Een zooitje met hun facturering. Ze schrijven dubbel af. Je kan op de afschriften ook nooit zien voor welke maand je betaalt. Er staat alleen maar een nummer bij. Schandslig dat niemand daar wat aan doet.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Trendbox Panel
|
Prima service Ik heb geen idee van de prijs van water en de zuivering ervan. Deze lijkt me ook eerder politiek gemotiveerd, dan dat er werkelijk prijsconcurrentie plaats vindt.
7.0
0
1
Veerle Knirbnejark
|
Ik schrok ervan dat ze me zo serieus namen en het probleem zo snel konden fixen! Ik had problemen met de waterleidingen in mijn nieuwe huis (waterslag, alsof iemand er met een hamer de hele tijd tegen aan staat te slaan).
Ik had hiervoor contact gehad met de woningbouw, maar pas een maand later kon er een loodgieter komen. Die loodgieter was meteen boos toen hij bij mij op de stoep stond en kon geen probleem ontdekken en vertrok weer met de noorderzon, zonder ook maar iets van een oplossing te hebben voor mij.
Ten einde raad heb ik toen maar Waternet gebeld, in de hoop dat zij iets voor mij konden betekenen. Ik had meteen een aardige meneer aan de telefoon die m'n verhaal serieus nam en me doorverbond met de goede afdeling. De volgende dag stonden er twee goedgemutste mannetjes voor de deur die het probleem binnen luttele minuten voor me opgelost hadden.
Je komt het niet vaak meer tegen, maar hun service was écht top!!
9.5
0
1
LMolenkamp
|
niet uitmuntend de klantenservice van waternet is redelijk goed bereikbaar. De werknemers hebben echter niet veel kennis. Voor een vraag over een factuur ben ik drie keer doorverbonden. Niet echt handig
4 Reviews Plaats review
A.Starrenburg
|Een zooitje met hun facturering. Ze schrijven dubbel af. Je kan op de afschriften ook nooit zien voor welke maand je betaalt. Er staat alleen maar een nummer bij. Schandslig dat niemand daar wat aan doet.
Trendbox Panel
|Prima service
Ik heb geen idee van de prijs van water en de zuivering ervan. Deze lijkt me ook eerder politiek gemotiveerd, dan dat er werkelijk prijsconcurrentie plaats vindt.
Veerle Knirbnejark
|Ik schrok ervan dat ze me zo serieus namen en het probleem zo snel konden fixen!
Ik had problemen met de waterleidingen in mijn nieuwe huis (waterslag, alsof iemand er met een hamer de hele tijd tegen aan staat te slaan).
Ik had hiervoor contact gehad met de woningbouw, maar pas een maand later kon er een loodgieter komen. Die loodgieter was meteen boos toen hij bij mij op de stoep stond en kon geen probleem ontdekken en vertrok weer met de noorderzon, zonder ook maar iets van een oplossing te hebben voor mij.
Ten einde raad heb ik toen maar Waternet gebeld, in de hoop dat zij iets voor mij konden betekenen. Ik had meteen een aardige meneer aan de telefoon die m'n verhaal serieus nam en me doorverbond met de goede afdeling. De volgende dag stonden er twee goedgemutste mannetjes voor de deur die het probleem binnen luttele minuten voor me opgelost hadden.
Je komt het niet vaak meer tegen, maar hun service was écht top!!
LMolenkamp
|niet uitmuntend
de klantenservice van waternet is redelijk goed bereikbaar. De werknemers hebben echter niet veel kennis. Voor een vraag over een factuur ben ik drie keer doorverbonden. Niet echt handig