De manager is enorm onvriendelijk, kijken naar een andere optie zit er niet in bij deze kapsalon. Je krijgt wat zij denken dat goed is en hier betaal je dan ongeveer €150 euro voor, wie weet waarom mag mij dit mailen aub. Ik was niet tevreden en ben terug gegaan, kreeg een grote bek omdat ik hier wel om had gevraagd...??? Bespreking verder was niet mogelijk, ik kreeg wel €5 korting voor mijn VOLGENDE behandeling daar, nou dat gaat natuurlijk nooit gebeuren he! ;)
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Karin B
|
Vandaag 11.00 uur een afspraak bij Peggy,.
10 min over 11 komt ze naar mij en zegt dat het nog even duren kan voordat ik aan de buurt ben, ze was nog met een klant bezig, en die moest nog geknipt en geverfd worden...
Nou ik vindt dit belachelijk.
Ga nooit meer naartoe.
2.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Peggy
|
Mijn dochter had hard gespaard voor de Balayage die ze zo graag wou. Nou, op naar Yes. Gebeld en de prijs gevraagd, werken met z.g.n. kleurprogrammas. Daar aangekomen bleek het dus veel duurder te zijn dan aamgegeven via de tel en hun folder. Maar goed, we gingen ervoor. Drie uur gezeten en mijn dochter helemaal in de wolken. Ik ging eerder weg ivm werk, mijn oudere dochter bleef erbij. Eenmaal thuis zwaaaaar terleurgesteld. Schandalig mislukt kapsel. Gewone highlights i.p.v de zo verlangde Balayage. En zwaar mislukte highlights. Zebrastrepen en ongelijk ingezet. Mijn dochter heeft haar tot op de billen, helemaal verpest. Ik de volgende dag meteen gebeld, we mochten 3 dagen later terugkomen. Weer dat vreselijke mens die aangaf dat het zo hoort. Toen is de baas erbij gekomen. Heeft er naar gekeken en gaf aan dat het vast "miscommunicatie" is geweest. Snap niet wat er verkeerd te comminiceren valt. Maar goed, dan was het kapsel alsnog zwaar mislukt. Ter plekke hebben we weer 3 uur gezeten zodat het kapsel bijgewerkt kon worden. Ziet er ewn stuk beter uit, maar alsnog niet waar wij voor kwamen. De baas gaf als laatst aan dat ze blij was dat we terug waren gekomem, want als ze eerlijk moest zijn was het ook echt heel lelijk gedaan. Misschien een idee professionele kapsters in dienst te nemen? Nare ervaring en hier komen wij ook nooit meer terug.
4 Reviews Plaats review
Liza
|De manager is enorm onvriendelijk, kijken naar een andere optie zit er niet in bij deze kapsalon. Je krijgt wat zij denken dat goed is en hier betaal je dan ongeveer €150 euro voor, wie weet waarom mag mij dit mailen aub. Ik was niet tevreden en ben terug gegaan, kreeg een grote bek omdat ik hier wel om had gevraagd...??? Bespreking verder was niet mogelijk, ik kreeg wel €5 korting voor mijn VOLGENDE behandeling daar, nou dat gaat natuurlijk nooit gebeuren he! ;)
Karin B
|Vandaag 11.00 uur een afspraak bij Peggy,.
10 min over 11 komt ze naar mij en zegt dat het nog even duren kan voordat ik aan de buurt ben, ze was nog met een klant bezig, en die moest nog geknipt en geverfd worden...
Nou ik vindt dit belachelijk.
Ga nooit meer naartoe.
Peggy
|Mijn dochter had hard gespaard voor de Balayage die ze zo graag wou. Nou, op naar Yes. Gebeld en de prijs gevraagd, werken met z.g.n. kleurprogrammas. Daar aangekomen bleek het dus veel duurder te zijn dan aamgegeven via de tel en hun folder. Maar goed, we gingen ervoor. Drie uur gezeten en mijn dochter helemaal in de wolken. Ik ging eerder weg ivm werk, mijn oudere dochter bleef erbij. Eenmaal thuis zwaaaaar terleurgesteld. Schandalig mislukt kapsel. Gewone highlights i.p.v de zo verlangde Balayage. En zwaar mislukte highlights. Zebrastrepen en ongelijk ingezet. Mijn dochter heeft haar tot op de billen, helemaal verpest. Ik de volgende dag meteen gebeld, we mochten 3 dagen later terugkomen. Weer dat vreselijke mens die aangaf dat het zo hoort. Toen is de baas erbij gekomen. Heeft er naar gekeken en gaf aan dat het vast "miscommunicatie" is geweest. Snap niet wat er verkeerd te comminiceren valt. Maar goed, dan was het kapsel alsnog zwaar mislukt. Ter plekke hebben we weer 3 uur gezeten zodat het kapsel bijgewerkt kon worden. Ziet er ewn stuk beter uit, maar alsnog niet waar wij voor kwamen. De baas gaf als laatst aan dat ze blij was dat we terug waren gekomem, want als ze eerlijk moest zijn was het ook echt heel lelijk gedaan. Misschien een idee professionele kapsters in dienst te nemen? Nare ervaring en hier komen wij ook nooit meer terug.
Bianca van boxtel
|geen motivatie gegeven