VW EOS gekocht. 50 keer terug geweest met diverse problemen. Niet alles opgelost. Nadat de BOVAG verstreken was werd ik doorgestuurd naar het hoofdkantoor. Ik kon een andere auto krijgen (moest ik wel 9000 euro bijbetalen.) De Bovag was verstreken, dus hoefden ze niks meer op te lossen. Zelfs niet de problemen die ik al tijdens de garantie periode gemeld heb.
Kortom, ze hebben niet de kennis in huis om een VW te repareren, en laten je als klant met de problemen zitten.
NOOIT zal ik met dit bedrijf nog zaken doen.
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Van Mossel Weert
|
Allereerst een orienterend gesprek voor eventuele aankoop 2e auto. Op dat moment geen auto beschikbaar die aan onze wensen voldeed. Week na dit gesprek opgebeld of we ondertussen bij een andere garage geslaagd waren. Dit was niet het geval, we zouden verder zoeken. Toeval wil dat de dag nadien een VW polo op de website staat, die precies aan onze wensen voldeed. Interessant qua prijs, 5-deurs, airco en <100.000 km. We konden zelfs een optie nemen omdat we pas 4 dagen nadien zouden kunnen langskomen voor bezichtiging. Auto zag er prima uit en reed goed. Prettige onderhandeling en tevredenheid bij ons over prijs en aanvullingen. Weer een week later konden we de auto ophalen. Dit was een klein feestje met koffie en vlaai en een auto die onder een doek verhuld was. Er werden foto's gemaakt van de onthulling en ons zoontje was in de wolken. Ook kennis gemaakt met aftersales manager. In de week nadat de auto in ons bezit kwam, werd er tel contact met ons gelegd om te horen of alles naar wens was. Dat was zeker het geval. Kortom: klantvriendelijkheid en service zijn bij dit bedrijf heel belangrijk en worden ook goed uitgedragen.
2 Reviews Plaats review
Martin
|VW EOS gekocht. 50 keer terug geweest met diverse problemen. Niet alles opgelost. Nadat de BOVAG verstreken was werd ik doorgestuurd naar het hoofdkantoor. Ik kon een andere auto krijgen (moest ik wel 9000 euro bijbetalen.) De Bovag was verstreken, dus hoefden ze niks meer op te lossen. Zelfs niet de problemen die ik al tijdens de garantie periode gemeld heb.
Kortom, ze hebben niet de kennis in huis om een VW te repareren, en laten je als klant met de problemen zitten.
NOOIT zal ik met dit bedrijf nog zaken doen.
Klant van Autobedrijf Van Mossel Weert
|Allereerst een orienterend gesprek voor eventuele aankoop 2e auto. Op dat moment geen auto beschikbaar die aan onze wensen voldeed. Week na dit gesprek opgebeld of we ondertussen bij een andere garage geslaagd waren. Dit was niet het geval, we zouden verder zoeken. Toeval wil dat de dag nadien een VW polo op de website staat, die precies aan onze wensen voldeed. Interessant qua prijs, 5-deurs, airco en <100.000 km. We konden zelfs een optie nemen omdat we pas 4 dagen nadien zouden kunnen langskomen voor bezichtiging. Auto zag er prima uit en reed goed. Prettige onderhandeling en tevredenheid bij ons over prijs en aanvullingen. Weer een week later konden we de auto ophalen. Dit was een klein feestje met koffie en vlaai en een auto die onder een doek verhuld was. Er werden foto's gemaakt van de onthulling en ons zoontje was in de wolken. Ook kennis gemaakt met aftersales manager. In de week nadat de auto in ons bezit kwam, werd er tel contact met ons gelegd om te horen of alles naar wens was. Dat was zeker het geval. Kortom: klantvriendelijkheid en service zijn bij dit bedrijf heel belangrijk en worden ook goed uitgedragen.