Ook wij wachten nog op een bestelling geplaatst en betaald van 24 februari!
Drie van de tien stuks geleverd,met de vermelding dat de overige volgden.
Niets meer ontvangen,ook verschillende mails gestuurd,zonder antwoord op èèn maal na,
dat alles nog in orde kwam.
Ondertussen weer een maand voorbij en niets ontvangen!
Mails worden ook niet meer beantwoord
Wij hadden alle hoop opgegeven,tot wij op dit forum terecht kwamen.
Zijn we nu ons geld kwijt of mogen wij nog hopen?
Ondertussen zijn we voorzichtiger geworden wat e comerce betreft!
karel
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
nancy
|
ik heb ook een excuus brief ontvangen met een vervangend artikel.
ik was ontroerd door deze open en eerlijke brief van deze meneer Ron.
ik vindt het zo jammer voor hem dat het zo is gelopen en wens hem alle goeds toe !!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marieke
|
Al jaren ben ik trouwe klant bij Xl4you. Altijd correct geholpen!! Echter bij de laatste bestelling (maart) ging het mis... Ik kreeg van Suzy reactie dat iets niet leverbaar was, waarop ik een alternatief voorstelde. Daarop kreeg ik geen antwoord. Ook op de vele mailtjes daarna niet. Tot ik vorige week door Ron werd gebeld en mij uitlegde wat er aan de hand was. Ron vertelde dat hij met man en macht probeert om het voor de klanten in orde te maken. Vandaag kreeg ik inderdaad netjes mijn bestelling (alternatief van wat ik besteld had) met een nette excuusbrief. Heel erg netjes op welke manier hij probeert het allemaal af te handelen!!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anda
|
ik heb 7 mei ook een bestelling gedaan, en betaald. 150 euro. het zelfde liedje. geen antwoord op de mail. telefoon buiten gebruik en de website verdwenen. Geen lingerie en geld weg.
Dat mensen dit willen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Odette
|
Op 11/5/2017 een bestelling gedaan. 119,90€ betaald. Geen reactie op e-mail. Niet telefonisch te bereiken. Website onder constructie???
10 Reviews Plaats review
vanspringel karel
|Ook wij wachten nog op een bestelling geplaatst en betaald van 24 februari!
Drie van de tien stuks geleverd,met de vermelding dat de overige volgden.
Niets meer ontvangen,ook verschillende mails gestuurd,zonder antwoord op èèn maal na,
dat alles nog in orde kwam.
Ondertussen weer een maand voorbij en niets ontvangen!
Mails worden ook niet meer beantwoord
Wij hadden alle hoop opgegeven,tot wij op dit forum terecht kwamen.
Zijn we nu ons geld kwijt of mogen wij nog hopen?
Ondertussen zijn we voorzichtiger geworden wat e comerce betreft!
karel
nancy
|ik heb ook een excuus brief ontvangen met een vervangend artikel.
ik was ontroerd door deze open en eerlijke brief van deze meneer Ron.
ik vindt het zo jammer voor hem dat het zo is gelopen en wens hem alle goeds toe !!
Patrick de Sutter
|Marieke
|Al jaren ben ik trouwe klant bij Xl4you. Altijd correct geholpen!! Echter bij de laatste bestelling (maart) ging het mis... Ik kreeg van Suzy reactie dat iets niet leverbaar was, waarop ik een alternatief voorstelde. Daarop kreeg ik geen antwoord. Ook op de vele mailtjes daarna niet. Tot ik vorige week door Ron werd gebeld en mij uitlegde wat er aan de hand was. Ron vertelde dat hij met man en macht probeert om het voor de klanten in orde te maken. Vandaag kreeg ik inderdaad netjes mijn bestelling (alternatief van wat ik besteld had) met een nette excuusbrief. Heel erg netjes op welke manier hij probeert het allemaal af te handelen!!
Anda
|ik heb 7 mei ook een bestelling gedaan, en betaald. 150 euro. het zelfde liedje. geen antwoord op de mail. telefoon buiten gebruik en de website verdwenen. Geen lingerie en geld weg.
Dat mensen dit willen.
Odette
|Op 11/5/2017 een bestelling gedaan. 119,90€ betaald. Geen reactie op e-mail. Niet telefonisch te bereiken. Website onder constructie???