Super tevreden! Voor de 2e keer geholpen door Demi. Haar geverfd en daarna heeft ze het gekruld. Weer top gedaan! De kleur is prachtig. Ik ben er blij mee!
9.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Klant
|
Kwaliteit = brainwash
Prijs = gucci
Je kan echt veel beter model zijn op een kapperschool dan je geld hieraan uitgeven. De jongedames hebben echt geen kaas gegeten van het kappersvak. Voor 100 euro wordt je haar nog geen eens gedroogd voor je naar buiten wordt gestuurd.
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Sam
|
Super tevreden over John Beerens haarstudio, en de medewerksters. Ze nemen ruim de tijd voor je. leggen goed uit wat wel en niet kan met het haar.
En het resultaat is super! Ze hebben een ruime hoeveelheid aan producten voor ieder haar type iets.
Zeer zeker een aanrader! Kom zeker terug naar Tilburg!
10
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
rob
|
*** Als je gewoon je bestelling krijgt en je hebt geen klantenservice nodig dan zou het mogelijk goed kunnen gaan. Heb je Klantenservice nodig dan gaat het mis. Ik Heb hier een Fohn Besteld en deze werd een dag later dan beloofd verstuurd. Dit kan helaas gebeuren maar ik vermoed dit eerder regel is dan uitzondering. Als de post iets vertraagd kun je er weinig aan doen maar als je later verstuurd kun je je klant best informeren.*** Bij aankomst heb ik de Fohn uit gepakt en uit de plastic seal verpakking gehaald om hem te kunnen beoordelen. Echter bij uitpakken was de fohn veel kleiner dan ik verwacht had. Dus helaas moest ik dit retour sturen. Na ontvangst van mijn retour meldde de klantenservice mij dat ze de retour niet gingen accepteren omdat deze uit het plastic was gehaald. Dus ik had alleen de keuze om hem weer na mij op te laten sturen. Mijn geld kreeg ik niet terug. Hier ging ik niet mee akkoord. Volgens de wet in Nederland heb je het recht om hem uit te pakken. Dus Schreef ik een boze email en maakte ze duidelijk (via de voorwaarden van thuiswinkel en ictrecht) Dat ik recht had op een retour. Hier kreeg ik vervolgens weer een reactie op dat ze een gedeelte van het geld wilden terug betalen. Ook dat is niet juist en in de volgende alinea staat een stukje wat ik van ICTrecht heb overgenomen. Om aan alle fabeltjes een einde te maken: Het retourrecht geldt ook als de klant het product heeft uitgepakt en zelfs als hij het heeft uitgeprobeerd. Een gesloten of oorspronkelijke verpakking kan derhalve geen harde eis zijn in uw retour voorwaarden. Als er echter slijtage of schade is opgetreden die u kunt aantonen, dan bent u gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag. Deze schade moet ontstaan zijn doordat de consument meer heeft gedaan met het product dan nodig is om te beoordelen of hij het wil houden en om de belangrijkste kenmerken te controleren. Geld weg!
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Desiree Bredow
|
Dames nooit naar toegaan, ik kom hier alweer 1 1/2 jaar en mijn haar is helemaal verpest. De laatste keer dat ik gegaan ben wilde ik mijn uitgroei toch nog een keer proberen te laten doen, wat heb ik daar een spijt weer van, zij hebben wederom i.p.v. de CHI verf een ander merk en een spoeling gebruikt! Ik had deze keer iemand meegenomen om de 'verf' te bekijken die zij gebruiken en dat was niet hetzelfde als de CHI-verf, die ik zelf thuis ook gebruik. Ik verf mijn haar tussen door zelf met CHI verf dus ik weet hoe dit eruit ziet. Tijdens het opzetten maakte ik een opmerking 'hoe kan dit nu dezelfde verf zijn' ja dit is echt zo, precies zoals U het wilt. Na 3 dagen heb ik mijn haar gewassen en ja hoor het was er weer uit, mijn uitgroei was weer zichtbaar, dit is toch niet te geloven. Wel bijna € 200,- armer, en aan de telefoon wordt je gewoon heel onbeschoft geholpen door te zeggen dat het toch verf was en dat zij het wel wilde herstellen maar daar moest ik weer opnieuw voor betalen, echt ongeloofelijk!!! schandalig en wat zij door de telefoon zeiden zo van Mevrouwtje... en lachen. Ik denk persoonlijk niet dat John Beerens hier achter staat want hij heeft toch een reputatie op te houden.
En wat betreft de zogenaamde 'dames' Francis, Sara en Romy hartelijk dank voor het verpesten van mijn haar, ik weet niet wat voor troep jullie erop gesmeerd hebben maar het id dor droog en stug en met allemaal rare plukken geknipt - volgens de kapper waar ik nu kom en die alles nu probeert te herstellen.
