Ik ben inmiddels al 10 jaar vaste klant bij Specsavers Winschoten. Elke twee jaar koop ik daar trouw mijn brillen, meestal voor zo'n €300. Deze maand nog twee brillen aangeschaft met nieuwe sterktes én een setje proeflenzen.
Tot mijn verbazing en teleurstelling werd mij de sterkte van mijn lenzen niet gegeven toen ik ernaar vroeg. Reden? Omdat ik ze ergens anders zou willen bestellen. Dit gaat over míjn ogen en míjn medische gegevens — daar heb ik gewoon recht op.
De manier waarop dit werd gebracht was ronduit klantonvriendelijk. De opmerking "Wij komen niet voor niets ons bed uit" was echt de druppel. Arrogantie ten top, en totaal geen oog voor de jarenlange loyaliteit van een vaste klant.
Het is jammer dat commerciële belangen hier zwaarder wegen dan klantgerichtheid en respect. Dit heeft mijn vertrouwen ernstig geschaad.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Als een afspraak maakt kan je alsnog heel lang zitten wachten. Ze doen net of je lucht bent. Leggen niets uit. 3 x gevraagt of mijn bril bijgesteld kon worden. Geen reactie. Voor ons geen Specsavers meer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sandra
|
Onprettige ervaring met de leidinggevende.Ontzettend arrogante en oncapabele man die nogal onderscheid tussen de mensen maakt.Advies aan man in kwestie, neem voorbeeld aan je jongere collega's,wellicht steek je daar nog wat van op en leer je hoe je met je klanten moet omgaan!Niet willen repareren maar direkt betalen is zijn motto,gelukkig was zijn collega daar niet mee eens.De gefrustreerde houding is onacceptabel, doe er wat aan!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Winschoten
|
Zeer slechte afhandeling van een zonnebril waarbij de glazen tot twee keer toe niet goed waren. Heeft meer dan twee maanden geduurd. Inmiddels was de vakantie al voorbij.
57 Reviews Plaats review
Marlijn
|Ik ben inmiddels al 10 jaar vaste klant bij Specsavers Winschoten. Elke twee jaar koop ik daar trouw mijn brillen, meestal voor zo'n €300. Deze maand nog twee brillen aangeschaft met nieuwe sterktes én een setje proeflenzen.
Tot mijn verbazing en teleurstelling werd mij de sterkte van mijn lenzen niet gegeven toen ik ernaar vroeg. Reden? Omdat ik ze ergens anders zou willen bestellen. Dit gaat over míjn ogen en míjn medische gegevens — daar heb ik gewoon recht op.
De manier waarop dit werd gebracht was ronduit klantonvriendelijk. De opmerking "Wij komen niet voor niets ons bed uit" was echt de druppel. Arrogantie ten top, en totaal geen oog voor de jarenlange loyaliteit van een vaste klant.
Het is jammer dat commerciële belangen hier zwaarder wegen dan klantgerichtheid en respect. Dit heeft mijn vertrouwen ernstig geschaad.
Jan
|Als een afspraak maakt kan je alsnog heel lang zitten wachten. Ze doen net of je lucht bent. Leggen niets uit. 3 x gevraagt of mijn bril bijgesteld kon worden. Geen reactie. Voor ons geen Specsavers meer.
Sandra
|Onprettige ervaring met de leidinggevende.Ontzettend arrogante en oncapabele man die nogal onderscheid tussen de mensen maakt.Advies aan man in kwestie, neem voorbeeld aan je jongere collega's,wellicht steek je daar nog wat van op en leer je hoe je met je klanten moet omgaan!Niet willen repareren maar direkt betalen is zijn motto,gelukkig was zijn collega daar niet mee eens.De gefrustreerde houding is onacceptabel, doe er wat aan!!
Winschoten
|Zeer slechte afhandeling van een zonnebril waarbij de glazen tot twee keer toe niet goed waren. Heeft meer dan twee maanden geduurd. Inmiddels was de vakantie al voorbij.
jannes harkema
|gezellig personeel en vlotte afwerking