Dan wil je een laptop kopen, zie je paar uur later dat het geannuleerd is. Zonder verdere informatie over waarom of hoe. Ik vraag vervolgens om verduidelijking, hier wordt toegezegd dat er wordt GEBELD. Echter word ik gemaild met het volgende “we verkopen niet aan particulieren, heb je een kvk dan kunnen we het doorzetten. ” oké prima. Ik geef mijn kvk. “Ja maar de laptop blijkt ineens niet voorradig te zijn, wel een andere kleur” nogmaals PRIMA, maar dan verwacht ik enigszins coulance. Maar nee. Helemaal niet.
Vervolgens krijg ik nog te horen dat ze geen voorraad communiceren, nee fijn joh. Gebakken lucht verkopen. Er staat ook nergens bij de product informatie dat het gaat om spullen die niet voorradig zijn.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Michel
|
Op eerste kerstdag een bestelling geplaatst ( Macbook Pro ) tijdens het bestelproces aangegeven dat ik de Macbook op wilde halen, tevens bij de opmerkingen aangegeven dat ik dit zou doen! Op zondag zouden de winkels open zijn, echter het dichtstbijzijnde filiaal ) Zwolle ) daar werd de telefoon niet opgenomen. Vervolgens heb ik naar het filiaal in Enschede gebeld met de vraag of Zwolle open was en of er voldoende Macbook's waren ( bestelling was al betaald ) dit werd bevestigd. Vervolgens werd ik gebeld door Xando Zwolle en daar werd aangegeven dat ze geen voorraad hadden en dat ik niet af kon halen, maar dat deze uiterlijk dinsdag binnen zou komen gereed voor afhaal. Aangezien ik gewoon aan het werk ben tussen de feestdagen door, bewust niet gekozen voor verzending dit door A er geen garantie is op volgende dag aflevering door de drukte bij de vervoerders van pakketten en B vanuit mijn werk is het een klein stukje rijden naar Zwolle. Op maandag kreeg ik mail van Xando ( hoofdkantoor ) dat mijn bestelling onderweg was naar hun. In mijn reply aangegeven dat ik zoals afgesproken de Macbook op kom halen om op dinsdag een melding te krijgen dat mijn bestelling via DHL onderweg is naar mijn adres, dit terwijl ik ook nog contact had gehad met Mevrouw de Charon de Saint Charmain. Voor mij betekende dit dat ik vrij af moest nemen van mijn werk, ik heb mijn Macbook wel. Maar kom op, als ik duidelijk communiceer dat ik mijn bestelling af wil halen, en dit gewoon ook kan waarom dan de kont tegen de krib gooien en juist doen wat de klant niet wil? Ik heb nu vakantieuren in moeten leveren, terwijl ik dit helemaal niet wou! Ik heb duidelijk aangegeven wat ik wel wou, niks ten nadele van Apple producten! Maar ik vind dit soort ongein naast in en in triest bijzonder slecht! Als er een miscommunicatie zou zijn prima, maar ik heb de afgelopen dagen in viervoud aangegeven dat ik mijn bestelling af wou halen! Vanuit het hoofdkantoor in Zwolle is het opeens angstvallig stil, maar zoals beloofd hier is wel mijn review! Succes met jullie zaken, maar mijn volgende Apple producten komen absoluut niet bij Xando vandaan!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Geesje
|
Black Friday oplichting. Ze zeggen 5% korting op alles. Maar ze geven korting op een klein gedeelte van het assortiment.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
O. Sir
|
Screenprotector laat binnen enkele weken al los. Teruggeweest naar Xando Nijmegen. Onvriendelijk bejegend, waarbij niet eens gevraagd werd hoe lang geleden de protector was geplaatst. Enige reactie was: ‘ dit valt niet onder garantie, want we weten niet wat klanten ermee doen, misschien bij de verwarming gelegd’. Het voelde heel beschuldigend. We zijn weggegaan en bij T mobile Nijmegen laten plaatsen waar ze wel vriendelijk waren.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nienke
|
Door een fout bij Xando bleek de macbook air die ik had aangeschaft ineens 216 euro duurder dan wat ik reeds betaald had. Hier geen verontschuldiging of iets voor gekregen, alleen of ik even het aanvullende bedrag kon overmaken. Foutjes kunnen gebeuren maar de manier waarop dit afgehandeld is vind ik zeer teleurstellend en niet blijken van klantvriendelijkheid.
