Ben nu al lange tijd bezig om mijn geld terug te krijgen van de retour gestuurde artikelen. Ze zouden op 9 november het laatste bedrag hebben teruggestort, maar tot op heden niets ontvangen. Ik bestelde hier voor de 1e keer en ook de laatste keer.
Vandaag 18-11-2020 weer gebeld en het is toch echt teruggestort zegt de onvriendelijke dame, nou dus niet. Stuur me de afschrijving maar waarop u het kunt bewijzen lijkt me zo. Krijg ik net een mail dat ze de wijzigingen ?????? hebben verwerkt op mijn overzicht en ik kan die morgen inzien. Wat bedoeld u hiermee, want op het overzicht staat terugbetaald 9 november en dat is pertinent niet waar. Ik zag op diverse sites dat meer mensen klagen over dit item en blijkbaar gaan ze er een gewoonte van maken denk ik dan, als je alle klachten leest. Morgen een klacht indienen bij Thuiswinkel waarborg. Kijken of dat help. Wat een tijd gaat hierin zitten om je eigen geld terug te krijgen. Mijn advies: Koop hier Nooit svp.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Bianca
|
Bestelling gedaan bij bonprix, 2 badkamerkasten. Direct leverbaar stond er op de pagina. Na betaling blijkt 1 kast in nalevering van 3 weken te staan. Op zich geen probleem als de ander wel op tijd komt. Deze kwam 2-3 dagen later, kapot aan.
Na contact met de klantenservice afgesproken deze donderdag op te laten halen, een nieuwe was besteld. Zou echter wel 2-3 weken duren.
Vanmorgen besloten dat ik het te lang vond duren, en heb ik gebeld om te annuleren. Dit ging niet werd mij verteld omdat de bestelling al in behandeling is. Ik zeg "maar ik heb 14 dagen wettelijk bedenktijd, de kasten staan beiden in nalevering van 2-3 weken, dus u kunt dat toch gewoon annuleren?" Dit was niet mogelijk, ik kan de kasten bij bezorging aan de deur weigeren over 2-3 weken en daarna mijn geld retour ontvangen.
Dit is echt helemaal niet volgens het herroepingsrecht in mijn optiek, ik vind dit ronduit belachelijk!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sanne
|
Ik heb zwangerschapsparka met Art.nr 91682681 besteld bij bonprix. Nu is na een half jaar gebruik de rits kapot. Bonprix geeft helaas niet thuis wat betreft garantie, maar ik denk dat een jas langer dan een half jaar mee hoort te gaan.
Enige wat me aangeboden is, is 10% korting en gratis verzending.
Ik ben al jaren goede klant en ben niet blij met deze afhandeling.
Voor andere potentiële klanten. Bonprix heeft een hoop producten, maar verwacht geen service of garantie. Mij zijn ze kwijt als klant en ik zal proberen anderen te waarschuwen voor dit bedrijf.
Gr Sanne
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
anna
|
Ik ben er ook ingetrapt; Website beweert een verzendtijd van 48 uur, schijnt 15 dagen te worden. Klantenservice is het absolute nulpunt, ik begrijp niet dat ze daar sowieso nog zitten. Ze beantwoorden je vragen niet, draaien overal om heen en geven geen duidelijkheid. Ze moeten nu toch ook wel beseffen dat ze dit niet kunnen maken tov de klanten. Probeer via Paypal de kwestie op te lossen. Had ik dit geweten had ik nooit daar besteld. Ga dan maar gelijk naar Otto!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jacqueline
|
Levertijd 48 uur volgens de website, dan plaats je een bestelling, en na twee dagen een mail dat de levertijd 3 weken is. Terwijl de artikelen op de website nog steeds op 48 uur levertijd staan. Ziet er uit als oplichting!
290 Reviews Plaats review
Johanna
|Ben nu al lange tijd bezig om mijn geld terug te krijgen van de retour gestuurde artikelen. Ze zouden op 9 november het laatste bedrag hebben teruggestort, maar tot op heden niets ontvangen. Ik bestelde hier voor de 1e keer en ook de laatste keer.
Vandaag 18-11-2020 weer gebeld en het is toch echt teruggestort zegt de onvriendelijke dame, nou dus niet. Stuur me de afschrijving maar waarop u het kunt bewijzen lijkt me zo. Krijg ik net een mail dat ze de wijzigingen ?????? hebben verwerkt op mijn overzicht en ik kan die morgen inzien. Wat bedoeld u hiermee, want op het overzicht staat terugbetaald 9 november en dat is pertinent niet waar. Ik zag op diverse sites dat meer mensen klagen over dit item en blijkbaar gaan ze er een gewoonte van maken denk ik dan, als je alle klachten leest. Morgen een klacht indienen bij Thuiswinkel waarborg. Kijken of dat help. Wat een tijd gaat hierin zitten om je eigen geld terug te krijgen. Mijn advies: Koop hier Nooit svp.
Bianca
|Bestelling gedaan bij bonprix, 2 badkamerkasten. Direct leverbaar stond er op de pagina. Na betaling blijkt 1 kast in nalevering van 3 weken te staan. Op zich geen probleem als de ander wel op tijd komt. Deze kwam 2-3 dagen later, kapot aan.
Na contact met de klantenservice afgesproken deze donderdag op te laten halen, een nieuwe was besteld. Zou echter wel 2-3 weken duren.
Vanmorgen besloten dat ik het te lang vond duren, en heb ik gebeld om te annuleren. Dit ging niet werd mij verteld omdat de bestelling al in behandeling is. Ik zeg "maar ik heb 14 dagen wettelijk bedenktijd, de kasten staan beiden in nalevering van 2-3 weken, dus u kunt dat toch gewoon annuleren?" Dit was niet mogelijk, ik kan de kasten bij bezorging aan de deur weigeren over 2-3 weken en daarna mijn geld retour ontvangen.
Dit is echt helemaal niet volgens het herroepingsrecht in mijn optiek, ik vind dit ronduit belachelijk!
Sanne
|Ik heb zwangerschapsparka met Art.nr 91682681 besteld bij bonprix. Nu is na een half jaar gebruik de rits kapot. Bonprix geeft helaas niet thuis wat betreft garantie, maar ik denk dat een jas langer dan een half jaar mee hoort te gaan.
Enige wat me aangeboden is, is 10% korting en gratis verzending.
Ik ben al jaren goede klant en ben niet blij met deze afhandeling.
Voor andere potentiële klanten. Bonprix heeft een hoop producten, maar verwacht geen service of garantie. Mij zijn ze kwijt als klant en ik zal proberen anderen te waarschuwen voor dit bedrijf.
Gr Sanne
anna
|Ik ben er ook ingetrapt; Website beweert een verzendtijd van 48 uur, schijnt 15 dagen te worden. Klantenservice is het absolute nulpunt, ik begrijp niet dat ze daar sowieso nog zitten. Ze beantwoorden je vragen niet, draaien overal om heen en geven geen duidelijkheid. Ze moeten nu toch ook wel beseffen dat ze dit niet kunnen maken tov de klanten. Probeer via Paypal de kwestie op te lossen. Had ik dit geweten had ik nooit daar besteld. Ga dan maar gelijk naar Otto!
Jacqueline
|Levertijd 48 uur volgens de website, dan plaats je een bestelling, en na twee dagen een mail dat de levertijd 3 weken is. Terwijl de artikelen op de website nog steeds op 48 uur levertijd staan. Ziet er uit als oplichting!