154 Reviews Plaats review
Lynsey
|Super tevreden! Voor de 2e keer geholpen door Demi. Haar geverfd en daarna heeft ze het gekruld. Weer top gedaan! De kleur is prachtig. Ik ben er blij mee!
Klant
|Kwaliteit = brainwash
Prijs = gucci
Je kan echt veel beter model zijn op een kapperschool dan je geld hieraan uitgeven. De jongedames hebben echt geen kaas gegeten van het kappersvak. Voor 100 euro wordt je haar nog geen eens gedroogd voor je naar buiten wordt gestuurd.
Sam
|Super tevreden over John Beerens haarstudio, en de medewerksters. Ze nemen ruim de tijd voor je. leggen goed uit wat wel en niet kan met het haar.
En het resultaat is super! Ze hebben een ruime hoeveelheid aan producten voor ieder haar type iets.
Zeer zeker een aanrader! Kom zeker terug naar Tilburg!
rob
|*** Als je gewoon je bestelling krijgt en je hebt geen klantenservice nodig dan zou het mogelijk goed kunnen gaan. Heb je Klantenservice nodig dan gaat het mis. Ik Heb hier een Fohn Besteld en deze werd een dag later dan beloofd verstuurd. Dit kan helaas gebeuren maar ik vermoed dit eerder regel is dan uitzondering. Als de post iets vertraagd kun je er weinig aan doen maar als je later verstuurd kun je je klant best informeren.*** Bij aankomst heb ik de Fohn uit gepakt en uit de plastic seal verpakking gehaald om hem te kunnen beoordelen. Echter bij uitpakken was de fohn veel kleiner dan ik verwacht had. Dus helaas moest ik dit retour sturen. Na ontvangst van mijn retour meldde de klantenservice mij dat ze de retour niet gingen accepteren omdat deze uit het plastic was gehaald. Dus ik had alleen de keuze om hem weer na mij op te laten sturen. Mijn geld kreeg ik niet terug. Hier ging ik niet mee akkoord. Volgens de wet in Nederland heb je het recht om hem uit te pakken. Dus Schreef ik een boze email en maakte ze duidelijk (via de voorwaarden van thuiswinkel en ictrecht) Dat ik recht had op een retour. Hier kreeg ik vervolgens weer een reactie op dat ze een gedeelte van het geld wilden terug betalen. Ook dat is niet juist en in de volgende alinea staat een stukje wat ik van ICTrecht heb overgenomen. Om aan alle fabeltjes een einde te maken: Het retourrecht geldt ook als de klant het product heeft uitgepakt en zelfs als hij het heeft uitgeprobeerd. Een gesloten of oorspronkelijke verpakking kan derhalve geen harde eis zijn in uw retour voorwaarden. Als er echter slijtage of schade is opgetreden die u kunt aantonen, dan bent u gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag. Deze schade moet ontstaan zijn doordat de consument meer heeft gedaan met het product dan nodig is om te beoordelen of hij het wil houden en om de belangrijkste kenmerken te controleren. Geld weg!
Desiree Bredow
|Dames nooit naar toegaan, ik kom hier alweer 1 1/2 jaar en mijn haar is helemaal verpest. De laatste keer dat ik gegaan ben wilde ik mijn uitgroei toch nog een keer proberen te laten doen, wat heb ik daar een spijt weer van, zij hebben wederom i.p.v. de CHI verf een ander merk en een spoeling gebruikt! Ik had deze keer iemand meegenomen om de 'verf' te bekijken die zij gebruiken en dat was niet hetzelfde als de CHI-verf, die ik zelf thuis ook gebruik. Ik verf mijn haar tussen door zelf met CHI verf dus ik weet hoe dit eruit ziet. Tijdens het opzetten maakte ik een opmerking 'hoe kan dit nu dezelfde verf zijn' ja dit is echt zo, precies zoals U het wilt. Na 3 dagen heb ik mijn haar gewassen en ja hoor het was er weer uit, mijn uitgroei was weer zichtbaar, dit is toch niet te geloven. Wel bijna € 200,- armer, en aan de telefoon wordt je gewoon heel onbeschoft geholpen door te zeggen dat het toch verf was en dat zij het wel wilde herstellen maar daar moest ik weer opnieuw voor betalen, echt ongeloofelijk!!! schandalig en wat zij door de telefoon zeiden zo van Mevrouwtje... en lachen. Ik denk persoonlijk niet dat John Beerens hier achter staat want hij heeft toch een reputatie op te houden.
En wat betreft de zogenaamde 'dames' Francis, Sara en Romy hartelijk dank voor het verpesten van mijn haar, ik weet niet wat voor troep jullie erop gesmeerd hebben maar het id dor droog en stug en met allemaal rare plukken geknipt - volgens de kapper waar ik nu kom en die alles nu probeert te herstellen.