7 Reviews Plaats review
H
|Dan wil je een laptop kopen, zie je paar uur later dat het geannuleerd is. Zonder verdere informatie over waarom of hoe. Ik vraag vervolgens om verduidelijking, hier wordt toegezegd dat er wordt GEBELD. Echter word ik gemaild met het volgende “we verkopen niet aan particulieren, heb je een kvk dan kunnen we het doorzetten. ” oké prima. Ik geef mijn kvk. “Ja maar de laptop blijkt ineens niet voorradig te zijn, wel een andere kleur” nogmaals PRIMA, maar dan verwacht ik enigszins coulance. Maar nee. Helemaal niet.
Vervolgens krijg ik nog te horen dat ze geen voorraad communiceren, nee fijn joh. Gebakken lucht verkopen. Er staat ook nergens bij de product informatie dat het gaat om spullen die niet voorradig zijn.
Michel
|Op eerste kerstdag een bestelling geplaatst ( Macbook Pro ) tijdens het bestelproces aangegeven dat ik de Macbook op wilde halen, tevens bij de opmerkingen aangegeven dat ik dit zou doen! Op zondag zouden de winkels open zijn, echter het dichtstbijzijnde filiaal ) Zwolle ) daar werd de telefoon niet opgenomen. Vervolgens heb ik naar het filiaal in Enschede gebeld met de vraag of Zwolle open was en of er voldoende Macbook's waren ( bestelling was al betaald ) dit werd bevestigd. Vervolgens werd ik gebeld door Xando Zwolle en daar werd aangegeven dat ze geen voorraad hadden en dat ik niet af kon halen, maar dat deze uiterlijk dinsdag binnen zou komen gereed voor afhaal. Aangezien ik gewoon aan het werk ben tussen de feestdagen door, bewust niet gekozen voor verzending dit door A er geen garantie is op volgende dag aflevering door de drukte bij de vervoerders van pakketten en B vanuit mijn werk is het een klein stukje rijden naar Zwolle. Op maandag kreeg ik mail van Xando ( hoofdkantoor ) dat mijn bestelling onderweg was naar hun. In mijn reply aangegeven dat ik zoals afgesproken de Macbook op kom halen om op dinsdag een melding te krijgen dat mijn bestelling via DHL onderweg is naar mijn adres, dit terwijl ik ook nog contact had gehad met Mevrouw de Charon de Saint Charmain. Voor mij betekende dit dat ik vrij af moest nemen van mijn werk, ik heb mijn Macbook wel. Maar kom op, als ik duidelijk communiceer dat ik mijn bestelling af wil halen, en dit gewoon ook kan waarom dan de kont tegen de krib gooien en juist doen wat de klant niet wil? Ik heb nu vakantieuren in moeten leveren, terwijl ik dit helemaal niet wou! Ik heb duidelijk aangegeven wat ik wel wou, niks ten nadele van Apple producten! Maar ik vind dit soort ongein naast in en in triest bijzonder slecht! Als er een miscommunicatie zou zijn prima, maar ik heb de afgelopen dagen in viervoud aangegeven dat ik mijn bestelling af wou halen! Vanuit het hoofdkantoor in Zwolle is het opeens angstvallig stil, maar zoals beloofd hier is wel mijn review! Succes met jullie zaken, maar mijn volgende Apple producten komen absoluut niet bij Xando vandaan!
Geesje
|Black Friday oplichting. Ze zeggen 5% korting op alles. Maar ze geven korting op een klein gedeelte van het assortiment.
O. Sir
|Screenprotector laat binnen enkele weken al los. Teruggeweest naar Xando Nijmegen. Onvriendelijk bejegend, waarbij niet eens gevraagd werd hoe lang geleden de protector was geplaatst. Enige reactie was: ‘ dit valt niet onder garantie, want we weten niet wat klanten ermee doen, misschien bij de verwarming gelegd’. Het voelde heel beschuldigend. We zijn weggegaan en bij T mobile Nijmegen laten plaatsen waar ze wel vriendelijk waren.
Nienke
|Door een fout bij Xando bleek de macbook air die ik had aangeschaft ineens 216 euro duurder dan wat ik reeds betaald had. Hier geen verontschuldiging of iets voor gekregen, alleen of ik even het aanvullende bedrag kon overmaken. Foutjes kunnen gebeuren maar de manier waarop dit afgehandeld is vind ik zeer teleurstellend en niet blijken van klantvriendelijkheid.