tijdens mijn eerste bezoek aan ami kappers gaf ik aan dat ze op moesten passen met de piercings in mijn oren als ze gingen kammen. vervolgens kamt de kapster er ruw doorheen waardoor ze mijn piercing mee trekt en er een flinke ruk aan word gegeven. sluitinkje schiet eraf, eentje die ik er overigens zelf niet in terug kan zetten, en oor wordt gelijk rood opgezwollen en gaat bloeden. het deed zo’n pijn dat ik zelfs begon te huilen, maar de medewerkers wisten er geen raad mee.... als compensatie krijg ik de verzorgingsproducten cadeau , die zo’n 3,50 bedragen. vervolgens moet ik wel ondanks de rot ervaring mét studentenkorting en zonder verzorging alsnog €75 betalen voor verven en knippen, wat ik als student erg veel geld vindt. het kleur advies was wel goed, maar ik vond het echt te duur. daarnaast geen compensatie voor het feit dat ik nu weer reis kosten en kosten bij de piercers moet maken om de piercing er weer goed in te zetten. daarnaast ook rot dat ik nu met een pijnlijk oor zit terwijl ik van te voren heb aangegeven dat ze hiermee rekening moesten houden. écht geen fijne ervaring en niet van plan terug te komen.
3.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Mylène
|
Ik word altijd erg vriendelijk geholpen bij AMI kappers, waarbij netjes wat te drinken wordt aangeboden.
De kapsters denken graag mee als je daarom vraagt, en als ze iets niet zeker weten durven ze ook advies aan elkaar te vragen. Erg fijn! Tot nu toe ben ik altijd tevreden weer naar buiten gelopen.
9.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Renzo
|
Was de 2e keer bij AMI blij het meisje te zien die me vorige keer goed geknipt had. Tot mijn verbazing echter zei ze met een chagrijnige toon dat ze me nog nooit eerder geknipt had. Had er blijkbaar geen zin in, ongesteld ofzo. Wat een trut!
6.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
Heer (ouder dan 40 jaar)
|
Werd meteen bij binnenkomst opgevangen met vraag of ik een afspraak had of op de bonnefooi binnenstapte. Daarna werd koffie of thee aangeboden
Vloer werd geregeld schoongemaakt
Stelde mij als nieuwe klant gauw gerust, kan nog niet vergelijken met eerdere bezoeken
Kapster omarmde gelukkig zelf ook de arbo-omstandigheden door geregeld ook zittend te werken naast het staand werken
8.0
Ontvangst
Advies
Hygiëne
Behandeling
Beleving
Heer (ouder dan 40 jaar)
|
Welkom gevoel
Alles ziet er fris uit
Ik ben elke keer weer tevreden met het resultaat
Ik zit heerlijk op mijn gemak
23 Reviews Plaats review
anoniem
|tijdens mijn eerste bezoek aan ami kappers gaf ik aan dat ze op moesten passen met de piercings in mijn oren als ze gingen kammen. vervolgens kamt de kapster er ruw doorheen waardoor ze mijn piercing mee trekt en er een flinke ruk aan word gegeven. sluitinkje schiet eraf, eentje die ik er overigens zelf niet in terug kan zetten, en oor wordt gelijk rood opgezwollen en gaat bloeden. het deed zo’n pijn dat ik zelfs begon te huilen, maar de medewerkers wisten er geen raad mee.... als compensatie krijg ik de verzorgingsproducten cadeau , die zo’n 3,50 bedragen. vervolgens moet ik wel ondanks de rot ervaring mét studentenkorting en zonder verzorging alsnog €75 betalen voor verven en knippen, wat ik als student erg veel geld vindt. het kleur advies was wel goed, maar ik vond het echt te duur. daarnaast geen compensatie voor het feit dat ik nu weer reis kosten en kosten bij de piercers moet maken om de piercing er weer goed in te zetten. daarnaast ook rot dat ik nu met een pijnlijk oor zit terwijl ik van te voren heb aangegeven dat ze hiermee rekening moesten houden. écht geen fijne ervaring en niet van plan terug te komen.
Mylène
|Ik word altijd erg vriendelijk geholpen bij AMI kappers, waarbij netjes wat te drinken wordt aangeboden.
De kapsters denken graag mee als je daarom vraagt, en als ze iets niet zeker weten durven ze ook advies aan elkaar te vragen. Erg fijn! Tot nu toe ben ik altijd tevreden weer naar buiten gelopen.
Renzo
|Was de 2e keer bij AMI blij het meisje te zien die me vorige keer goed geknipt had. Tot mijn verbazing echter zei ze met een chagrijnige toon dat ze me nog nooit eerder geknipt had. Had er blijkbaar geen zin in, ongesteld ofzo. Wat een trut!
Heer (ouder dan 40 jaar)
|Werd meteen bij binnenkomst opgevangen met vraag of ik een afspraak had of op de bonnefooi binnenstapte. Daarna werd koffie of thee aangeboden
Vloer werd geregeld schoongemaakt
Stelde mij als nieuwe klant gauw gerust, kan nog niet vergelijken met eerdere bezoeken
Kapster omarmde gelukkig zelf ook de arbo-omstandigheden door geregeld ook zittend te werken naast het staand werken
bron: opiness
Heer (ouder dan 40 jaar)
|Welkom gevoel
Alles ziet er fris uit
Ik ben elke keer weer tevreden met het resultaat
Ik zit heerlijk op mijn gemak
bron: opiness