandeling voor kerastatine behoud van het haar.....geheel opgefrist. De service vind ik echt top, ook nog koffie gratis. Geweldig!
Yes! Worldwide Hairsalons
|